Vieš,je to tak: jediný kto s tým vie robiť ako profesionál je "1018".Zastávky na- nenahrával "odborník" z VPMK. A keďže 1018 nie je zamestnancom na TPP, tak si budeme musieť počkať kým príde do KE.
"Sraci" máme brať s mäkčeňom na "s" alebo "c"? Niekto tu mal nejaké námietky voči dverám, ale ja osobne napohľad nevidím žiaden rozdiel. Naopak 3527 (teraz už aj 3528, 3529, 3530 a 3531) majú navyše klimatizáciu pre vodiča, čo je len plusom.
No, ked uz maju 517 a 521 tak nejako pobabrane hlasenie zastavok (preco to vlastne este nie je v poriadku?), aspon by mohli mat spravne nahodene ciele. Nedavno som videl nejaku (len tak prebehla - bol som v aute) s opacnym cielom a dnes to bola 521-ka na 9-ke, smer OC Vazec, na BUSE bolo St. Lok. Zmenilo sa to az po mojej prosbe, ked som poprosil revizorku, ktora ma kontrolovala, aby to oznamila vodicke, nech si prehodi ciel...
Dnes rano ochorela 612 na l.c. 4. Nevie niekto, co to bolo za udalost, ked po 10. hod. sa dost hromadne presuvali elektricky po Sturovej a Kuzmanyho a aj po Juznej triede smerom ku VSS?
Ejha, Ty máš aj mimo služby pracovné maniere a vykazuješ ľudí?! ?
Re #1433 Vladimír: Tak ja som bol nedávno svedkom nástupu jednej mierne psychicky postihnutej pani pri hlavnej pošte, ktorá najprv s nástupom do NP časti otáľala, ale keď videla pohľady ostatných cestujúcich, prečo nenastupuje, tak v poslednej chvíli naskočila. Potom pobehovala hore dole (v rámci NP časti) a bedákala: "keľo tu schodov, keľo tu schodov" a potom si sadla na výklopné sedadlo, ktoré jej stiahol a ponúkol ochotný starší pán. Po tom, ako si sadla, spustila: "Ta to co za električka. Ta to daka nova. Ta skadzi maľi peňeži na totu električku. To ňeňi možne. Ta peňeži ňemaju, aľe novu električku maju...." atď. Keby som nevystúpil pri starej radnici, asi by som vybuchol do smiechu ?
Minule som bol svedkom toho, ako jedna mladá pani svojej užasnutej priateľke rozprávala, že na západe jazdia nízkopodlažné električky, ktoré sa pri jazde tak nenatriasajú a neškrípu. Nemal som odvahu pokaziť jej deň a povedať jej, že tie neduhy závisia hlavne od trate a nie od vozidla
Keďže podvozky zostali v DPMK a opravovali sa vo vlastnej réžii, ja naopak predpokladám, že ide o vyosenie kolesa a zrejme nie jedného... S #517 natriasa tak, ako natriasalo aj predtým a to isté mi potvrdil aj pôvodný "majiteľ" vozidla ešte spred reko vozidla.
Zda sa, ze ludia, co sa viezli NP KT, maju dovod na oslavy, pretoze zazili nieco mimoriadne-nevsedne a vzacne.Vcera som mal prilezitost a zviezol sa 517. No bol som sklamany. Sedel som v B casti pri klbe a cela cast sa triasla-nadhadzovala (predpokladam plosky na okolesniku-tesne po rekonstrukcii som neuvazoval s vyosenim kolesa).Potom som sa presunul k zadnej kabine, nech si ju obzriem.Ako som stupil na urcite miesto za kabinou, pravdepodobne vibracie zapricinili, ze zo spodu zacalo nieco klepat. Maximalne sklamanie.
Dopravak: 1018 nemal poobede poruchu ale taku nehodu. Zrazil ho jeden na mol opity muz. Ked trolej prichadzal na zastavku pri poliklinike vychod, ten muz chcel nastupit ale sa potkol a hlavou vletel do bocnej steny iduceho treljbusu. Takmer skoncil pod kolesami. Ale aj tak utrpel nejake poranenia a musela ho odviezt sanitka.
t1018 - mal o 13:30 poruchu a tak jednu jazdu Lingov - Myslava vynechal, ale už je to okey
Dnes ráno na výhybke pri Mlynskej Bašte bola porucha - trolejom vyskakovali zberače (opäť to nejaký vodič prepískol rýchlosťou ? )
Nová reklama na t1008 a t1011 na DIABOLSKÉ HUSLE (nalepené su po pravej ruke vodiča - otras ? )
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Re #1433 Vladimír: Tak ja som bol nedávno svedkom nástupu jednej mierne psychicky postihnutej pani pri hlavnej pošte, ktorá najprv s nástupom do NP časti otáľala, ale keď videla pohľady ostatných cestujúcich, prečo nenastupuje, tak v poslednej chvíli naskočila. Potom pobehovala hore dole (v rámci NP časti) a bedákala: "keľo tu schodov, keľo tu schodov" a potom si sadla na výklopné sedadlo, ktoré jej stiahol a ponúkol ochotný starší pán. Po tom, ako si sadla, spustila: "Ta to co za električka. Ta to daka nova. Ta skadzi maľi peňeži na totu električku. To ňeňi možne. Ta peňeži ňemaju, aľe novu električku maju...." atď. Keby som nevystúpil pri starej radnici, asi by som vybuchol do smiechu ?