Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
BM:
Ee, bolo to KT-cko 😉 Ktore, to uz nebudem konkretizovat. Jedno je ale iste, v tej istej elektricke sa viezol aj vodic elektricky z Prahy, ktory sa o rychlodrahe vyjadril velmi pochvalne, a potvrdil, ze v Prahe sa da jazdit na obdobnych tratiach na otvorenom zvrsku maximalne 45 km/h (napr. Modrany).
Reakcia na: Sarko #44:
Takze to bola bud T6 a nie T3
BM:
No zrychlovac to nebol 😉. Ale aj keby, staci vypnut reverz a vali to samo od seba 🙂.
Reakcia na: Sarko #42:
Prehnal zrychlovac.Nezalepilo ho??? 🙂
Dnes som bol svedkom rychlosti elektricky na rychlodrahe s 80 km/h a prejazdom cez vyhybne 55 km/h. Poviem vam, bol to po dlhom case zazitok 🙂
Davam do pozornosti zastavku KVP-ISKRA v smere do Myslavy. Vsimnite si novy oznacnik na ktorem je napisana aj linka č. 36 , ktora ma stanoviste este pred krizovatkou. Asi to je nachystane uz pre novu cestu na Klimkovicovu ulicu. Stoji to za to.
Ale jeden bonz predsa mám.Dnes L14(5218).Vodič telefonoval počas jazdy a dokonca si zapisoval niečo.
Reakcia na: Sarko #38:
No neviem!Ja som naschval nenapísal čas a smer.Nechcem bonzovať na svojich budúcich kolegov!:-)
Diggi:
Ano, je to tak, ja som to omylom v rychlosti napisal naopak 😞

All:
Este jedno dolezite upozornenie, nepostacuje ak uvediete, ake vozidlo na akej linke nehlasilo alebo nespravne zobrazovalo informacie na BUSE. Potrebny je aj CAS, SMER LINKY a MIESTO, kde bola takato skutocnost zistena!

Dalsia vec je, ze si treba uvedene informacie zapisovat a raz za cas (dajme tomu mesacne) si uvedene info dame do jednej hromady a odovzdame pre 1018. 1018 sa uz vyjadril, ze je chvalitebne, ze tu o tom diskutujeme, ale on to z casoveho dovodu nestiha na fore vyhladavat a prepisovat.
3509 na linke č. 30 včera večer nehlásila!
Reakcia na: BM #32:
K tej linke č.14.Ja ňou cestujem v smere Žel.stanica-HPTesko a železnicou prechádza až v obci Ťahanovce.Vôbec sa tam nezdrží(možno preto meškajú).
Sarko :

Solarisy maju ten nater presne naopak. prve su zelene a ostatne biele.

Dnes mal vodic 3502-ky na L19 štastie. mal totiž naťukanú linku 192 na čo ho upozornil jeden malý chlapec. Ani nie o 10 sekúnd po tom čo to opravil sa zo zákruty na svojom BAJKU vyrutil oproti p.KUZMA

Samozrejme zastávky nehlásil, len zobrazoval čas a pásmo
Reakcia na: Nodes #33:
Tymto autobusom chyba takzvane dverove kriterium /cidla/, ktore je zakladnym cinitelom pri hlaseni zastavok. Cidlo udava kedy sa vozidlo pohlo zo zastavky. To da signal pre BUSE a to zahlasi vizualne zastavku.Ak je vozidlo vybavene zvukovou zbernicou tak zahlasi aj po zvukovej stranke zastavku.
BM: Vypisal si tu evid. c. vozidiel, ktore nemusia hlasit. 5201 az 5210 atd. Cize tieto vozidla nemsia ani zobrazovat zastavky na vnut. diplejoch? Dobre tomu rozumiem?
Reakcia na: Sarko #29:
Saroko zabudol si na najdolezitejsie. 1. seria ma nizkopodlaznu iba podlahu. Treba sa teda vystverat po schode na sedadlo.
2. seria uz je nzkopdlazna uz aj pri sedadlach cestujucich.

Dopravak: v Ikarusoch chyba zvukova zbernica pre system BUSE. Bolo by ju potrebne zakupit, ale jej cena sa pohybuje v cene okolo 50 000Sk. Jediny kto na SR maju taku zbernicu je Presovsky DP.

5236 hlasit zastavky ma, zato moze byt vodic ukrateny o premie. Meskanie na 14 je sposobovane vlakom ktory, prechadza cez obec Tahanovce.
Dnes som sa viezol 5236(Karosa-B952) na linke č.14.Prišla s 5 minutovým meškaním a zastávky nehlásila
Reakcia na: Sarko #22:
Včera som sa viezol 5005 a nič nehlásila.
All:V Ikarusoch som ešte hlásenia zastávok nepočul a to v nich cestujem pravidelne!
Reakcia na: Darro #24:

Co sa tyka tych Solarisov, na prvy pohlad sa tieto dve serie lisia jedinym nepatrnym detailom a tym je nater na zadnej casti cela, ktory je v hornej casti prvej serie (v urovni displeja BUSE) biely, ostatne ho maju zeleny. Kedze Solaris sa osamostatnil od spol. Neoplan, naozaj si myslim, ze je dolezite odlisovat vyrobcov, i ked tovaren je ta ista.

Dolezitejsie rozdiely su v motorickej stranke, tu sa vsak delia 2 skupiny na serie:
3501 - 3510: motor MAN, norma Euro II, ciastocne oddelena kabina vodica
3511 - 3520: motor DAF, norma Euro III, samostatna kabina vodica so vstupom pravym kridlom 1. dveri
davam pre zapisovatelov na pozornost ze vozidlo 5215 ma problemi zo zbernicou IBIS a takze im blbne hlasenie.Vodici ho radsej nepouzivaju. Dnes som to kontroloval a je to pravda, treba vymenit zbernicu.
Reakcia na: Sarko #22:
Z technickych pricin aj vozy 3201-3209 a 5219-5228. Tam sa hlasit da , ale su tam problemi zo zaistovakmi. Zaistovaky neboli totiz zakupene v tychto vozoch. Vzhladom na zly stav snekov sa zastavky prehadzuju samovolne. Tieto vozy maju vynimku.

A teraz nieco lepsie. Z nariadenia riaditela PCD, vypliva ze autobus, ktory nezastavy na mieste stanovenom na zastavke a je vzdialeny od obrubnika viac ako na 20cm, mozu mu byt stiahnute premie.
Vynimku maju zastavky.

AMFITEATER v smere do mesta
Od Laborec v smere na Lingov
Barca, Hečkova v smere na Sebastovce
Letecka akademia v smere na Tahanovce
Nad jazerom, hydina v smere do mesta
VSS v obidvoch smeroch

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.