imhd.sk
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Nočná doprava
MHD na stanice
MHD na letisko
Bezbariérová doprava
Preprava bicyklov
Preprava zvierat
Prepravný poriadok
Školské spoje
Študentské linky
Povinný nástup 1. dverami
Zastávky na znamenie
Sťažnosti
Predčasné odchody
Straty a nálezy
Kontakty na dopravcov
Detská železnica
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Rozvoj
Rozvojové plány
Zrealizované projekty
História
Zábava
Sci-fi
Vystrihovačky
Najbližšia zastávka
Zamračené
2 °C
sk
English
Košice
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Liptovský Mikuláš
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2024
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Slovensko a svet
›
Európa
›
Švajčiarsko
›
Regionálne dráhy a doprava
› Bergbahn Rheineck – Walzenhausen (RhW)
Ozubnicová železnica RhW vedie priamo ku Starému Rýnu, ktorého ľavý breh leží vo Švajčiarsku a pravý v Rakúsku
Posledný úsek pred vrcholom vedie tunelom
Maximálny sklon ozubnicovej železnice RhW je 260 ‰
Strojvodca v akcii
Ovládacie prvky zubačky SLM / FFA / BBC BDeh 1/2 #1 z roku 1958
SLM / FFA / BBC BDeh 1/2 #1 z roku 1958 je jediným vozidlom, ktoré premáva na dráhe RhW
Detail vonkajšieho osvetlenia vozňa BDeh 1/2
Vjazd do konečnej stanice Walzenhausen
Tunel na konečnej stanici Walzenhausen
Konečná stanica Walzenhausen sa nachádza v tuneli
Trať má neobvyklý rozchod 1200 mm a elektrifikovaná bola v roku 1958
Interiér jediného prevádzkovaného vozidla
Trať pôvodne vznikla ako lanovka na vodný pohon
SLM / FFA / BBC BDeh 1/2 #1 z roku 1958
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie