ake snivanie? sam dispecer tu reagoval ze moze ist do sutaze ako konkurent aj Pesa s modelom Twist ze vyhovuje sutazi tak aky problem, tiez robi podobne ako skoda otocne podvozky..
To je šok, v Krakowe jazia poľské električky.
Prosím ťa, prestaň snívať. Ako by povedala Laminátka, žiješ v najsevernejšom balkánskom meste. Kritéria výberového konania sú dosť špecifické a nie je to len tak zo srandy. Podklady síce pripravil niekto, kto sa v tom vyzná viac, ako ten, kto chystal výberové konanie na už vyrobené autobusy... Ale uvidíš sám Keď sa prihlási viac, ako jeden uchádzač, bude to úspech
inak ja som asi tiez s nim uz siel teda ak to bola Pesa Twist.. nedavno este pred pandemiou v Krakowe ked som bol tusim tam jazdia tiez, samozrejme aj okrem inych modelov..
asi to bude taketo nieco, presne sedi popis na tie z Brna.. po novom dostali oznacenie 45T ,povodne ForCity Smart 34T https://www.cs-dopravak.cz/brno-poridi-tramvaje-saliny-skoda-forcity-smart-34t/ ale otocne su aj Alfy a Plus tak uvidime, ale vsetko nahrava Skode, je to usita sutaz im na mieru.. tak co uz na Caf budem musiet chodit do Debrecenu
zaujimave ze pre vacsinu miest v europe nie su podmienkou otocne podvozky.. napr Debrecen co je mesto s este mensim rozpoctom ako Kosice kludne nakupil Urbos 3 a nemaju ziadne problemy a este aj usetrili na kazdej elektricke, Miskolc ma zas pokial viem Forcity Classic od Skody, to su len najblizsie podobne velke mesta od Kosic ..a btw. ked to uz je teda zakomponovane v podmienkach vramci Skody maju jedine Forcity Smart, Forcity Alfa a Forcity Plus takze co to akoze ini vyrobcovia plne nizkopodlaznymi a klimatizovanymi brikami s otocnymi podvozkami nie su?
Videl si tie podmienky? Poznáš reálne technické parametre? Wifi, klíma a 100% nízkopodlažnosť sú nepodstatné pri takýchto súťažiach. Wifi a klímu ti do električky namontuje hocijaká sročka z Giraltoviec. K cene sa nevyjadrujem. Podstatné, čo diskvalifikuje iných výrobcov sú "detaily" ako dĺžka a šírka vozidla, počet dverí, kapacita, podiel vyvýšených sedadiel, počet podvozkov a ich pohon a "otočnosť", hmotnosť na nápravu, šírka uličky... Z ponuky od CAFu sa tomu najviac blíži Urbos AXL, lenže Tallinnská verzia je príliš úzka, Stockholmská zase príliš široká. Urbos 3 je úplne iná koncepcia, keďže nemá otočné podvozky, nemôže sa prihlásiť. Siemens - 4podvozková verzia by bola príliš dlhá (36 metrov). Všetci tvoji obľúbení výrobcovia CAF, Siemens, Bombardier/Alstom sa väčšinovo zameriavajú na výrobu električiek s pevnými podvozkami, čo potom kompenzujú vyšším počtom článkov a kĺbov.
trtko tvoj foter co ta robil.. kludni laskavo hormon vsetko co som nizsie menoval sedi, caf jedine ze je za nizsiu cenu ako sutazia tak ak by nevyhral tak jedine preto,ale caf uz bol minule do sutaze prihlaseny len pre tvoje info, takze dost mozne ze sa prihlasia opat
a noze nam povedz co takeho ty mudrc tam ma splnat co mnou spominani vyrobcovia nesplnaju? lebo cena presne kopiruje mnou spominane modely ..plna nizkopodlaznost? je, wifi? je, klima? je.. cena? sedi.. co este?
Ty budeš asi najviac sklamaný človek v Košiciach keď to vyhrá Škoda. Košické podmienky prakticky kopírujú podmienky súťaže v Brne, kde sa prihlásila jedine Škoda. Žiadne CAFy, Siemensy, Bombardiery, Alstomy, Hyperloopy ani nič iné. Nenašiel som ani jeden ich výrobok, ktorý by spĺňal podmienky súťaže, takže koniec snov, bude to Škoda a môžeš písať Poláčkovi koľko chceš.
btw. ma sa nakupit za 79 milionov dokopy 30 elektriciek to vychadza cca 2,6 miliona za kus to vyzera na velmi slusnu kvalitu a uroven.. mozno Siemens ,Bombardier alebo Alstom..
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
reparil