Ano Ing. Melichar bol v BA pred dvoma dnami, osobne som ho stretol u nas na podniku. Lenze jazvecik to bude mat asi dost tazke, podla najnovsich predpokladov a tromfov BA, ktore sa dostanu na povrch inokedy
Do obehu sa z pripravy dostala nova verzia BUSE. Nevedno, kedy a ci sa uz dostala na nejaky voz, kezdopadne to bude hudba najblizsich dni.
Rozdiely oproti povodnej?
- Vsetky sluzobne napisy definitivne inverzne (Manipulacna jazda, Skusobna jazda vozidla, Porucha, Cvicna jazda, Vyhradena preprava pre DPMK),
- Na prednom paneli velka cast cielov pisana vaecsim fontom - font c.4 (doteraz len pri napisoch Lingov, Myslava - Grunt a Mlynska basta na tbusoch),
- vnutorny panel - pri prejazde tarifnych pasiem bezi doplnkovy text o zmene tarify (napr. OC KAUFLAND - Posledna zastavka v 1. tarifnom pasme),
- na linkach 16, 30, 34 a 37 (ciele 160, 300, 304, 340 a 370) sa menil nazov ciela BLSAK na HALA CASSOSPORT (dovod nie je znamy ani mne...)
Tak ako tu spomína esicko, pri vybavovaní cipovej karty sa pripravte na zdĺhavý proces počas ktorého zamestnankyňa bude zadávat udaje do počítača * takže hôr sa naháňať revízorov * som osobne zvedavý večer po 8 ako budú reagovať vodiči...
Ako zvladali konare dopravu pocas dnesneho rana? Hlavne by som bol zvedavy na zeleznicne priecestia...
Totizto cela streka v useku Presov - Plavec sa v okamihu ocitla v dobe, kedy len vznikala zeleznicna doprava. Bez zabezpecenia, bez telefonickeho spojenia. A mohol zato pokazeny napajac pre prenosove systemy v Presove. Je to paraada, ked vlak ide krokom cez otvorene PZZ.
Môžem potvrdiť, mám už čipovú kartu. Tí, čo ste namakaní v práci s PC obrňte sa nutnou dávkou trpezlivosti pri zadávaní údajov zamestnankyňou do počítača, ale snáď sa zabehnú
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
TA