Dnes o 10.57h od Štadióna Lokomotívy odchádzala T3 MOD #359 nevedno kam s displejom "Skúšobná jazda vozidla". Popoludní som ju už videl na L4.
Na L4 s oschodom od Lokomotívy o 11.07h prostavila T6A5 #606. Po signále na ukončenie nástupu sa však zatvorili len predné a zadné dvere. Vodič ich znovu otvoril a znovu zatvoril, ale stredné dvere naďalej pokyn ignorovali. Tak vyšiel z kabíny a dvere zatvoril, resp. presnejšie povedané - privrel - ručne. To ho asi uspokojilo, pretože následne sa s cestujúcimi vydal smerom na Barcu.
Na L4 s oschodom od Lokomotívy o 11.07h prostavila T6A5 #606. Po signále na ukončenie nástupu sa však zatvorili len predné a zadné dvere. Vodič ich znovu otvoril a znovu zatvoril, ale stredné dvere naďalej pokyn ignorovali. Tak vyšiel z kabíny a dvere zatvoril, resp. presnejšie povedané - privrel - ručne. To ho asi uspokojilo, pretože následne sa s cestujúcimi vydal smerom na Barcu.
Sarko
Si si isty, ze to bolo az 5 sekund? Dufam, ze neratas, co ton, to sekunda. Napr. v prazskych elektrickach su to 3 tony (gongy), ale idu v rychlom slede za sebou, takze je to do jednej sekundy. V KE vyhrava tiez nieco ako harfa, ma to asi 7 tonin, ale tiez je to jedina sekunda. Najdlhsia zvucka, aku som kedy pocul, maju v budapestianskych elektrickach (napr. L2 a 2A), kde sa vyludi cela pasaz nejakej zvucky a ma cca 20 po sebe iducich tonin, co sa zahra do 4 sekund.