Dá sa tá podmienka nájsť na nete alebo aspoň uviesť, kde to je a odcitovať to znenie?
Lebo sa mi zdá silne uletená - zastávku, ktorá je síce napr. kvôli pešej dostupnosti potrebná, ale má nízku potrebnú frekvenciu spojov, scivilizovať proste netreba?
Vidím, že sme sa neporozumeli.
Oba tie prípady na čermeľskej strane boli povyše Loky (medzi zastávkami Havlíčkova a Letecká) a ten prípad na ťahanovskej strane na Kostolianskej (medzi zastávkami Vodárenská a Májová - to som si dokonca kvôli tomu normálne zo zvedavosti zašiel autom za busom až na Kostoliansku, aj keď som tam nemal cieľ, taký začínam byť „zašoutoušený“). Odvtedy som tam nebol.
Takže netvrdím, že je to pravidlo, mohla to byť len viacnásobná náhoda a môj pocit, ale môj dojem je ten, že akonáhle sa tým okrajom mesta bežne s busom len na prestup na briku pustí naraz bus až do centra mesta, zanedlho sa odtiaľ nájde zopár ľudí, čo to začnú používať.
Nebavím sa samozrejme o tom, koľko ľudí je v linke 14 pod Lokomotívou a pod Mierom - to je logické, že viac, ale o tých ľudí samozrejme nejde, tí majú aj iné možnosti.
Ani netvrdím, že to tak treba urobiť všade, ale napr. pre Čermeľ a spol. by sa podľa mňa oplatilo ten bus ponechať po Maratón aj po výluke Komenského - ale už priamo cez Komenského (a so státím len Havlíčkova - Poliklinika Sever - Maratón). Okrem bývania je to aj silný rekreačný cieľ a jeho dostupnosť (a teda aj ochota ísť tam MHD a nie autom) by sa tým podstatne zvýšila.
Dobrý deň, stránky imhd.sk nie sú stránkami prepravcu teda DPMK a.s.; Pre Váš prípad prosím skúste kontaktovať prepravcu DPMK a.s., konkrétne viac info : http://www.dpmk.sk/kontakty/vybavovanie-staznosti
Dobrý deň. Chcem sa opýtať zodpovedných za zmeny trasy liniek, prečo autobus č. 19 zachádza na Watsonovu, Botanická záhrada, B. Nemcovej ??? Malo to byť asi len dočasné riešenie, ale týmto kúzlom ste úžasne predĺžili čas, kedy ľudia potrebujú hlavne do centra a k žel. stanici. A keď, už ste ich mohli dať spoj v častejších intervaloch, ako napr. X2 ktorá chodí každých 5 min. skoro prázdna a neviem k čomu ???
"Dlouhý směny jsou, ale těch je jen pár. Mnohdy ale není vidět, že z 9-hodinové směny se opravdu 8,5 hodiny nezastavíš. Pak je jiná věc přístup některých momentálně inteligenčně handicapovaných takykolegů."
Kamarát, čo v DPP robí mi napísal toto:
"Inzerovaná částka 35000 Kč je hrubýho, je to takový to číslo vycucaný z prstu. Hromada příplatků z toho umí udělat o cca 10k víc peněz."
Podobná diskusia prebehla na k-reporte, kde zúčastnení vodiči tvrdili, že pod tridsať čistého idú zriedka. Čo je pri súčasnom kurze cca 1150 eur, a myslím že za podstatne humánnejších podmienok než ponúka DPMK.
Pred polhodinou som šiel s taxi z Ruzyně, bus pred nami mal tú reklamu na zadnej časti. Taxikár mi povedal, že on by to za tie peniaze nerobil, hlavne pre to ranné vstávanie. A tvrdil mi, že v Prahe sú aj služby od siedmej ráno do siedmej večer (neviem, či to je pravda). A samozrejme, nech nezabúdam, že to je 35 000 v hrubom.
Presne, tam by pokojne stačilo predlžit nastupistie, aby tam vosli dva busy za seba. Teraz je pristresok JCD pred prechodom, ale ludia cakaju az za nim, a druhy v poradi, ak otvori dvere pred priechodom tak aby ho neblokoval, nastava tam zmatok. Ak tam nestoji Eurobus, tak sa da potiahnut dalej, vojdu dva busy. Ak tam vsak stoja autobusy Eurobusu, uz je problem. Rovnako aj v smere do centra, busy DPMK su vybavene za 15-20 sekund, ale ked tam pride Eurobus, tak treba rano cakat niekedy aj minutu, kym vsetci povystupuju cez jedny dvere
Včera som bol na bielej noci sa previezť Ikarusom a musím povedať že takto pohodlne sa mi v MHD nesedelo už veeeeľmi dlho. (Ikarusom som bol naposledy ako malý chlapec, tak som si chcel oživiť spomienky) Ale musím pochváliť DPMK lebo Ikarus vyzerá z vonkajšej strany veľmi pekne a zachovale.
Ja by som mal návrh.... za každý ďalší semafór v Košiciach by som požadoval sterilizáciu na tom podpísaného obyvateľstva a hlavu tvorcu nápadu. Veď celé mesto už je jeden veľký semafór, okrem toho zrovna na Moldavskej by semafór vôbec nič nevyriešil, pretože sa tam sype obrovské množstvo ľudí a tok áut nie je stály /ako napríklad na Dneperskej, kde bez semafóru na druhú stranu len sotva prejdeš/, a zhodou okolností práve tá Moldavská nie je problematická vôbec. A že tam je autobus ? To treba riešiť inač, napriklad predĺžením zastávky alebo úplne najideálnejšie by bolo linky idúce napr. do smeru SNP a DP odkloniť na koľajnice. Pri smere z mesta sa tam prestupy už nekonajú, pretože je možné presypať sa na inej zastávke, a električková zastávka je ajtak drtivú väčšinu času nevyužitá.
Na tému semafóry doporučujem sa prísť pozrieť na Kuzmányho, to je dokonalý príklad toho, ako sa to robiť nemalo.
Na Moldavskej si poslednú dobu v špičke všímam, že vodiči najlepšie klbakov sa trepú do zastávky,aj keď tam je už bus a zablokujú prechod pre chodcov..Naposledy v piatok som tam videl dosť kritickú situáciu-prišli naraz 4 busy, 2 zablokovali priechod a chodci potom kľučkovali pomedzi busy a autá..Takže by sa mohli niektorí autobusári trochu uvedomiť a ak vedia že sa tam nezmestia počkať kým odídu predošlé busy alebo prejdú ľudia. Dúfam že po budúcoročnej reko tam už pribudnú semafóry
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nata11