imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
3 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Vozidlá
›
Električky
›
CAF
›
CAF Urbos
›
CAF Urbos 3
› CAF Urbos 100
Električky CAF Urbos 3 v Cagliari majú dĺžku 32,9 metra
CAF Urbos 100 #05 na konečnej zastávke ESS
#3100, linka T1, C. de Gertrudis Gómez de Avellaneda
Interiér električky CAF Urbos 3
Konečná Avenida de la Academia
Sedadlá nad podvozkom
Interiér električky CAF Urbos 3 so šírkou 2,65 m
Upozornenie na prednosť električky pri prístupe na východiskovú zastávku
Každý článok električiek nesie svoje vlastné číslo, rovnako tak aj celé vozidlo
Električková linka 1 končí na zastávke "Čarodejník z krajiny Oz"
Električka smeruje k vlajke Aragónska (Zaragoza je jeho hlavným mestom)
#3120, linka T1, Plaza del Pilar-Murallas
Stretnutie električiek CAF Urbos 100 z roku 2015 a B.K.V.T. #611 z roku 1908
CAF Urbos #2236 na radiále na Bécsi út
Električka CAF Urbos na zastávke Batthyány tér
Električka CAF Urbos so sochou slobody a opravovaným Lanovým mostom
Električka CAF Urbos a fiaker
Električka CAF Urbos na oddelenej trati na Margit körút
Deň otvorených dverí vo vozovni Hungária
Interiér električky CAF Urbos 100
Informácie o električke CAF Urbos
Odstavený pracovný voz, Siemens Combino a CAF Urbos
Deň otvorených dverí vo vozovni Hungária
#528, linka 2, Hunyadi János utca
#526, linka 1, Péterfia utca
#511, linka 2, Hunyadi János utca
#525, Piac tér
#519, linka 1, Piac utca, zastávka Városháza
#526, linka 1, Petõfi tér, Nagyállomás
CAF Urbos 3 #521 odstavený v blízkosti železničnej stanice
#518, linka 1, Petõfi tér, Nagyállomás
Konečná zastávka električiek pred centrálnou stanicou
Električka na konci 18-kilometrov dlhej trate v meste IJsselstein
Električka stojí na dočasnom nástupišti, ktoré slúžilo jeden rok
Pohľad z pôvodného vysokého nástupišťa
Provizórne električkové nástupište slúžiace približne rok
Interiér električky CAF Urbos 100
Interiér električky CAF Urbos 100
Utrechtské vozidlá CAF Urbos 100 sú 2,65 metra široké a jazdia rýchlosťou najviac 70 km/h na tratiach charakteru rýchlodrážnej električky
Konečná električiek Nieuwegein-Zuid so sociálnym zariadením pre vodičov
Zrekonštruované nástupište električiek pred centrálnou stanicou
Do Utrechtu boli dodané električky CAF Urbos 100 v dvoch dĺžkových varantoch - 33-metrové a 41-metrové
Prvých 25 električiek CAF Urbos 100 má náter R-Net
Električky CAF Urbos 100 dodané v rokoch 2020 a 2021 sa vrátili k staršej farebnej kombinácii električiek
Najnovšie električky CAF sú vybavené farebnými a monochromatickými displejmi
Konečná Abetxuko
Interiér električky CAF Urbos 3 z roku 2020
Schéma električkových liniek
Električková trať v širšom centre mesta
Električky CAF Urbos 3 vo Vitorii-Gasteiz premávajú od roku 2020
Električkové linky vo Vitorii-Gasteiz sa označujú dvoma resp. troma bodkami (••, •••)
Dočasné ukončenie linky ••• na Floride sprevádzkované v roku 2020
#518, linka 2, Péterfia utca
#527, linka 2, Piac utca, zastávka Városháza
#2212, linka 3, Határ út
#2221, linka 17, Margit körút
Stretnutie električiek CAF Urbos 3
CAF Urbos 3 #2226 prichádza do zastávky Kolosy tér
Umiestnenie bicykla v električke
Canberra pripravuje ďalší rozvoj električkovej dopravy, necelý rok po otvorení prvej linky ešte ale neprebiehala výstavba
Zastávky električiek večer ožijú vďaka osvetleniu
Poťahy sedadiel majú motívy folklóru austrálskych domorodcov
Interiér električiek CAF Urbos 3
Nová električková trať v Canberre má rozchod 1435 mm a napájacie napätie 750 V DC
Trať otvorená 20. apríla 2019 má dĺžku 12 km a 13 zastávok
Električkovú dopravu zabezpečuje každých 6 až 15 minút 14 vozidiel CAF Urbos 3 dlhých 33 metrov
Konečná električiek na okraji Canberry
Mimo urbanizovaného územia električky v Canberre jazdia rýchlosťou 70 km/h
Ako to býva zvykom (nielen) v Austrálii, nové električkové dráhy sa nenazývajú električkovými, ale ako ľahká železnica (light rail)
Uniformovaný pracovník dezinfikuje madlá v električke počas pandémie COVID-19
Ukončenie električkovej trate v centre mesta
Na zastávkach je vyznačené miesto pre nástup telesne postihnutých cestujúcich s invalidnými vozíkmi a cestujúcich s bicyklami
Trasa jedinej električkovej linky v Canberre
Piktogramy v električke
Interiér električky CAF Urbos 3
Miesto pre invalidný vozík a bicykel v električke CAF Urbos 3
V širšom centre Canberry jazdia električky rýchlosťou 60 km/h s obmedzeniami rýchlosti v križovatkách na 40 km/h
S električkami sa v hlavnom meste Austrálie počítalo už od jeho založenia (1913), no Canberra sa ich nakoniec dočkala až v roku 2019
Bariéry usmerňujúce cestujúcich do jednotlivých dverí električky na Centrálnej stanici
Časť trasy linky L1 spájajúca dve bývalé nákladné železnice prechádza budovami a/alebo pod povrchom
Konečná električiek v blízkosti stanice prímestskej železnice
Konečná linky L1 Dulwich Hill
Linka L1 v tejto časti používa novovybudovanú trať prechádzajúcu centrom
Jediné miesto, kde sa dá prechádzať medzi traťami liniek L1 a L2/L3
#1936, 1936-ST, 2117, linka L1, L38, Hay St
CAF Urbos 3 pri začiatku takmer 13 km dlhej električkovej linky L1
33-metrové električky CAF Urbos 3 sú prevádzkované samostatne
Koľajová doprava pri Centrálnej stanici premáva na viacerých úrovniach
Rampa ku konečnej na Centrálnej stanici
Električková linka L1 v roku 1997 znovu oživila bývalé električkové obratisko na poschodí Centrálnej stanice
Električková linka L1 (oficiálne "ľahká železnica") vznikla v prevažnej miere na miestach bývalých železničných tratí
Električka prechádza okolo vozovne
Konečná električiek vľavo, nástupištia vlakov v pozadí
Zatiaľ čo na medziľahlých zastávkach sa električky nabíjajú 20 sekúnd, na konečnej je to dlhšie
Konečná električiek pri novej železničnej stanici
Piktogramy v električke
Miesto na odkladanie surfov v električke CAF Urbos 100
Interiér električky CAF Urbos 100
Schéma 2,7 km dlhej električkovej linky
Vyhradené miesta v električke
Začiatok
Predchádzajúce
Nasledujúce
Koniec
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie