..z coho vyplyva ze kruhac na moldavskej bude rekonstruovany ako posledny.. potom uz ostane iba alejova a useky vss-barca s obratiskom a vss- jazero bajkal s obratiskom ..otazne je co bude s tratou Moldavska- USS a s pokracovanim budovania trate smer NMM-Tahanovce +obratisko
Tam bude situovaný výjazd zo zastávky, aspoň podľa priloženého plánu. Pochybujem žeby sa tam vedel otočiť s vozidlom bez cúvania. Síce neviem ako bude upravený ten ostrovček na pravo v smere jazdy zo zastávky.
Nemyslím, že na SNP s výnimkou Spoločenského pavilóna sú združené zastávky potrebné - najmä ak sa pre nedostatok budgetu kde čo dôležitejšie neurobilo. Ale prosím, keď už niekto vymyslel pojazd pre NADku, tak to mal spraviť všade.
A osemnástka. Už by sa mal konečne a raz a navždy spraviť poriadok s osemnástkopäťdesiatpäťkou. Za posledných 10 rokov sa tam porobilo xy zmien zmenených zmien podľa toho, kto aktuálne najviac zjapal (Andrejčák, Ihnát a spol.).
Naozaj nechápem, načo je dobré živiť takúto dvojlinku. Kratšia jazdí kvázi celodenne, dlhšia len v špičke. Na dlhšej jazdia Solarisy, cez výluky sóla, je tam prejazd klbáku. Na kratšej je to elektrobus, ráno i poobede prejazdy klasického sóla. Čo tak jedna celodenná poriadna linka s jednotnou kapacitou všetkých spojov?
ja nechapem čo za sprostosti mesto vymysla poslednu dobu...z L18 spravime subeznu linku s elektrickami..načo preboha..obmedzime intervaly na električkach hlavne ze tazke peniaze sa vrazaju do reko trati ale z Havličkovej ide 2jka vecer raz za 20 minut ako jedina....L4 dokafrali ako sa dalo nechapem prečo nemoze jazdit vecer aspon raz za polhodinu..a podobne, uá ozaj je to smiesne co mesto s DPMK stvaraju.
Rehocem sa do popuku. Len aby sa využil nezmysel, ktorý vytvorili a aby viceprimátor nevyzeral ako úplne neznalý veci, tak sa predĺži autobusová linka, ktorá bude súbehom s električkovou traťou zbytočne míňať mestom objednané kilometre. Takže jeden nezmysel zaklincovali ešte väčším nezmyslom. Ach jaj, toto je poriadna tragikomédia.
Mimochodom, odkedy sa zhotoviteľ stavby vyjadruje k účelu stavby? Eurovia tvrdí, že by postavením združených zastávok v iných častiach mesta dochádzalo k obmedzeniu dopravy – na základe čoho? Dali si vyhotoviť nejakú analýzu? Okrem toho, keď už, tak združená zastávka mala byť z tohto pohľadu Nová nemocnica a nie Kino Družba. Jeden nezmysel za ďalším nezmyslom sa valí. Čakám na ďalšie vyjadrenie mesta k tejto téme, lebo je to lepšie ako čítanie Kocúrkova.
Oni tam časy nestíhali ani na starej, hoci som R4 nikdy nevyužíval ako primárny spoj do školy, tak od roku 2015 som tam snáď ani raz neprišiel R4 podľa CP.
Žeby rekonštruovaná trať mala slabšie parametre ako stará....ééé...?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Iv