Nemam rad taku oponenturu...Co v prispevku nie je pravda?Mozes byt konkretnejsi?
Re #8562 eMareq: Ano, dalo by sa znova uvazovat o zavedeni takej linky, ale musela by byt prestupna tarifa. Za danej situacie, kedze je tarifa neprestupna a malo financii v kase DP, je nutne zriadit vacsi pocet liniek, aby sa cestujuci mohli dostat do roznych casti mesta s co najmenej prestupmi. A hoci aj za cenu riedkych intervalov.
Ak by som to preniesol na Furcu, tak tam je trolejbusova doprava nosna...zriadil by som konecnu L15 a L32 na Lingove a L31 na Exnarke, ved v tom useku jazdia troliky, takze ludia mozu prestupovat na Lingove, resp. pri Poliklinike. Hm, asi by ma pri takomto zmyslani furcania ukamenovali. To, ze ludom sa nechce prestupovat a chcu sa dostat z miesta A do B v jednom spoji, tak o tom svedcia preplnene L18, L15... proste, toto je obrazok neprestupnej tarify...stiknem si 1 listok a veziem sa az do ciela.
Prosimta ked nepoznas prepravnu jednotku J/os/Km tak aspon netvrd ze to je hlupost. Radsej sa zucastni predmetu "Dopravne systemy" a potom o tom pokecame. A ked si si nevsimol, to su cisla ktore udavaju potrebnu velkost prace vynalozenej na prepravu urciteho poctu osob na urcitej drahe. Je v nich zohladneny rezim jazdy atd. Dufam ze ti nemusim objasnovat ze rezim metra je idealnejsi ako rezim busu.
O tej rekuperacii tvrdis ako keby som napisal ze sa rekuperuje v kuse. Otvor oci a si precitaj esle raz moj prvy prispevok kde som tam napisal ze je tu MOZNOST rekuperacie a nie ze sa rekuperuje vkuse. Takze nebud velmi mudry a otvor oci.
...ju mozem trosku objektivnejsie porovnat ako Vy. Jazdil som totiz so vsetkymi troma a ani ELIN, ani CEGELEC nechcel sam seba rozbit o stlp na konci skusobnej kolaje. DUBNICA ano a preto nebudem porovnavat neporovnatelne!
Pani! Prosim Vas! Ja som velky zastanca elektrifikacie ako takej, toboz v doprave a hlavne v meste a na zeleznici. Taktiez sa stotoznujem s teoriou o tom, ze atomova elektraren je po vodnej a veternej najcistejsim zdrojom energie, ale budte tak dobri a nesnazte sa mi tu ***at zavity nejakymi elektrizacnymi dogmami a uz vonkoncom sa ma nesnazte prehovorit o kvalitach Dubnickej vyzbroje, ktorej som osobne robil skusobneho pilota, urcite ju poznam trosku lepsie a s takym ELINOM ci CEGELECOM ju na rozdiel od
Re#8556, Pivix: ako moze vodic ovplyvnit rekuperaciu okrem toho, ze ju vypne pod povelovym kontaktom vyhybky (co sa KE netyka)? Ako ten isty vodic moze ovplyvnit, kedy zavru celustove brzdy (okrem zlej techniky jazdy smykom na slizkej kolaji)? Co si prosim Ta cital MHD od uja Habardu, dopravaka teoretika? Alebo Zavery XVI. zjazdu KSC pre energeticku komisiu v doprave? A este jedna vec: rekuperovat sa da len do usekov tej istej meniarne, nie do celej siete a aj to tam musi byt v rovnakom case odber.
Re#8554, Pivix: ako je to s tou pracou a ucinnostou? Odkiak mas tie nemravne koeficienty? To by mohlo byt tak v kWh a absolutnych cislach,ale nie J. 18ton trolejbusu potrebuje na drahu s metrov rovnaku silu F Newtonov ako 18ton autobusu alebo 18ton metra pripadne 18ton skodoviek 105S, nemyslis? Potom by jednotka 460 mala kolko toho koeficientu, 0.05?
Re#8553, Reformator: co? Zas nam Cesi skodia a kradnu pracu, mozole a myslienky nasich skvelych vyvojarov, ktori zajtra pojdu okolo Tesca a zakupia si stavebnicu maly elektrotechnik? Netrep, prosim Ta netrep! BBC, AEG, SIEMENENS, ELIN, CKD, CEGELEC vies co to je? To su firmy, ktore v case ked SLOVENSKI VYVOJARI Z DUBNICE este nevedeli ako sa meria frekvencia uz jazdili na asynchronoch! Tak netliachaj do vetra! Kto tu komu co ukradol?
Re#8553, Reformator: kde v CR jazdi taka zvrhlost ako T3Mod? Drazni urad CR totiz takym ****vinam preukazy sposobilosti nevydava a pokial viem, tak tie vyzbroje su presne 4. Jedna s minusom v troleji ako 359 DPMK, taka ista v EVPU na stole v labaku a zial az dve v DPB ako 7303 a 7304, taktiez velmi casto skapate na kdejake prierazy a skraty, pripadne piesok vo vynuti velahlasneho asynchronneho stroja!
Re#8553, Reformator: 359-to mas na mysli tu elektricku, pardon vyybroj z Dubnice? Prva na svete vravis, fýýýha! Moderna! Lebo to slovenski inzinieri skonstruovali! Presne ti isti, co predtym konstruovali osvetlenie do tankov. Ale ulohou elektricky je ludi vozit a nie zabijat a taka T3Mod so svojou trakcnou charakteristikou dokaze len to druhe...
Re#8552, Reformator: FOSILNA DOPRAVA, to je co? Kde si k takemu vyrazu prisiel v Greenpeace alebo u inych ekoteroristov? Fesi, obavam sa, ze aj KE briky jazdia na fosilne paliva. Alebo uz potajomky SE dostavali atomku v Kecerovciach, pripadne si si zakupil stacionarny bicykel a sliapes dynamo? Vzniklo nejake Vodne dielo Peressky potok? Co myslis, cim sa kuri vo Vojanoch, mrtvymi lastovickami alebo tou slamou, co trci z prispevku #8552? Asi nie.
To Vsevedko: Sorry ale s tou spotrebou ta vobec nechapem co tym chces povedat. Ci spotreba nakladov na Km alebo co... Uved fyzikalne jednotky ktore porovnavas. Inac vlcou tmou ci co netrpim ale asi si si ty nevsimol ze som nemenoval ani neukazoval prstom ale som to pisal vseobecne s platnostou pre kazdeho kto prispieva alebo planuje prispievat stylom nadavok. Takze nabuduce lepsi kuk na monitor alebo display. P.S. Osobne sa neodvazujem triedit prispevky na hluposti a nie hluposti. Vyjadrit sa moze kazdi a samozrejme nikto uceny z neba nespadol...
Vsetci sme ludia kadejakych vyznani a myslienkovych prudov ci nazorov. Diskusne forum imhd je o vymienani si tychto nazorov na problematiku mhd. Kazdy ma pravo na vlastny nazor. To neznamena, ze ho ten druhy musi akceptovat, ale ide o to vediet ten problem nadhodit a konstruktivne sa k tomu svojim prispevkom postavit.
Ja som svaety a uz nie raz som na fore na niekoho vyskocil, ale NIKDY nepouzivam nadavky, hanlive a urazajuce slova. Tak ako by to nemal robit nik v tejto diskusii. Som za to, aby ked niekto pouzije ostru nadavku, sa ospravedlnil, alebo mu bol zamedzeny pristup do fora. Nik totiz nie je zvedavy na trapne osocujuce vylevy psychickej nerovnosti inych diskutujucich.
Pivix:Nie,myslím to tak,že sólo trolejbus a sólo antabus majú rovnakú spotrebu. Pivix,1018:Sorry,páni,ale asi trpíte vlčou tmou.Prvý tu začal skákať ten blbeček Reformátor..A ešte s hovädinami.Kto chce diskutovať,vstupuje do diskusie trocha inak.
Suhlasim s tebou. Niektori to nechapu niektori nechcu pochopit a mozno niektori este nemaju vek na to aby to chapali. A ked niekto nieco tvrdi a myli sa tak sa da aj pekne vysvetlit a nie hned skakat.
Pre blizsie nemenovanych: Toto ma nazov ze DISKUSNE FORUM - to je odvodene od toho ze sa diskutuje ?. A ked niekto nema nazor ako ja tak to neznamena ze tu treba vymenovat vsetky casti tela ? ? .
"S takym *****kom ako si ty sa nema cenu bavit, ty maly zakomplexovany hejslovacik. Nevyznas sa sice do nicoho, ale kecat budes do vsetkeho." autor - Papyr.
Niektori tu stale nepochapu, ze nadavky ostreho zrna do fora nepatria. Asi to bude precmudenim ich mozgov kadejakymi smradikmi...
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Bigmac