imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-1 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Pneumatikové dopravné systémy (31.10.2019)
Mesto L'Aquila plánovalo postaviť 7,5 km dlhú trať systému Translohr prevádzkovanú so 7 vozidlami
Dopravná značka ešte v roku 2017 upozorňovala na električku, ktorá ale v podobe Translohru do ulíc L'Aquily nikdy nevyšla
V roku 2009 postihlo mesto L'Aquila ničivé zemetrasenie a zničené mesto si už budovanie Translohru nemohlo dovoliť
V roku 2013 začalo pozvoľné rozoberanie trate, niekde zostali len koľajnice, inde iba trolejové vedenie (ako napríklad na fotke)
Na trati Translohru vyrástlo viacero kruhových križovatiek, ktoré preťali koľajnice
Uvoľnené trolejové vedenie nad vozovkou v nie práve najlepšom stave - aj takto vyzerala nedostavaná trať Translohru v roku 2017
Trať Translohru preťatá "kruháčom"
Plánovaná zastávka električky systému Translohr na pomaly sa rozpadajúcej ceste
Iveco Crealis Neo 18M na trati s navádzacím systémom Siemens Optiguide
Irisbus Citelis 18M vybavený navádzacím systémom Siemens Optiguide
Iveco Crealis Neo 18M s navádzacím systémom Siemens Optiguide
Trojčlánkový hybrid medzi autobusom, trolejbusom a električkou
Mesto Nancy nahradilo pôvodnú trolejbusovú sieť hybridným systémom Bombardier TVR (GLT) s jedinou linkou
Vozidlá TVR (GLT) dokážu jazdiť na tratiach s vodiacou koľajnicou, na trolejbusových tratiach v bežnej premávke a taktiež aj nezávisle od trakčného vedenia, čo sa využíva na ceste z/do vozovne
Stav jazdnej dráhy s vodiacou koľajnicou po 19 rokoch prevádzky
Natrolejovacie striešky nad zastávkou
Vybavenie zastávky hybridného systému TVR (GLT)
Vodiaca koľajnica umožňuje okrem iného jazdu oblúkmi s malým polomerom, čo sa v Nancy využíva v centre mesta a na obratiskách
Trať systému TVR v centre mesta
Vodiace koleso pod vozidlom TVR
Počas 19-ročnej histórie systému TVR, ktorá sa nezadržateľne blíži k svojmu koncu, museli byť mnohé miesta na tratiach opravované
Interiér hybridného vozidla TVR
Výhybka systému TVR
Dve vodiace koľajnice, jedna trolejová stopa - to je jedna časť konečnej Essey Mouzimpré systému TVR v Nancy
Vodiace koleso pod vozidlom TVR
Zbiehavé výhybky systému TVR
Nakoľajovacie zariadenie systému TVR s priebežnou vodiacou koľajnicou
Symetrická výhybka systému TVR
Jednou z nevýhod systému TVR je aj potreba neustáleho čistenia žliabku okolo vodiacej koľajnice
Ulica, kde v jednom smere už bola vodiaca koľajnica odstránená
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie