L 2 : 607
L 3 : 618 + 619
L 4 : 604; 626
L 6 : 378 + 384
L 7 : 517 - NP garant; 398 + 399; 624 + 625
L 9 : 376 + 377 - ráno o 6:30 pri VSS smerom z Jazera vysadila cestujúcich; 5 minút nato prišla ( myslím ) 530 ( s link. transparentom nastaveným na R )
========
L 18 : 3202
L 28 : 5244
L 3 : 618 + 619
L 4 : 604; 626
L 6 : 378 + 384
L 7 : 517 - NP garant; 398 + 399; 624 + 625
L 9 : 376 + 377 - ráno o 6:30 pri VSS smerom z Jazera vysadila cestujúcich; 5 minút nato prišla ( myslím ) 530 ( s link. transparentom nastaveným na R )
========
L 18 : 3202
L 28 : 5244
Kaťa
KVP, Furča, ... majú 3 a viac autobusov, Ťahonovce 2. Ťahanovčania platia rovnaú výšku cestovného ako obyvatelia ostatých sídlisk, no tak plné autobusy ako "ťahanovské" nie sú žiadne.
Napriek tomu, že USSK spolupracuje a prispieva DPMK aj ako firma, jej zamestnanci cestujú za podmienok, ktoré sú skutočne už na hranici únosnosti.
Ak sa preveziete týmito spojmi, iste Vás ohromí aj jazda Vašich vodičov. Skutočne, zrejme nás cestujúcich má tešiť, že sme takí natlačení, aspoň pri tej jazde nespadneme, lebo nie je kam. Uvedomte si prosím tú skutočnosť, že tí ľudia v udedených spojoch už o 5,00 hod. cestujú do práce, ich práca je náročná, pracujú v hutníckych prevádzkach, kde to skutočne nie je nič oddychové, a po smene stoja v autobuse 45 minút a vodič jazdí ako "kočiš na koňoch"!!!
Očakávam stanovisko DPMK ...))
?