Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
L 2 : 367; 627
L 4 : 362; 606; 612
L 7 : 378 + 384; 408 + 409; 521*
L R1 : 529

----------------------

L 34 : 3213
L 36 : 5213 (?)

============

* - NP garant
Reakcia na: TA #6845:
ešte tak pre zaujímavosť - policajti nezvládli veľmi dobre situáciu, pretože napr. namiesto toho, aby okolo miesta DN púšťali prednostne busy a MHD, vyprázdňovali najskôr Trolejbusovú = smer z Džungle!!! ❗ ❗ ❗
Pri HyperTescu je ťažká DN. Minimálne 1 mŕtvy - telo bolo prikryté vedľa auta. Podľa postavenia áut tipujem, že škodovka vychádzajúca z Magnezitárskej na Hlinkovu nedala prednosť autu na hlavnej a bolo osudné bum. Nehoda sa musela stať okolo 15:15.

Smerom z Furče je pred miestom nehody odstavených 6 trolejbusov. Zdržanie z tejto strany je minimálne - max 10 minút.

Od Ťahanoviec resp. z Prešova je individuálna doprava odklonená na Prešovskú. Púšťané na MIer sú len busy MHD.

Kolóna áut od HyperTesca sa tiahne až niekde ku križ. Hlinkova - B. Němcovej, možno aj ďalej. V čase od 17:04 do 17:10 som v nej narátal 26 busov a 2 trolejbusy. Zdržanie je minimálne 60 minút.

Autá taktiež stoja ( od križ. Národná - Hlinkova ) na Národnej až po Národné námestie.
L53- 3001
L 27-4211
L 11-3003,4088
Reakcia na: TA #6830:

Samozrejme, je predsa povinnostou vodica oznacit svoje vozidlo cislom linky a smerom, resp. inou charakteristikou, ktoru to - ktore vozidlo pouziva. V pripade mechanickych tabul teda je jeho povinnostou umiestnit ich do stojanov, vodici elektriciek naviac maju vpredu tabulu smeru jazdy. V pripade elektronickeho informacneho systemu maju zadat cislo linky a a smeru podla tabulky kodov alebo sluzobneho CP.
Reakcia na: Irisb #6814:
mas pravdu ten cx65 je debil
Reakcia na: SHORTY #6834:
Ale fakt. Snad neprejde mesiac - dva, aby nejaka NP nemala havariu.
Reakcia na: PP #6833:
zapni si večer icq
Reakcia na: PP #6833:
No obávam sa, že si ho pak už nebudeš môcť prisvojiť...
L.15-5227 ☠ ,5224
L.55-5211
L.30-3533
Reakcia na: Yps #6817:
Majú ale šťastie tie naše NP vozy ?
Reakcia na: Fx4085 #6832:
Neviem,poznám veľa ľudí,z práce aj mimo nej.Ale keď maš charakter tak ten "svoj" Nick zmeníš.Nie kvoli mne,ale mnoho ludí ma pozná práve pod Fx4085-aby neboli nedorozumenia.Dík
Reakcia na: PP #6827:
povedzme že to nie je nahoda, a povedzme aj že sa osobne poznáme. Skús porozmýšľať kto som

4085 forever ? ☺
07031/2: 521 ? ? ? ? ?
Reakcia na: 1018 #6828:
a je tá jeho povinnosť napísaná aj niekde na papieri alebo v nejakom predpise ❓
Reakcia na: 1018 #6828:
Aspon sa prejde ked tolko sedi ?
Reakcia na: TA #6823:

A vies, ze musi? Medzi voznami totiz nie je natiahnuty "kabel", ktory by dovolil ovladat aj komponenty infosystemu v zadnom vozni z predneho palubaku. Takze na kazdej konecnej vodic musi vycupkat von a natukat opacny smer. To ale nic nemeni na veci, ze je to jeho povinnostou.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.