Technické požiadavky veľmi pripomínajú ForCity Smart pre Brno:
Dĺžka 29 - 32 m
Šírka 2,4 - 2,5 m
Všetky podvozky otočné
100%-ná nízkopodlažnosť
Kapacita aspoň 230 cestujúcich (5 os./m2)
Aspoň 5 nástupných dverí na každej strane
Max. rýchlosť 65 km/h
Klimatizácia
Okná s ochrannou fóliou
Priestor pre dva kočíky/invalidné vozíky
Elektricky ovládaná výklopná plošina (?)
Sedadlá s textilným poťahom
Nerezové tyče a madlá
USB konektory
Kamerový systém
Plnofarebné exteriérové LED tabule
Vnútorné LCD monitory
APC
WiFi
Predpokladaná celková hodnota zákazky je 79 miliónov €, ponuky je zatiaľ možné predkladať do 14.4. Vyhodnocovacími kritériami sú celková cena (60 bodov), náklady na údržbu (15 b) a úroveň technického riešenia (12/25 b - ?).
Dobrý den,
Sháním jízdní řády tramvají z Košic z let 1990 a starší, neměl by někdo? Mohu poslat tramvajové jízdní řády z 50.let.
Kdyžtak se ideálně ozvat na mejl zdenekhu@email.cz
Teraz Ti úplne nerozumiem, to mám akože teraz vždy požiadať a otravovať niekoho s prístupom, aby mi povedal, aký kurz vykoná ktorý odchod? Myslím si, že to by webmasterov veľmi nepotešilo.
Ak potrebujes cp so sluzbami iba na soto-ucely, na to nie je potrebne zverejnovat ich pre vsetkych. Vodici dpmk, ktpri potrebuju sluzobne cp a sotousi, ktori nie su webmasteri sa vedia dostat k pristupu aj inac, cez iny ucet, ktory ten pristup ma...
"Pozri, aj DPB má real-time zastávkové tabule a ubian (ktorý je podľa mňa menej prehľadný ako tabule na imhd, ale v poriadku) a aj napriek tomu poskytuje reálne dáta aj na imhd. Treba si uvedomiť, že imhd je pre veľa ľudí prvou voľbou pri hľadaní informácií o MHD na Slovensku (poznám množstvo ľudí, ktorý o ubiane ani nepočuli, ale imhd používajú často) a preto by bolo určite dobré, poskytovať všetky informácie aj na jednom mieste."
Na dohodu treba dvoch - ak to nik z týchto dvoch nebude iniciovať, môžeme sa tu o tom donekonečna rozprávať, nič sa nezmení.
Ak chceš toto posunúť a tlačiť na imhd.sk, napíš webmasterovi na ke@imhd.sk / imhd@imhd.sk.
Ak chceš toto posunúť a tlačiť na DPMK, napíš na dpmk@dpmk.sk.
Pozri, aj DPB má real-time zastávkové tabule a ubian (ktorý je podľa mňa menej prehľadný ako tabule na imhd, ale v poriadku) a aj napriek tomu poskytuje reálne dáta aj na imhd. Treba si uvedomiť, že imhd je pre veľa ľudí prvou voľbou pri hľadaní informácií o MHD na Slovensku (poznám množstvo ľudí, ktorý o ubiane ani nepočuli, ale imhd používajú často) a preto by bolo určite dobré, poskytovať všetky informácie aj na jednom mieste.
Osobne rád využívam real-time tabule v BA a aj v Košiciach by sa mi niekoľko-krát zišli, napr. na zastávkach bez nových tabúľ, keďže som bez nich často nevedel, ako dlho ešte budem musieť čakať/veľmi sa mám ponáhľať na daný spoj (o ubiane som vtedy ešte nepočul). Služby a výprava sú skôr praktické vtedy, keď sa človek chce odviesť nejakým typom autobusu bez toho, aby na neho čakal pol dňa (ale áno, túto funkciu bežný cestujúci veľmi nevyužije).
"V iných mestách je to už vyskúšané, že zverejnenie polohy vozidiel a ich aktuálneho meškania je pre cestujúcich prospešné, tak nechápem, s čím má stále DPMK problém?"
Práve preto DPMK má na všetkých modernizovaných električkových a autobusových zastávkach zastávkové displeje a cestujúcim ponúka real-time polohu v Ubiane...
V takom prípade DPMK nemá prečo mať v takomto prípade sám-od-seba poskytovať dáta aj imhd.sk...
P. S.: Vzhľadom na to, že tvoju aktivitu pozorujem najmä v BA, nevychádza to tvoje bedákanie nad tým, ktoré tu predvádzaš už od leta, z tvojej potreby uspokojiť svoje "šoto-srdiečko"?
Ten spoj sa síce vykoná celý a jedným vozidlom, iba v zastávke Spoločenský pavilón sa striedajú vodiči (a spolu s nimi aj služby, preto ten problém).
Presnejšie k spojom na zastávke Spoločenský pavilón:
O 14:01 príde električka s vodičom na službe 606 (13:49 z STN) a vymení sa s vodičom, ktorý bude pokračovať s týmto vozidlom na poobednom dieli služby 908 na NMM (príchod 14:14).
O 15:01 príde električka s vodičom na službe 605 (14:49 z STN) a vymení sa s vodičom, ktorý bude pokračovať s týmto vozidlom na poobednom dieli služby 607 (príchod 15:14).
To mi je jasné, že nie si bežný užívateľ, inak by sa Ti tam tie kurzy nezobrazovali.
Rozumiem ale, že za toho polroka od mojej otázky o zastávkových tabuliach sa nič nezmenilo a DPMK si stále svoje interné informácie chráni a preto tu asi zastávkové tabule s reálnymi odchodmi (o zverejnení služieb nehovoriac) tak skoro nebudú.
Nerozumiem ale, prečo nezverejnia aspoň tú polohu vozidiel a nezautomatizujú tu zapisovanie výpravy, pretože tieto veci by pomohli aj cestujúcim napríklad napr. na zistenie meškania spoja, hľadanie zabudnutej veci,... V iných mestách je to už vyskúšané, že zverejnenie polohy vozidiel a ich aktuálneho meškania je pre cestujúcich prospešné, tak nechápem, s čím má stále DPMK problém?
Aj služby podľa mňa nie sú nejaké veľké tajomstvo, aby sa nemohli zverejniť (boli od ich zverejňovania v BA nejaké problémy?), aj keď tu sa ešte dá pochopiť, prečo ich nechcú zverejniť.
Podľa Ubianu a prehliadača CP na stránke podniku spoj premáva až na Nám. Maratónu mieru, minutáž je však len po Spoločenský pavilón, nám rovnako prišli dáta len po Spoločenský pavilón. Ďakujem za pripomienku, pozriem sa na to.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
2TheMHDmarek3