HISTORIA DPMK:
Z vozov T6A5 jazdilo bez väčších problémov následujúcich 8 suprav:
602+603 (282 PD)
614+615 (269 PD)
610+611 (255 PD)
622+623 (247 PD)
620+621 (240 PD) *
624+625 (239 PD)
618+619 (238 PD)
608+609 (227 PD)
?
*620 jazdila ako sólo od 30. 12. 1995 do 30. 1. 1996. Posledný deň prevádzky havarovala so súpravou 602+603 a po oprave vyšla opäť ako pôvodná dvojica 9. 2. 1996 skušobne a 12. 2. 1996 ako služba č. 09021/09022.
? ? ?
? ? ? ? ? ?
Z vozov T6A5 jazdilo bez väčších problémov následujúcich 8 suprav:
602+603 (282 PD)
614+615 (269 PD)
610+611 (255 PD)
622+623 (247 PD)
620+621 (240 PD) *
624+625 (239 PD)
618+619 (238 PD)
608+609 (227 PD)
?
*620 jazdila ako sólo od 30. 12. 1995 do 30. 1. 1996. Posledný deň prevádzky havarovala so súpravou 602+603 a po oprave vyšla opäť ako pôvodná dvojica 9. 2. 1996 skušobne a 12. 2. 1996 ako služba č. 09021/09022.
? ? ?
? ? ? ? ? ?
Milan 337 (WAP)
35:5006
71:1010
31:4204,4209
9: 513,608-609,600 - 601 ( z VOZ cca 12.10 asi 09012 )
11: 3001
R4: 610-611 služba č. 46145 !! GARANT Robi linky R4,R7-R7,R2-R2,R7
a fajront !!!!!!!!
R3: 613 (asi 46032 ! (s.r.o.)