Aha, no tak ja som myslel iba na článok, na ktorý som tu odkazoval asi pred 2 rokmi. Bola to obyčajná tlačová správa z novín a konkrétna lokalita tam spomínaná nebola, iba to, že sa momentálne riešia pozemky.
Doplnené: dohľadal som príspevok #84607 (autorom som nakoniec nebol ja)
Však to... Vzhľadom na to, že mám k tej téme veľmi blízko (viem o nej veľa, ale nemôžem o viacerých veciach rozprávať v tomto momente), ma zaujíma akú lokalitu má mi.v na mysli.
No a kedy sa kpne do Alejovej? Takisto co tie najstarsie useky, ktore sa robili na zaciatku velkej reko okolo roku 2011, tie by potrebovali nejaku udrzbu tiez, no nic sa nerobi, na co zase mesto caka, budeme opat opravovat polovicu siete zaroven?
kazdopadne modernizacia trate do us steel v plane je otazne je kedy k tomu dojde, nakolko nie je zahrnuta v bloku MET II. ,mohli by to spojit s vystavbou novej trate na letisko, prip do buduceho priemysel parku Valaliky a zabili by 2-3 muchy jednou ranou teraz sa ide odstranovat len havarijny stav..
Odpoveď je jednoduchá, žiaden test, preste len klasický slovenský nákup vozidiel z EÚ fondov. Nekoncepčný, nepremyslený, náhodný... Tak ako v prípade 4 ks vodíkových busov v Bratislave, 4 ks Kissov pre ZSSK, alebo starší prípad 2 ks 381tiek pre ZSSK... Cieľom je len minúť peniaze.
Pánové omlouvám se jestli to už zde bylo řešeno, ale mám dotaz, čím to že Košice poptávají pouze 1ks kloubového a 2ks standartního vozu (což jak již víme vyhrál SOR s NSG) jde o nějaký test před velkým nákupem jako NB v 2014 ?
tak snad už bude len lepsie...Danko by mohol byt v pohode a ked je to dlhorocny zamestnanec DPMK tak by sa mohol zaujimat o to čo skutocne tento podnik potrebuje.
opat zas Bratislave mozme vsetci zavidiet.. https://www.youtube.com/watch?v=tYTe9j1VU2o snad si nove vedenie dpmk spolu s vedenim mesta vezmu priklad.. oni uz nakupuju trietiu dodavku novych elektriciek + aktualne aj busy na vodik o niekolkych dodavkach nizkopodlaznych trolejbusov ani nehovoriac..a my? len spinkame a nic nekupujeme.. vsak naco nie? ziadne sutaze nic doteraz mesiace roky lebo covid lebo kriza na trhoch, vojna na ukrajine co este? ake vyhovorky najdeme? .. pritom eurofondy davno bezia utekaju nam medzi prsty.. mame za sebou akurat len jeden nekonecne sa tahajuci a nakoniec ajtak neuspesny tender na elektricky..a + par nakupenych smradobusov to je tak vse za posledne roky "uzasny" vykon snad sa aspon prichodom toho Danka lady pohnu a nakupy a tendre vramci dopravy v meste sa konecne rozbehnu aj u nas naplno
Bohužiaľ, v článku v Pravde hovorkyňa DPMK na podobnú otázku reagovala trošku nešťastne, čo mohlo vyznieť, že miesto trolejbusov sa budú riešiť elektrobusy, čo nie je pravda:
"S trolejbusmi je to trochu zložitejšie. Zatiaľ nie je jasné, či sa v dohľadnej dobe vrátia na cesty a konečne budú premávať na klasických linkách 71 a 72. „Čo sa týka trolejbusov, plánujeme vo výraznej miere elektrifikovať mestskú hromadnú dopravu. Môžeme potvrdiť informáciu, že v súčasnosti čakáme na eurofondové výzvy, z ktorých by bolo možné financovať nákup vozidiel. Aj na základe týchto výziev sa budeme rozhodovať, či pôjde o nákup trolejbusov alebo elektrobusov,“ doplnila hovorkyňa DPMK."
Bol som, videl som. Ale to len kvôli množstvu slovanistov a ich povesti. Ani na lm ani iné zápasy cesta uzavretá nebola. Takže to riešenie je najlepšie.
Predpokladám, že si na danom zápase nebol... Pred aj po zápase bola cesta medzi KFA a bývalým blšákom uzavretá políciou kvôli fans hostí. Teda ty by si poslal linky obchádzkou presne na zablokovanú cestu.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mi.v
Doplnené: dohľadal som príspevok #84607 (autorom som nakoniec nebol ja)