Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Novinky zo sveta CRV:
#5761 Bola odobratá reklama na Atómiu a na miesto nej momentálne nosí reklamu na Lago ( ako #4738 )
#534 dostala novú reklamu na vodku značky
R.Jelínek
Reakcia na: Alco #59775:
Dnes ti staci notebook s USB kablom. Aj ked asi nie na varia, ale na ine dopravne prostiedky 21. Storocia. Len to ti stari machri nevedia a mladi sikovni su uz davno fuc
Reakcia na: S499.1023 #59773:
Načo vadáska, stačí aj žiarovka a dva kusy káblu...
Reakcia na: 110mat110 #59772:
Kdeže. Ešte by to náhodou použili nejakí diletanti, čo si dovoľujú v 13. týždni obsmrdať v škole.
Reakcia na: Alco #59770:
Starí machri so skrutkovačom, pilníkom a vadaskou?
Chodia dneska studentske R4?
Reakcia na: Alco #59770:
Takže najstarší machri vymreli a starí machri na T3 sa ešte nenaučili na Varia a nových nieto... Ešte stále je to o vozidlách, či o personálnom obsadení dielní? ?
Reakcia na: Troll #59768:
Je, ale tí starí machri, čo ich vedeli opravovať už vymreli, preto už ani 102 moc nejazdí...
Reakcia na: Alco #59767:
Platí toto tvoje tvrdenie aj pre lokomotívy?
Reakcia na: Alco #59767:
Ak je to teda také super, prečo nejazdíme na Ringhofferoch, či staručkých MWG? Veď predsa to musí byť na údržbu ešte jednoduchšie ako T3... ?
Reakcia na: 110mat110 #59766:
Medzi ELEKTRINOU a ELEKTRONIKOU je dosť veľký rozdiel, a že jedno bez druhého môže fungovať, dokazuje stará dobrá T3, kde jediným elektronickým komponentom bol regulátor dobíjania (niekedy od cca 80 tych rokov) a vysielačka. A jazdí spoľahlivo dodnes - samozrejme okrem KE. Ak obyčajnú električku zmeníme prepchaním elektronikou na niečo podobné raketoplánu alebo jadrovej ponorke, tak to potom tak aj vyzerá v prevádzke - enormné náklady na údržbu za cenu nízkej spoľahlivosti.
Reakcia na: Denisa_Pirščova #59765:
No v elektricke to inak ako elektricky ani nejde nie?
Reakcia na: afeno #59762:
Čím viac elektroniky, tým viac porúch.
Reakcia na: afeno #59762:
To s údržbovou základňou veľa nemá, nato aby sa veci kontrolovali a udržiavali v dobrom stave nepotrebuješ mať hypermoderné zázemie. Problém Košíc je, že aj keby tu mali dielne s vybavením priamo od NASA, vyzeralo by to úplne rovnako. Úplný základ k tomu, aby sa to zmenilo je, aby sa poruchy odstránili aj inak ako tým, že sa závada na dielni neprejaví.
Reakcia na: orlov #59761:
Kto to predpokladal?
Pri 50 ročnej údržbovej základni je podľa mňa eliminácia porúch na minimum nemožná.
Reakcia na: Mike #59760:
To je pravda, ale nákupom týchto nových "ultramoderných" električiek sa predpokladalo zníženie porúch na minimum ...
Reakcia na: romeo #59758:
Percento / počet porúch nemusí vždy priamo úmerne súvisieť s vekom vozidla.
Vrabce čvirikali, že R4 dnes chodí v mimosemestrovej social-edition verzii. Na Bardejovskej majú problémy s rozoznávaním dátumov a chápaním kalendára ❓
Reakcia na: rpopo #59757:
tak ono jasné že poruchy vždy boli,len toto nové vozy,preto ma to prekvapuje

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.