imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Polojasno
3 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› Lanovky v talianskej časti Švajčiarska (1.1.2023)
811 metrov dlhá pozemná lanová dráha bola sprevádzkovaná v roku 1906
Zatiaľ čo k pútnickému kostolu Madonna del Sasso vedie pozemná lanová dráha, od neho pokračuje visutá lanová dráha na vrchol Cardada
Vozeň z roku 1958 na výhybni pod kostolom Madonna del Sasso
Horná stanica pozemnej lanovej dráhy Locarno via alle Romogna 2 - Orselina via Santuario 4
Vozeň z roku 1958 v hornej stanici
Visutá lanová dráha na kopec Cardada vo výške 1340 metrov nad morom bola vybudovaná v roku 1952 a v roku 2000 bola kompletne prestavaná do podoby na fotografii
Pozemná lanová dráha vedúca popri Santuario della Madonna del Sasso prekonáva najvyššie stúpanie 30 % a má rozchod 1000 mm
Stanica pozemnej a stanica visutej lanovky
Priestor pre vodiča lanovky vo vozni z roku 1958
Na trati pozemnej lanovej dráhy sa nachádza jeden tunel
Vozne lanovej dráhy sú upravené na prepravu bicyklov
Interiér vozňa pozemnej lanovej dráhy vyrobeného v roku 1958
Solaris Urbino 12 LE III prechádza okolo spodnej stanice pozemnej lanovej dráhy Madonna del Sasso umiestnenej v obytnom dome
Spodná stanica lanovky Lugano Paradiso - San Salvatore
Pozemná lanová dráha na horu San Salvatore bola sprevádzkovaná v roku 1890
Vozeň spodnej sekcie lanovej dráhy na San Salvatore
Keďže pôvodne sa uvažovalo so stavbou ozubnicovej železnice, lanová dráha je rozdelená na dva samostatné rovnako dlhé úseky
Lanová dráha na San Salvatore dosahuje maximálne stúpanie 61 %
Panoramatický vozeň lanovej dráhy na San Salvatore umožňuje výhľad na Lugano aj cez strechu
Rozdielny sklon dvoch úsekov lanovej dráhy je zjavný pri prestupe v strednej stanici
Prestup medzi dvoma úsekmi lanovej dráhy v strednej stanici Pazzallo
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie