Diskusné fórum › Dispečerské fórum

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Mmmm... To je odvaha dať Solaris 3520 ráno na L.11 ?
Este doplnim, ze
4099 KE 081 CS
Toto je uz fakt drzost 5240 na L27 ide od HM TESCO smerom na Dneperskú totalne plna. Chcel by som vidiet aka bude smerom na Tahanovce ?
DPMK dava nové ŠPZ-tky na Ikarusy 280.87:
4201 KE 453 DB
4204 KE 092 CS
4208 KE 681 DB
OK.Beriem späť už som si prečítal diskusiu, čo robím zvyčajne až doma. Takže CVR? Super ?
Nodes > Skor by ma zaujimal lak na 629. To by bola suprava cervena-kremova + zelená-biela. Ale tomu neverím. Možno sa zeleno-bielej dvojičky dočkáme v podobe 610+611.
Včerajšia výprava aspoň trochu aj v obrazovej podobe ako vždy na http://citybus.cz/kosice/fotografie/gallery.php?akce=obrazky.
BM : Máš skúšky, nejak sa po Tebe zľahla zem.
Reakcia na: 3001 #1022:
Ak sa nevyskytnú nejaké problémy, tak podľa mňa čoskoro. Ak niečo zistím, dám vedieť.
Kompletná výprava (zadelenie) ED na deň 1.3.2004 (pondelok):

2-1: 367/výmena za 403//poobede 403, 2-2: 604, 2-3: 387, 2-45: 394+395//poobede 359

3-1: 417, 3-2: 386, 3-3: 389, 3-4: 607, 3-54: 349+352//poobede sa nevypravuje, 3-65: 378+379, 3-74: 370+371

4-15: 528, 4-25: 398+399, 4-35: 614+615, 4-45: 618+619, 4-55: 500, 41-1: 388, 41-2: 605, 41-35: 364, 41-45: 613

5-1: (D60) 525, 5-2: 536

6-1: 400+401, 6-2: 380+381, 6-3: 356+357, 6-4: 369+368, 6-55: 538

7-1: 374+375, 7-2: 421+422/výmena za 412+413//poobede 421+422, 7-3: 351+350, 7-4: 361+414, 7-55: 423+424

9-1: 415+416, 9-2: 372+373, 9-3: 382+383, 9-4: 512, 9-5: 608+609, 9-6: 392+393, 9-75: 408+409/výmena za 406+407/výmena za 404+405//poobede 404+405

(záloha) 43-1: 509, 43-2: 513

(R) 46-1: 508//poobede 617, 46-2: 523//poobede 626, 46-3: 530//poobede 402, 461-15: 390+391, 461-25: 620+621, 461-34: 624+625//poobede sa nevypravuje, 461-45: 535//výmena za 362+363, 461-55: 376+377, 461-65: 622+623/výmena za 396+397//poobede 396+397, 461-75: 602+603//poobede 410+411

(Zjazdnosť trate) 83-14: určí majster, 83-24: určí majster

(Rôzne) 80-14: , 80-24: , 80-34: , 80-44: , 80-54: , 80-64: (neuvedené)


–––––
Dodatočne opísané zadelenie (výprava) za deň 29.2.2004 (nedeľa):

(Zjazdnosť trate) 83-14: 380+381 (nie 392+393!), 80-14: 528 (nie 83-24!)

(Rôzne) 80-14: 528 (zjazdnosť trate), 80-24: 535-stiahnutie poruchy, 80-34: 528-výmena vozidla, 90-32: poobede výmena 402 za 387

(Brúsenie koľajníc) 82-14: 112 (brúsenie), 82-24: 112 (brúsenie)
1.3.2004 (pondelok) ---- Výprava Trolejbusov

L71 - 1002, 1004, 1006, ?5240/1012, 1017, 1019, 1003z

L72 - 1001, 1005, 1010, 1011, 1013, 1016

L70 - 2001a, 2003, 2006b (a - 70015, - 70025, b - 70035)
Reakcia na: Sarko #1020:
a kedy zacne xodit 3004 ?
Dnes 628 na skusobnej jazde. Cerveno - kremovy lak.
Kompletná výprava (zadelenie) autobusovej dopravy na deň 1.3.2004:

11-1: 4306, 11-2: 4301, 11-3: 4304, 11-45: 4205, 11-55: 4091

12-1: 3511, 12-2: 3514, 12-3: 3515, 12-4: 3516, 12-5: 3517, 12-65: 3520, 12-75: 3518

13-1: 5223, 13-2: 5230, 13-3: 5234

14-1: 5216, 14-2: 5229, 14-35: 5005

15-1: 5201, 15-2: 5001, 15-3: 5224, 15-45: 5222, 15-55: 6405

16-1: 3522, 16-2: 3524, 16-3: 3512, 16-45: 3502, 16-55: 3521

17-1: 5004, 17-2: 5212

18-1: 4311, 18-2: 3212, 18-3: 3201, 18-4: 3525, 18-55: určí majster, 18-65: 4098

19-1: 3506, 19-2: 3505, 19-3: 3508, 19-4: 3510, 19-5: 3509, 19-6: 3507

20-1: 5225, 20-2: 5227, 20-3: 5218, 20-4: 5242

22-1: 5223, 22-2: 5236

23-14: 5204

24-15: 5006

25-1: 5231, 25-2: 5238, 25-35: 6295, 25-45: 5202

26-15: 4132, 26-25: 4094

27-1: 3207, 27-2: 3204, 27-3: 3209, 27-4: 3210, 27-55: 4210, 27-65: 4208

28-1: 5220, 28-25: 4308

29-1: 5232, 29-2: 5237, 29-3: 5215, 29-45: 5235, 29-55: 5221

30-1: 3523, 30-2: 3501, 30-3: 3503, 30-45: 3519

31-15: 4206, 31-25: určí majster, 31-35: 4207, 31-45: 3202, 31-55: 4096, 31-65: 3002

32-1: 4310, 32-2: 3005, 32-3: 3208, 32-4: 3215, 32-55: 4088, 32-65: 4204

33-14: 6262

34-1: 3214, 34-2: 3205, 34-3: 3203, 34-4: určí majster, 34-5: 3213, 34-65: 4201, 34-75: 4209

35-1: 5209, 35-25: 5208, 35-35: 6293, 35-45: 5002

36-1: 5401, 36-2: 5241, 36-3: 5239, 36-4: 5226, 36-55: 5206, 36-65: 6252

38-15: 3211, 38-25: 3105, 38-35: 4203, 38-45: 3101

(RA...) 40-15: 4501, 40-25: 4082, 40-35: 4202, 40-45: 4099, 401-1: 6258, 401-2: 6271, 401-3: 6287, 401-4: 6296, 401-5: 6284, 401-6: 6243, 403-15: 6229

(Tesco bus-L44) 402-1: 6244

(Optima bus-L45) 402-2: 6281, 403-25: 6240

(Nočná doprava) 41-14: 6222, 41-24: 6272, 41-34: 6236, 41-44: 6230, 41-54: 6036

(Služby Šaca) 42-15: 4126, 42-25: 4131, 42-35: 4093, 42-45: 4133, 421-1: 6009, 421-2: 6407, 421-3: 6408, 422-14: 6237, 422-24: 6023 (duplicitné zadanie v zadelení), 422-34: 6040, 422-44: 6401, 422-54: 6023 (duplicitné zadanie v zadelení)

(Zálohy) 43-1: určí majster, 43-2: 5219, 43-3: 6223, 43-4: 5240

53-15: 4089, 53-25: 4211, 53-35: určí majster, 53-45: 4085, 53-55: 4095, 53-65: 4086

54-15: 5211, 54-25: 5213, 54-35: 6299, 54-45: 6403

55-15: 5214, 55-25: 6291, 55-35: určí majster, 55-45: 5203, 55-55: 6409, 55-65: 6294

56-15: 3103, 56-25: 4087, 56-35: 3001

60-14: 6264
Reakcia na: Isidor #1017:
No ale v pohode, aspoň vieme porovnať a skontrolovať, ak by niečo nesedelo. Zadelenie sa pripravuje aj na niekoľko dní vopred a nemusí zodpovedať na 100%. Čo sa týka električiek, tu sa síce tiež robí zadelenie na niekoľko dní vopred, ale štýlom "služba: výber a)/výber b)/výber c)" a "nehodiace sa preškrtnite...". Samozrejme, koľkokrát sa stane, že sú prešktrnuté všetky 3 možnosti a ručne je dopísané to "vyvolené" vozidlo... ?
Kompletná výprava (zadelenie) ED na dnešný deň:

2-1: 605, 2-2: 607, 2-3: 389

3-1: 367, 3-2: 403, 3-3: 402/výmena za 388//poobede 388, 3-4: 349

4-1: 407, 4-2: 359, 4-3: 409, 4-4: 364

5-1: (D59) 525, 5-2: 536

6-1: 396, 6-2: 423, 6-3: 408, 6-4: 424

7-1: 397, 7-2: 400, 7-3: 386, 7-4: 387/výmena za 412//poobede 412

9-1: 513//poobede 417, 9-2: 523//poobede 617, 9-3: 501/výmena za 535//poobede 402, 9-4: 500//poobede 627, 9-5: 512//poobede 604, 9-64: 508

(záloha) 43-1: 531, 43-2: 509

(R) 46-1: 613, 46-2: 406, 46-3: 626

(Zjazdnosť trate) 83-14: 392+393, 83-24: 528

(Rôzne) 80-14: , 80-24: , 80-34: , 80-44: , 80-54: , 80-64: , 80-74: , 80-84: (neopísané...)

Dopravné nehody:
28.02.2004 – Osobné motorové vozidlo (OMV) EČV KE-032AF o 14:40 premávalo v smere zo Št. Lokomotívy a na križovatke Komenského-Hlinkova vodič nedal prednosť pri odbočovaní vľavo. Škoda na #627 1.000,- Sk, na OMV 50.000,- Sk. Zdržanie dopravy od 14:40 do 15:10.

29.02.2004 – Horelo vozidlo #501, služba 09031, na zast. NMM. Privolaný HZ (hasičský zbor). Horela elektroinštalácia pod kĺbovou časťou vozidla. Použitý HP (hasiaci prístroj) aj z vozidla 389, v 501 nefunkčný HP.
oproti Sarkovi len tak poskromnejšie (až sa hanbím to tu pridať :))). Dnes ráno:

L2: 389, 605, 607
L3: 349, 388,
L4: 359(hlási zast.!), 364, 407, 409
L5: 525, 536
L6: 396, 408, 424, 423
L7: 367, 400, 412,
L9: 500, 513, 523, 535
LR: 508, 613,
zaloha: 509, 531 - behali po meste...
Reakcia na: Sarko #1005:

Re #1012 Sarko:
Ešte jedna oprava, pri L22 má byť správne označenie služby druhého kurzu "22-2" (nie 20-2). Dúfam, že sa z toho každý vymotá, z časových dôvodov som to písal veľmi narýchlo. Keby niečo, pýtajte sa a opravujte... ?
Tak ako Sarko pisal ohladom tej L40, v skutocnosti to mala byt L39 (napr. vcera 39011-2), lenze DP mal uz v zalohe natlacene CP L40 (tak by musel vyrabat nove s hlavickou 39tky). A na tie 4 kusy CP sa mu to viacej vyplati, ako vyrabat nove.
Nodes: No, zdá sa, že tentoraz som to neovplyvnil... 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.