To fakt je stále problém vypravit komplet aspoň na tie linky a spoje (tak ako bolo deklarovane L3 L7) aj cez vikend na L9 ?? Videl som aj cez víkend, aj včera miesto toho jazdiť kT aj T6 .. To fakt z tých 33 varii nevie DP poskladať výpravu ani na 2 - 3 kompletne linky?? Toľko ich je odstavených pre kurenie ?? ? Máme nove trate a po nich sa premávaju T6 .. Čital som ten článok z novin, všetko tej hovorkyni ale nemožno verit ... No mrazy ustupili, ešte nejak sa prežije február a kurenie nebude taka hakliva tema - teda problem vyrieši čas,,, ja to vidím tak. Cestoval som párkrát variami cez tie mrazivé dni - a všimal som si to čo tu bolo písane,,, miestami zarosene okná v niekorých vozoch - no kurenie "malo snahu" fugovat všade - aspoň podľa zvuku ventilátorov spod sedadiel áno,,, no o teplom či horucom vzduchu nemohlo byť ani reč,,, podľa toho aj niektoré okná boli vo vozoch suche, či viac zarosene - v miestach kde ten vzduch "neprudil" k nim,,, Ešte jeden postreh - neviem ako je to nastavované, či je to nejak dané rozkazom, alebo je to len na vodičovi, alebo je to automaticky odstupnovane - ale mal som pocit že v niekorých vozoch aj ked kurenie (ventilátory) šlo, ten vzduch bol striedavo vlažný, a teplejší - podľa toho či voz brzdil, či sa rozbiehal,, (vo vozoch T3 som sa s tym stretával) .. Je teda to kurenie nejak odstupnovane aj podla vonkajšej teploty?? alebo fakt je to len "odpadove" teplo čo sa vhána do inerieru tých varii. Tak či tak to je asi dosť veľký problém s tým kurenim.. len aby sa to aj vyriešilo kym nebude leto .. a každy zabudne na problém zimy a rosenia sa okien,, a budeme "nadavať" ako je v nich horuco ? ? no čo už.. máme čo sme "chceli" (nechceli ?) .. dakujem za pozornosť.
Bjorn
Zaujíma ma spojitosť s mínusovými teplotami a výpadkom prúdu pre tabule a automaty.