Autobus príde na zastávku Starozagorská, vyloží ľudí a posunie sa pár metrov dopredu, kde čerpá prestávku. Keďže záliv Starozagorská ZC začína uz pred semaforom, tak väčšina vodičov otočí autobus, keď semafor zastaví autá kvôli chodcom a následne môže chvíľu stáť ešte tam, než vyrazí opačným smerom. Takže tam nie je dôvod otáčať z ľavého pruhu a klbak sa na štvorprúdovej ceste otočí len dosť natesno, asi to nikto nebude testovať, koľko kĺb vydrží a radšej si ten meter nadidu smerom k pumpe. Mal som pocit, že vám prekáža toto. Polícia práve hovorí,ze tam otáčanie autobusov nie je možné, ja osobne si myslím, ze je to sporné, ale na nevyhnutný čas sa to dá prežiť.
Inak križovatka s Wuppertálskou je nepoužiteľná, vznikli tam v strede ostrovčeky, ktoré bránia otočeniu autobusu.
Oops, moja chyba. Ospravedlňujem sa všetkým, najmä monoblokovi. Na tej križovatke pri toteme ČS Slovnaft sa naozaj otočiť dá na druhom prerušení dvojitej plnej čiary.
Či sa tam dokáže otočiť aj dlhší autobus (inak ako z pravého pruhu) zo snímok celkom odhadnúť nedokážem.
Ja som myslel, že sa rozprávate o križovatke Tr. KVP s Wuppertálskou, resp. pri vjazde do ČS, nie na Tr. KVP s Ul. J. Pavla II., ako si dal do príspevku.
Dajte mi vedieť, ako som niečo v značení prehliadol alebo ak je tam iné značenie ako na tom StreetView.
Ak by do ľavého pruhu domaľovali šípku pre otáčanie, miesto na otočenie by tam mal iba veľmi krátky autobus. Dlhší bus by sa tam otočil iba šmykom na ručnej brzde alebo driftovaním
Lenže otázka znie, či sa na tej križovatke dá otočiť a odpoveď je áno. Vy riešite, že konkrétny vodič na fotke zrejme nedal plný volant a porušil VZD. Podobná situácia je aj na poslednej fotke, ak je to podľa polície zakázané, ako je možné, ze to roky toleruje na Moskovskej? Tam sa otáča aj SADka. Áno, KVP má jedno obratisko, ku ktorému viedla rozbitá cesta min 15 rokov. Bohužiaľ cesta patrí mestu a to nie je schopné ani na oznámenie opraviť výtlk na križovatke Moskovská Klimkovičova, kvôli ktorému tam viacerí vodiči rezu odbočku cez protismer, aby sa tej diere vyhli.
Hm, takže keď v nočnom daždi, hmle, pri osvetlení predným svetlom bicykla vodorovné dopravné značenie (VDZ) nevidieť, nejdú okolo policajti a pokutu mi vtedy nikto nedá, VDZ sa celodenne ruší? Navrhnite mestu, nech ho rovno zotrú a viac neobnovujú, ušetria peniaze. Ale ak na nejakom VDZ miestnym ani iným nezáleží, je to jasný dôkaz toho, prečo nie je možné krajinu pozdvihnúť na normálnu úroveň. Akokoľvek zložená vláda za nás problémy v našich hlavách nevyrieši. Skôr sa potrebujeme zamyslieť nad sebou, odkiaľ sa berie napríklad spomínaný myšlienkový proces: "je to zakázané, ale sa to nepokutuje, takže je to povolené".
Ja som miestny a za toto vam tam pokutu nikto neda, minimalne preto, ze v noci a po dazdi to zancenie nie je vobec vidiet. Omnoho vacsi problem je ta krizovatka vzadu, DC je lavy pruh zuzeny, ze sa tam ledva vojde dodavka, ZC je tam zase kvoli ostrovceku urobene esicko, no opat vodorovne znacenie uz vyblednute, ze je tam nehoda skoro kazdy tyzden. To otacanie autobusov je uz len ceresnicka na torte. Toboz ked sa toleruje aj otacanie busov ako na fotke 12, pricom o 50m dalej je tam lepsie miesto na otacanie. No ked sa nemozu jazdit otocit do Myslavy
prečo DPMK nespolupracuje s policiou pri vyluke? prečo sa tam nevedia osadit dočasne značenie napr pozor otáčanie vozidiel a podobne? mohlo sa to nejak vyriešiť. Policia je stale mudra samozrejme ale DPMK to tiez mohol s nou vyriešiť tak aby to bolo v pohode ine sa tie autobusy naozaj nemaju kde otáčať.
Na tretej fotke vidím, ako sa autobus otáča cez plnú čiaru (ešte doplnenú o šrafovanie), priamo cez šípky ukazujúce rovno. Toto naozaj nie je miesto, kde sa dá legálne otočiť.
Na fotke je pekne vidieť, ze sa dá odbočiť doľava z cesty, kde stojí fotograf. To je práve cesta z tej pumpy a pekne vidno, ze sa autobus otáča na neriadenej križovatke.
Je tam prerušovaná čiara, aby sa dalo odbočiť na pumpu aj od KVP. O pár metrov je ďalšia, kde je tiež prerušovaná čiara, zatiaľ opäť neriadená križovatka.
Tak v tomto má DPMK pravdu, otáčajú sa na neriadenej križovatke,. čo pravidlá cestnej premávky umožňujú, o štvorprúdovej ceste nie je v zákone ani zmienka. Toto bude určite tvrdiť ten istý expert,. ktorý polícii SR poradil, že ísť von nakazený Covid-19 nie je šírenie nakazlivej choroby podľa paragrafu TZ. Ale súhlasím, ze je rozdiel tam otočiť pár busov za deň a teraz, keď sa tam otáča linka 71,34 atď. Moskovská je trochu iný prípad, tam je to tiež bez semaforov, ale autobus odbočí doľava a na tamojsom kruháči sa otočí, aby odbočil opäť na Moskovskú, tu sa otáča rovno na ceste. Ale na Moskovskej je určite horší výhľad, najmä pri ceste z Myslavy
Tak, ako si dopravný podnik ohýba zákon o dopravnom poriadku na dráhach pri výlukách na Jazero, ako nevie zabezpečiť dáta, cestovné poriadky ku ""krátkodobým"" výlukám ani na vyžiadanie (6 týždňov až mesiacov), si myslím, že ich nejaké stanovisko polície absolútne nerozhádže. Bordel, bordel, bordel.
Klasický krátky železničný vagón z toho obdobia to bude podľa všetkého.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Dispecer