Áno, nie sú totiž prepojené zbernicou. Zatiaľ... Týka sa to jedinej súpravy T3 s BUSE, #361+414 a troch súprav T6, #608+609, 622+623 a 628+629. Iné dvojičky s BUSE nemáme.
Takže ako som sa dnes dozvedel, k nehode došlo údajne po tom, ako na smer voľno prechádzala uvedená T3 súbežne s KT8 na L5 a s auto sa čelne stretlo s T3 po tom, ako sa náhle objavilo spoza KT8. Vodič pravdepodobne prehladol červenú vo svojom smere a mysliac si, že má zelenú a že KT8 už prešlo na stop, si to švihol rovno po tom, ako prešla.
Tak v tej električke musel sedieť buď slepý vodič alebo to urobil úmyselne, aby demonštroval svoju silu. Keď ide električka v smere od krajského súdu, tak pri odbočovaní áut v smere N.O.-Rastislavova je ich už z diaľky vidieť, takže som presvedčený, že vodič električky mohol zrážke zabrániť.
536 pri jazde z "A" kabiny (t.č. opačne, pretože v bežnej premávke sa jazdí z "B" kabíny) zasa celý čas svietia smerovky na ľavej časti. Nechápem vodiča, prečo nejde na výmenu vozidla alebo si o ňu nezažiada.
vcera na RA5 o 12 50 siel 6284. ale 5 minut za nim isiel 4304 -tiez RA5 no pri nadchode si nevsimol dvoch ludi stojacich na zastavke. no na poslednu chvilu urobil asi 5metrovy smyk na kamienkoch [podotykam ze to bol Ikarus 435] a otvoril ZADNE dvere. odhadoval som ze siel asi 50tkou
dnes o 18:34 prifrčala na Nám. Osloboditeľov 15 minút meškajúca 613 na L4, počas zvyšnej jazdy vodič vkuse išiel asi tak 60kou, brzdil štýlom "zastavím kolesá a šmýkam do zastávky", pri rozjazde pekne prešmykoval kolesá, zvonil a zatváral dvere ešte nastupujúcim ľuďom a celou cestou sa s kýmsi rozprával!
Revízorky som sa pýtal, že prečo mešká 15 minút a ona na to že "naozaj? neviem o tom"... Keď už aj ony videli, ako ľudí hádže po električke, išli vodičovi povedať niečo v zmysle "to sa nemôže takto"... hmm.
Priblizne medzi 17.00 a 17.15 na krizovatke Sturova - Moyzesova - Rastislavova mala nehodu 388 ( ked som spravne videl evid. c. z okna okoloiducej 11tky), ked jej pravdepodobne nedalo prednost osobne auto. Urcite budete vediet doplnit tuto info.
O 17.23 som videl 424 na l.c.3 smer zel. stanica na zastavke Astoria BEZ ZAPNUTEHO VONKAJSIEHO OSVETLENIA.
Takže na L5 sú rošády. Dopoludnia bola 525 kvôli pokazenému kaloriferu vymenená za 509. Na tomto voze však v "A" kabíne nefungoval výstražný zvonček, takže po oprave 525 malo dôjsť opäť k výmene, o čom bol informovaný aj vodič, avšak o 15:10 došla k OC Optima Dielňa s 501. Po výmene vodiča do studeného vozidla nastalo meškanie cca 5 min.
359 jazdí na L6 bez problémov, dokonca s miernými nadbehmi voči CP. Zastávky však nehlási. Pri zastavovaní na BZ (bezpečnostná zastávka) však po odbrzdení s vozidlom dosť nepríjemne "cukne".
Dnes ráno 2003 mala zobrazenú len konečnú zastávku, teda smer. Číslo nesvietilo ani na vonkajšom, ani vnôtornom displeji. Vzadu dokonca mal vypísané presun.
Chybička se vloudila, Shorty je na 423, zle som si vypočítal CP. Ale 359 samozrejme na L6 tiež jazdí.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dopravák
L71 - 1006, 1007, 1013, 1015, 1017, 1020
L72 - 1016, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007
Solaris 3501 na L30 má vzadu na skle nalepenú veľkú otrasnú reklamu (3501 nie je jediná)