imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-1 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Električkový Londýn (14.9.2021)
Separátne validátory pre železnicu a električku
#2564, linka Trams, Wimbledon
Konečná električiek vo Wimbledone
Interiér električky Stadler Variobahn
Interiér električky Stadler Variobahn
Londýnske električky sú ladené do zelena - na schémach liniek a aj vo vozidlách
Bombardier CR4000
Bombardier CR4000 na začiatku strmého klesania v centre mesta
Označovanie novodobých električiek pokračuje číslovaním po poslednej električke, ktorá dojazdila v roku 1952 (#2529)
Bombardier CR4000 na ulici v centre Croydonu vyhradenej len pre električky
Prvá z električiek Variobahn, ktoré začali jazdiť v roku 2012
Po ukončení predaja papierových cestovných lístkov boli všetky automaty prekryté plachtami
Bombardier CR4000 odchádza ku križovatke tratí pri zastávke Sandilands, ktorá sa smutne zapísala do histórie novodobých londýnskych električiek
Električky Bombardier CR4000 sú dlhé 30 m, široké 2,65 m a jazdia po tratiach s rozchodom 1435 mm maximálnou rýchlosťou 80 km/h
Bombardier CR4000 na konečnej New Addington, kam vedieť trať po kopcovitom teréne
Cestovné lístky na električky je možné kúpiť už len v elektronickej podobe
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End
Konečná električiek na železničnej stanici Elmers End s pohodlným prestupom
Bombardier CR4000 na križovatke tratí
Bombardier CR4000 a Stadler Variobahn boli v roku 2018 jedinými dvomi typmi električiek prevádzkovaných v Londýne v celkovom počte 35 ks (1 električka CR4000 vyradená po nehode)
Interiér električky Bombardier CR4000 s oknom a sedením v kĺbe
Interiér električky Bombardier CR4000
Bombardier CR4000 na konečnej Beckenham Junction
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie