imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Oblačno
-1 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Francúzsko
› Mulhouse
#2002, linka 1, Rue de Soultz, zastávka Stade de Bourtzwiller
#2002, linka 1, Avenue du Général Leclerc, zastávka Gare Centrale
Parný rušeň SLM G 2/4 z roku 1882 jazdil v tramvajovej sieti vo francúzskom Mulhouse
Heuliez Bus GX 327 #334 v zastávke Leclerc
Heuliez Bus GX 327 #350
Heuliez GX 317 #310 v zastávke Leclerc
Predajňa koordinátora verejnej hromadnej dopravy v okolí Mulhouse
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT20 pred hlavnou železničnou stanicou
Pre lepší prístup z nástupíšť do vozidiel sú všetky vozidlá vybavené vyklápacími schodíkmi
Alstom Citadis 302 #2026 v električkovom obratisku pred hlavnou železničnou stanicou
Schéma električkových liniek a ďalšie informácie v električke
Interiér električky Alstom Citadis 302 #2026
Núdzové otváranie dverí a komunikátor
Označovač Elgeba v električke Alstom Citadis 302
Vnútorný LED displej v električke Alstom Citadis 302 #2026
Električka Alstom Citadis 302 #2026 prichádza k električkovému prestupnému uzlu Porte Jeune
Električka Alstom Citadis 302 #2016 prichádza k električkovému prestupnému uzlu Porte Jeune
Električka Alstom Citadis 302 #2004 odchádza z električkového prestupného uzla Porte Jeune
Električka Alstom Citadis 302 #2004 prichádza k električkovému prestupnému uzlu Porte Jeune
Takmer všetky električkové zastávky sú vybavené aj zrkadlami
Električková signalizácia v prestupnom uzle Porte Jeune
Električka Alstom Citadis 302 #2017 prichádza do prestupného uzla Porte Jeune
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT20 v prestupnom uzle Porte Jeune
LED displej na zastávke Porte Jeune s najbližšími odchodmi linky 1
Električka Alstom Citadis 302 v prestupnom uzle Porte Jeune
Električka Alstom Citadis 302 #2009 prichádza k električkovému prestupnému uzlu Porte Jeune
Električka Alstom Citadis 302 #2018 v prestupnom uzle Porte Jeune
Zastávka Europe Poste so špeciálnym obrubníkom umožňujúcim pristavenie autobusu čo najbližšie k nástupnej hrane
Renault Agora S #544 prichádza k zastávke Anvers
Renault Agora S #544 prechádza po električkovej trati k zastávke Anvers
Alstom Citadis 302 #2026 prichádza k zastávke République
Stretnutie „vlako-električky“ a klasickej električky
Alstom Citadis 302 #2001 v zastávke République
„Vlako-električka“ a klasická električka v zastávke République
Heuliez GX 317 #319 prechádza zjednosmernenou uličkou blízko zastávky République
Električka Alstom Citadis 302 #2016 prichádza k zastávke République
LED displej s najbližšími odchodmi električiek zo zastávky République
Zastávka République neďaleko centra mesta
Električková signalizácia
Heuliez Bus GX 327 #345 prechádza okolo parčíka neďaleko Gare Centrale
Agory pred železničnou stanicou
Renault Agora S #537 prichádza k hlavnej železničnej stanici
Renault Agora S #534 pred Gare Centrale
Alstom Citadis 302 #2004 prichádza k hlavnej železničnej stanici
Alstom Citadis 302 #2020 v električkovom obratisku pred hlavnou železničnou stanicou
Električkové obratisko Gare Centrale pred hlavnou železničnou stanicou
Prístrešok zastávky Gare Routière pri hlavnej železničnej stanici
Renault Agora S #539 prichádza k hlavnej železničnej stanici
Alstom Citadis 302 #2026 prichádza na zastávku Musée de L'Auto
Alstom Citadis 302 #2026 prichádza k zastávke Musée de L'Auto
Signalizácia na spojke medzi koľajami
Značky upozorňujúce na začiatok a koniec úseku, kde je možné predvoliť smer jazdy na najbližšej križovatke
Značka upozorňujúca na začiatok úseku, kde je možné predvoliť smer jazdy na najbližšej križovatke
Označník zastávky Musée de L'Auto
Informácie na zastávke Musée de L'Auto
Električková zastávka Musée de L'Auto
Alstom Citadis 302 #2014
Zatrávnená električková trať pri výjazde zo zastávky Musée de L'Auto smerom ku obratisku Châtaignier
Alstom Citadis 302 #2007
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT19 križuje kruhový objazd
„Vlako-električka“ Siemens Avanto #TT19 smeruje do Thann Saint-Jacques
Alstom Citadis 302 #2005 neďaleko futbalového štadióna
Alstom Citadis 302 #2005 neďaleko futbalového štadióna
Zelená električková trať medzi štadiónmi
Zastávka Stoessel s krížením cyklochodníkov
Renault Agora S #537 s nástupom prednými dverami
Jednoduchá zastávka Salle des Sports
Stručné informácie o MHD a predaji lístkov
Schéma nočných liniek MHD a liniek jazdiacich v nedeľu a sviatky
Schéma liniek MHD, ktorej dominujú električkové linky
Cestovný poriadok linky 20 aj so schémou jej trasy a možnosťami prestupu na iné linky
Zastávka Salle des Sports
Renault Agora S #543
Renault Agora S #543
Mulhouse: Zábradlie na zastávke s operadlom
Mulhouse: Polovičný "Z"-priechod so signalizáciou, ktorá sa prepne na červenú, iba keď sa blíži električka
Mulhouse: Priechod na oboch koncoch zastávky, minimum zábradlí
Mulhouse: Električková trať, stromoradie a zeleň
Mulhouse: Ihličnaté stromy na najfrekventovanejšej prestupnej zastávke v centre mesta
Mulhouse: Zastávka pod stromami
Mulhouse: Zastávka električky, tram-train a autobusov pred stanicou
Mulhouse: Ihličnaté stromy v centre mesta na najfrekventovanejšej prestupnej zastávke spríjemňujú uličný priestor
Mulhouse: Električková trať prechádza alejou
Mulhouse: Električková trať pod stromami s priľahlým chodníkom a neznačenou cyklotrasou
Mulhouse: Zeleň na električkovej zastávke
Mulhouse: Električková aleja
Obsluhu zabezpečuje dvanásť 36.68 metrov dlhých električiek Siemens Avanto (tram-train) a 27 električiek Alstom Citadis 302
Výstavba troch liniek (22 km) stála 150 miliónov €
112-tisícové mesto Mulhouse od roku 2006 s tram-trainom
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie