Shortly: Delené R-ky som ešte nevidel označovať ako R(T) Inak sa označujú ako 461 (460 sú celodenné služby a 462 bývali trojičky). Ale všeobecne sú R-linky vedené pod číslom 46.
hej šak som písal, že súhlasím s tým, že bus ktorý nemá výnimku a je vybavený busečkom, mal by hlásiť zastávky, lenže zrejme tomu dedovi šlo o tú hádku, ked ako písal Diggi, nevedel, kedy má prestať rýpať do šoféra s tým, že nehlási zastávky
Nekontroluje to NIKTO. Ani prepravni kontrolori. A okrem najstarsich Karos 5201-5210 pritom mozu hlasit (az na male vynimky) vsetky vozidla s BUSE.
Irisb:
Suhlasim s Tebou, ze urcita cast cestujucich skutocne iba hlada moznost, ako vodicovi zneprijemnit jeho pracu. ALE v pripade pouzivania hlasenia zastavok je v tom velky hokej, lebo vodici si to pouzivaju ako sa im chce, ci skor nechce. A pritom povedzme si, ze k hlaseniu zastavok netreba vykonat nijaky brutalny fyzicky vykon. ?
Apropo hlasenie - ja neviem preco to nie je v kompetencii revizorov, ked uz kontroluju vodicovu stazku, tak nech sa kontroluje aj hlasenie. To je taky problem?? Ved niekto to predsa musi mat na starosti, ved tie vozy su vybavene takou technikou a kazdy na to z vysoka serie!
súhlasím, že pokial je tým hlásením zastávok bus vybavený, malo by to ísť, ale pre toho starého dedka to bola len príležitosť ako sa s niekým povadiť, kto mu na oplátku nemôže rozkopať papuľu
Su ludia a ludia. Niektori su aj celkom v prave ale su aj taky co sa doma nudia tak idu do terenu hladat prilezitost na rypanie. Uz sa mi stalo ze babicka si v strede krizovatky zmyslela ze chce vystupit lebo nastupila na zly spol. A zvadila sa z polkou busu lebo chce vystupit. A este sa trapne vyhrazala ze poda staznost na DPMK.
Ja by som skor povedal ze to nevedia obsluhovat. Lebo keby ano tak tych par tukov do klavesnice by mu nerobil problem... Videl som vodicov ktori s tym nemaju ziadne problemi a problem vedia poriesit aj za jazdy. No a samozrejme aj takych ktori to hned po nasadnuti do vozu vypli. Neviem sice ako su vodici zaskolovany o inf.sys. ale je to aj o technickej zdatnosti toho ktoreho vodica.
Takže verbálne domáhanie sa hlásenia, ak vodič nehlási, ale má hlásiť, je útok na vodiča? Stačilo spustiť hlásenie. Samozrejme, ak funguje... ale myslím, že v 3520 by malo...
Je smutné, ak voz vybavený hlásením, nehlási len zo svojvôle vodiča. A plne podporujem každého, kto sa len domáha komplexnej služby, ktorú mu má MHD poskytovať. A ako vidíme, už aj dôchodcovia vedia, čo im patrí. Uvidíme, či sa niečo zmení pod novým vedením.
Moja skúsenosť... napr. voz 3207 som ešte hlásiť nevidel...
by nebolo naozaj zle keby sa niečo robilo s tým, čo všetko si môže dovoliť cestujúci k vodičovi, a vodič nesmie pomaly ani odpovedať. Lebo väčšina cestujúcich a najmä dôchodcov sa potrebuje stále hádať. A ským to je lepšie než s vodičom, ktorý mu nemôže vôbec nič urobiť ani povedať. Naozaj ten dedo, o ktorom si tu písal, je len uplne tupé dilino, ktoré si neuvedomuje, aká náročná a najmä na nervy je práca vodiča, a si myslí, že vodič si tam len tak sedí a váľa vajca celý den. Tak takýchto cestujúcich by som len raz posadil za volant autobusu, a dal im robiť niektorú najvyťažovanejšiu linku a som zvedavý ako dlho by vydržal ten nápor na nervy, tú zodpovednosť za viac milionový stroj a hlavne zodpovednosť za životy toľkých ľúdí, a to najmä v dnešných pomeroch,kde si každý účastník cestnej premávky myslí, že je riaditeľ zemegule a maximálne sa snaží nerešpektovať pravidlá cestnej premávky.
Fakt, že asi by tam dlho nevydržal, tak neviem prečo títo maximálny imbecili chodia a silou mocou musia rýpať do vodičov. Nad tým by sa mali zamyslieť aj vo vedení DPMK ako chrániť viac vodičov voči útokom od cestujúcich
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Irisb