Neboli SORy kúpené aj so servisom od dodávateľa? Inak súhlasím, radšej by mali nakúpiť trolejbusy a hlavne udržovať v dobrom stave komunikácie, po ktorých jazdí MHD. Bez toho nevydrží žiaden autobus plánovanú životnosť, ale čakal by som, ze SORy ešte 2-3 roky vydržia, skutočne je taká poruchovosť?
To ani nie je nutné. Ak ktokoľvek z nich príde za riaditeľom DP s hotovým zadaním, na základe ktorého bude možné za cenu SOR-iek nakúpiť Lion's City alebo Citaro, určite ho nevyhodia.
DPMK nemôže (resp. nemal by) nakupovať na základe vlastného presvedčenia pár zamestnancov a štatutárov podniku - keďže pracuje (prevažne) s verejnými financiami, musí nové vozidlá obstarávať verejným obstarávaním.
Tiež si myslím že sor už je dosť , radšej autobusy čo ešte v DPMK neboli , napríklad MAN,IVECO, atď, a keď k nám príde tá istá džada sor tak ďakujem pekne
A opcia na 18m je SOR ak sa nemylim. Cize tie iste poruchove kktiny.
Len tak mimochodom, 27 vozov je potrebnych za zabezpecenie celej trolejbusovej trakcie. Cize keby sa kupilo 25 trolejbusov, boli by sme na tom celkom fajn.
Samozrejme, že jedno madlo popod okná (ako u ostatných autobusov bez sklápačiek) by veľa vecí uľahčilo Ale nejakej dodatočnej úrazovosti sa neobávam, vždy je možnosť držať sa na tyči pod stropom, a tí čo nedočiahnu, nemajú kde sa chytiť sa môžu v pude sebazáchovy presunúť ku zvislým madlám inde vo vozidle.
Čakal by som, že jedno držadlo tam automaticky pridajú. Myslím si, že keď je na vybavenie interiéru pre cestujúcich nejaká norma, dostupnosť držadiel v nej musí byť riešená. Inak by výrobca mohol namontovať jedno držadlo do prednej časti vozidla a prehlásiť otázku držadiel za vybavenú. A preto mi vyvstáva otázka, či takáto úprava – taký veľký priestor bez držadiel – ešte zodpovedá povoleným štandardom. Možno sa v tom vyznáte lepšie.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
monoblok