Irisb,Diggi : Bavte sa v dvoch úrovniach. A nemusíte sa pritom hádať. Jedna je vnútorný komfort SU a jeho dizajn /hoci sa o tom dá polemizovať/ a druhá sú technické /motorické/ vlastnosti oboch. Keby Ik vyrobili s kasňou SU tak možno by to bol dobrý kompromis.
Reč nebola o nízkopodlažnosti ale o neschopnosti jazdy solarisu, ked nasneží. Sno máš pravdu, solaris v tom, že nie je schopný jazdiť za každých poveternostných podmienok naozaj nemá nikde vo svete konkurenciu. ?
P.S: ked sú pre teba také bohovské, chod ty do Poľska.
Som sa rozhodol, že na dristy nebudem reagovať lebo každý tu chváli svojho Boha, ale môžeš ísť na Ukrajinu, tam zatiaľ Solarisy nemajú.... ?. Ale nízkopodlažnosť je celosvetový trend, ktorému sa nevyhne žiadne mesto, ktoré bude chcieť aby ľudia preferovali mhd a momentálne nie je na trhu bus, ktorý by mu mohol konkurovať...
prepáč bratku ale tvoj príspevok je dosť o ničom, prečítaj si #4791 a potom sa bavme kto vysadzoval ludí pod kopcom.
RE #4811 Sarko: No Ik280ky boli zapadnuté jeden, možno dva, ale nie sú to automaty, čiže sa vedia vyhrabať, Včera som bol sám toho svedkom aj na KVP aj na Furči. B941 a solače (oba automaty) prešmykovali a net toho dábla sa rozhýbať, a to sa týka najmä solarisov. No tento problém sa netýkal 280tiek. Tie zastali v kopci a hoci aj im trošku poprešmykovali kolesá ale išli dalej. Ved si zober v čase najväčšej "cestnej krízy" včera to jest cca od 14:00 do 15:00 na celej Furči behali len 280tky a Karosy. Po SOlarisoch ani chýru vyše hodiny. A to na L32 a L30 ich malo prísť v tom čase požehnane. Stáli z oboch strán pod Furčou. Takže opakujem ešte raz Hanba Solarisom!!!! Taký budar nemá čo robiť v KE.
nočná "anti-kalamitná kavaléria" 400+401,388+389,378+384 a ešte čosi. Inak jazdilo sa približne po trasách L2, L6, varianta s Barcou a štadiónom TU, komunistickej L5 a sem-tam si niekto odskočí do USS
PS: Veľká vďaka 1018ke...on už vie :o)
Na namesti MM vodic 600+601 na konciacej L6 bojuje so zasnezenou vyhybkou. Po vypomoci kolegu z 612 sa pobera na obratisko a "domov"... Inak je vonku carokrasne bielo, aspon v centre!
Irisb: Ale no, keď povieme A, povedzme aj B a pripusťme, že 15m autobusy majú počas kalamity minimálne také problémy, ako kĺbové verzie. A dnes stáli aj mnohé kĺbové Ikarusy a Karosy. Darmo, napr. aj váha vozidla robí svoje, bez ohľadu na značku. A žiadny autobus s letnými pneumatikami nie je určený na cestu plnej ľadu a snehu, to by museli mať všetky vo výbave povinne aspoň reťaze, všakže
Niekto sa tu minule vyťahoval, že Solarisy sú to najlepšie čo v Košiciach máme. Tak po dnešnom dni, nech zalezie aj so svojími rozumami niekde hlboko pod zem. Len čo trošku nasnežilo, ani jeden Solaris nebol schopný výjsť na Furču či už cez Sečovskú alebo od HM Tesca. Rovnako aj na ťahanovciach. Kým začali posypovače behať a dostali sa k Furči jediné čo bolo schopné vyjsť na Furču boli Karosy B932, Irisbusy a vami tak nenávidené a posielané do vyradenia Ikarusy 280.
Solaris je najlepšie čo v Košiciach máme? Rozhodne je to len prerástla vážka, ktorá stála veľa penazí a je uplne nanič. Trošku posneží a ten lenivý budar nie je schopný jazdy do kopca, a ešte dokonca sa mu podarí zapadnúť dolu kopcom. Naozaj, že Ikarusy 280 sú, boli a budú vždy ťahúnmi košickej MHD, pretože momentálne v Košiciach nie je ani jeden strednokapacitný a ani klbový autobus schopný sa porovnávať s 280kami. Ano možno interier je modernejší, a Solače sú nizkopodlažné ale nie sú schopné jazdiť za každých podmienok.
Hanba Solarisom !!!Dnešok bol jasným príkladom.
1013 stoji odstavena v strede krizovatky pred Galeriou. Blokuje krizovatku. Ma dolu zberace a je tu policia. DN to asi nebola.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Irisb
L15: "hviezdna" 5234 (15011-2), 5218 (15021-2), ? 5221 ?
L20: "rakeťák" 5241 ?
L29: 5243 ? , 5235 ?