imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
-1 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
Hitachi Rail Italy (ex AnsaldoBreda)
› AnsaldoBreda Sirio
Miesto pre cestujúcich na vozíkoch je vybavené dvoma tlačidlami a dvoma kontrolkami
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Zastávka električiek pred železničnou stanicou
Električková trať v Sassari je jednokoľajná s výhybňami napriek tomu, že bola otvorená v roku 2006
Električka na konečnej v centre mesta, ktorá bola otvorená ako prvá časť električkovej siete v roku 2006
Interiér električky Sirio pre rozchod 950 mm
Stretnutie vlaku a električky na železničnej trati
Dvere v električke Sirio otvárajúce sa dovnútra
Električka prichádza po jedinej železničnej koľaji určenej aj pre električky
#TA10010, linka 6, Leof. Vasilisis Amalias
#1110 smeruje na konečnú Colombo - Porto
Električka Ansaldobreda Sirio #1119 v celej svojej dĺžke
Električka Ansaldobreda Sirio #1110 na zastávke Vespucci - Garibaldi
Električka Ansaldobreda Sirio ako zácvik vodičov
Ukončenie električiek neďaleko Castel Nuovo z dôvodu výstavby metra linky 6
ProtiCOVIDové opatrenia v električke
Kaviareň umiestnená priamo na nástupišti umožňuje dopiť kávu a nastúpiť do električky, trolejbusu alebo autobusu
Električky OFM CT139K Peter Witt z roku 1934 v spoločnosti nízkopodlažnej električky Sirio
Jediné električkové depo, ktoré v Neapole zostalo
Električková linka 4 v celej svojej dĺžke kopíruje časť trolejbusovej linky 254 a električkovej linky 1
Dočasná konečná električiek na nábreží
#1109, linka 1, Piazza Nazionale
#1102, linka 1, Piazza Nazionale
Jediný trávnatý úsek električkovej siete v Neapole
Interiér električky Sirio
AnsaldoBredo Sirio #7627 prechádza cez Piazza Firenze
AnsaldoBreda Sirio #7142 odbočuje na Via Quintino Sella
AnsaldoBreda Sirio #7505 na linke 9
AnsaldoBreda Sirio #7603 prechádza pri Porta Ticinese
AnsaldoBreda a Fiat
AnsaldoBreda Sirio na linke 9
AnsaldoBreda Sirio #7510 stojí pred robustnou budovou železničnej stanice Milano Centrale
Sirio prechádza prvým z dvojice za sebou idúcich mostov na linke T2
Všetky električky Sirio prevádzkované vo Florencii sú obojsmerné
#1014, linka T2, Via Stefano Buonsignori
Podpovrchová zastávka električiek Guidoni
Jediná podpovrchová zastávka linky T2
Zastávka linky T2 pri letiskovom termináli
Trať linky T2 bola dokončená s takmer 5-ročným meškaním
Električky Sirio na konečnej linky T2 otvorenej vo februári 2019
Koľajový triangel pri najväčšej železničnej stanici
Konečná linky T2 sa nachádza pred vstupom do historického centra
Sirio prichádza na konečnú linky T2
Konečná linky T2
#2020, linka T1, Viale Filippo Strozzi
#1009, linka T1, Viale Filippo Strozzi
Riešenie uličného priestoru s električkovou traťou otvorenou v roku 2018
Interiér električky Sirio
Konečná linky 1, z ktorej sa plánuje predĺženie
Sirio na rozvetvení trate na tri koľaje pred oblúkom ku konečnej zastávke
Predĺženie linky T1 otvorené v roku 2018 je už bez vegetačného krytu
Sirio vedľa protismerného vyhradeného jazdného pruhu pre sanitky, ktorý vedie k nemocnici
V roku 2019 vo Florencii slúžilo 46 električiek Sirio s dĺžkou 32 m a šírkou 2,40 m
Jednosmerný úsek trate vedený po ľavej strane ulice
Zastávka električiek uprostred kruhovej križovatky
#2022, 2028, linka T1, Via della Costituzione, Villa Costanza
Konečná linky T1 pri parkovisku P+R
Vozovňa električiek
Priestor medzi nástupnými dverami v električke Sirio
Signalizačné tlačidlá v električke
Nové električkové trate majú podobne ako iné systémy rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V
Zastávka oboch električkových liniek pred centrálnou stanicou s názvom Firenze Santa Maria Novella
Prvá moderná električková linka bola otvorená v roku 2010
#1001 na Piazza della Stazione
Električka AnsaldoBreda Sirio #2043
Koncový článok električky AnsaldoBreda Sirio #1007
#1007 v centre pri stanici Firenze S.M.N
#1007 pri železničnej stanici
Interiér električky AnsaldoBreda Sirio #2028
#1007 s reklamou na Toskánsko
#1007 na konečnej Villa Costanza
#2028 na konečnej Villa Costanza
#1007 prichádza na konečnú Careggi - Ospedale
AnsaldoBreda Sirio na konečnej Careggi - Ospedale
AnsaldoBreda Sirio na konečnej Careggi - Ospedale
Interiér električky AnsaldoBreda Sirio
AnsaldoBreda Sirio na novej trati
Sirio #2035 pred Fortezza da Basso
#1014 na zastávke nad ulicou Viale Filippo Strozzi
Električky AnsaldoBreda Sirio
Sirio #2032 na novej trati
Ansaldobreda Sirio na konečnej stanici v Albine
Ansaldobreda Sirio na konečnej na železničnej stanici v Bergame
Električka Ansaldobreda Sirio na konci regionálnej trate v Bergame
AnsaldoBreda Sirio v historickom centre mesta
AnsaldoBreda Sirio pri hrade Sforzesco
AnsaldoBreda Sirio pri hrade Sforzesco
AnsaldoBreda Sirietto pred stanicou Milano Porta Genoa, kde je možné vidieť niektoré zrušené koľaje
Dlhšia verzia električky AnsaldoBreda Sirietto na moste nad kanálom Naviglio Grande
AnsaldoBreda Sirietto prechádza ponad kanál Naviglio Grande v Miláne
AnsaldoBreda Sirietto pod bránou Porta Ticinese z roku 1815
AnsaldoBreda Sirietto prichádza do centra od novšej brány Porta Ticinese
AnsaldoBreda Sirietto na jednej zo štyroch tratí prichádzajúcich do blízkosti dómu
AnsaldoBreda Sirietto na jednej z "obchodných" ulíc v Miláne
AnsaldoBreda Sirietto na typickej milánskej zastávke
AnsaldoBreda Sirio na časti linky 31 súbežnej s metrom
AnsaldoBreda Sirio na električkovej linke 31, ktorá nadväzuje na metro M5
Električková vozovňa Messina
AnsaldoBreda Sirio
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie