asi to bude taketo nieco, presne sedi popis na tie z Brna.. po novom dostali oznacenie 45T ,povodne ForCity Smart 34T https://www.cs-dopravak.cz/brno-poridi-tramvaje-saliny-skoda-forcity-smart-34t/ ale otocne su aj Alfy a Plus tak uvidime, ale vsetko nahrava Skode, je to usita sutaz im na mieru.. tak co uz na Caf budem musiet chodit do Debrecenu
zaujimave ze pre vacsinu miest v europe nie su podmienkou otocne podvozky.. napr Debrecen co je mesto s este mensim rozpoctom ako Kosice kludne nakupil Urbos 3 a nemaju ziadne problemy a este aj usetrili na kazdej elektricke, Miskolc ma zas pokial viem Forcity Classic od Skody, to su len najblizsie podobne velke mesta od Kosic ..a btw. ked to uz je teda zakomponovane v podmienkach vramci Skody maju jedine Forcity Smart, Forcity Alfa a Forcity Plus takze co to akoze ini vyrobcovia plne nizkopodlaznymi a klimatizovanymi brikami s otocnymi podvozkami nie su?
Videl si tie podmienky? Poznáš reálne technické parametre? Wifi, klíma a 100% nízkopodlažnosť sú nepodstatné pri takýchto súťažiach. Wifi a klímu ti do električky namontuje hocijaká sročka z Giraltoviec. K cene sa nevyjadrujem. Podstatné, čo diskvalifikuje iných výrobcov sú "detaily" ako dĺžka a šírka vozidla, počet dverí, kapacita, podiel vyvýšených sedadiel, počet podvozkov a ich pohon a "otočnosť", hmotnosť na nápravu, šírka uličky... Z ponuky od CAFu sa tomu najviac blíži Urbos AXL, lenže Tallinnská verzia je príliš úzka, Stockholmská zase príliš široká. Urbos 3 je úplne iná koncepcia, keďže nemá otočné podvozky, nemôže sa prihlásiť. Siemens - 4podvozková verzia by bola príliš dlhá (36 metrov). Všetci tvoji obľúbení výrobcovia CAF, Siemens, Bombardier/Alstom sa väčšinovo zameriavajú na výrobu električiek s pevnými podvozkami, čo potom kompenzujú vyšším počtom článkov a kĺbov.
trtko tvoj foter co ta robil.. kludni laskavo hormon vsetko co som nizsie menoval sedi, caf jedine ze je za nizsiu cenu ako sutazia tak ak by nevyhral tak jedine preto,ale caf uz bol minule do sutaze prihlaseny len pre tvoje info, takze dost mozne ze sa prihlasia opat
a noze nam povedz co takeho ty mudrc tam ma splnat co mnou spominani vyrobcovia nesplnaju? lebo cena presne kopiruje mnou spominane modely ..plna nizkopodlaznost? je, wifi? je, klima? je.. cena? sedi.. co este?
Ty budeš asi najviac sklamaný človek v Košiciach keď to vyhrá Škoda. Košické podmienky prakticky kopírujú podmienky súťaže v Brne, kde sa prihlásila jedine Škoda. Žiadne CAFy, Siemensy, Bombardiery, Alstomy, Hyperloopy ani nič iné. Nenašiel som ani jeden ich výrobok, ktorý by spĺňal podmienky súťaže, takže koniec snov, bude to Škoda a môžeš písať Poláčkovi koľko chceš.
btw. ma sa nakupit za 79 milionov dokopy 30 elektriciek to vychadza cca 2,6 miliona za kus to vyzera na velmi slusnu kvalitu a uroven.. mozno Siemens ,Bombardier alebo Alstom..
no vario a pragoshitex to iste nebude to si bud isty.. ten by jednak ani polovicu z poziadaviek nesplnil a jednak primator na urovni nebude jednat s nejakou lacnou smeracky spriatelenou partnerskou firmou podozdrivou z paktovania s JaT a pod pochybnych firiem navyse firmu ktoru sam kritizoval ze je obstarozna zastarala a oznacil ju za omyl storocia vramci nakupov v Kosiciach.. dodnes som presvedceny ze sa rasiovci slusne na kazdej brike nabalili a to sa netykalo zdaleka len nakupov elektriciek ale aj mnohych dalsich pochybnych tendrov v meste aj vramci modernizacie el.trati-vid duha sro remeta spriatelenec rasiho a spol dohodena zakazka od smeru a pod..
anooo je to tu! idu sa nakupovat nove elektricky tak sme sa predsa len dockali yess, polacek jaro za to 100 bodov ak sa to podari!!! oplatilo sa pockat ,samozrejme hlasujem jednoznacne za CAF Urbos 3! uz som mu aj pisal na FB https://www.youtube.com/watch?v=VJIOfywLICk kazdopadne ale podla zadanych parametrov to vyzera na konecne slusnu kupu na urovni nech to bude akakolvek firma no zaroven ale verim ze sa to nakoniec dotiahne do konca aj s modernizaciou trati vramci 2.etapy a jej dokoncenim co najskor+ s tou tratou na tahanovce a letisko aj preto kedze vacsina vozoveho parku uz bude nova toto budeme potrebovat ,zjavne vidno ze vlada a celkovo eu ide investovat vramci fondu obnovy do zelenej ekonomiky a investicie do novych elektriciek su velmi dobre investicie aj do budcna, a vobec elektrickova doprava ako top eko doprava by mala spolu s trolejbusmi dostat teraz zelenu
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023