Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bjorn #78631:
Na zastávkach na južnej triede.
DPMK a sprostredkovane aj oba košické denníky informujú, že "u všetkých električkových liniek dochádza k zmene cestovného poriadku". Moja otázka znie - kde sakra tie cestovné poriadky sú?
Reakcia na: sc_ke_sk #78629:
Pojdu briky? Pojdu! Ta co tam po profiľe... ?
Reakcia na: Iv #78618:
som netušil, že v KE sa jazdí jednokoľajne a až teraz sa obnoví plný profil ?
Reakcia na: ITSManík #78625:
nebudeme ?
Reakcia na: Bjorn #78623:
Tak tak zaujimava otazka prečo ten trolejbus .. Nebodaj budeme prekvapeni ? Idu volby vysvetlenie z pozadia ?
Skôr, než ho zmažú...?

Tram-trainy budú podľa toho,
či zostanú tí istí kompetentní: „So zavedením tohto druhu dopravy v Košiciach sa napriek proklamáciám kompetentných už zrejme nepočíta.“

Keby kompetentní až tak proklamovali zaviesť tram-trainy, určite by o ich výhodnosti bola aspoň zmienka v Stratégii dopravy, ktorá bola nedávno spracovaná a ktorá usmerňuje dopravu výhľadovo do roku 2040. Usudzujem podľa toho, že na vychválenie tram-trainov nebola na spracovateľa Smerovaná politická objednávka tak, ako napr. na chválenie elektrických autobusov – citujem jeden z cieľov záverečnej správy Stratégie: „6.8 Smerovanie k mestskej doprave priateľskej k životnému prostrediu
Podpora električkovej prevádzky, použitie elektrických autobusov v závislosti na vývoji technológií, zavedenie nového systému elektrických autobusov / duobusov / hybridných autobusov na hlavných tratiach po roku 2030....“
http://www.kosice.sk/docuStore...


Táto Stratégia má ďaleko od reflektovania reality dopravnej infraštruktúry (existujúce trolejové vedenie a teraz už aj koľaje umožňujúce duálnu prevádzku). Jej znenie vypovedá o tom, že bola vypracovaná na politickú objednávku súčasnej vládnucej garnitúry v meste s cieľom, aby sa naoko odborne zdôvodnili doterajšie megalomanské dopravné stavby a zakonzervoval meganákup električiek, autobusov a elektrobusov od spriatelených výrobcov. Nezdôvodnené odporúčanie umieráčika pre trolejbusy a ignorovanie príležitosti zaviesť na koľajových tratiach duálnu prevádzku s tram-trainami tento predpoklad len umocňuje. Myslím, že vyše milión eur zaplatených za takúto odborne sa tváriacu ale politicky objednanú štúdiu bolo ich vyhodením. Od súčasnej košickej vládnucej garnitúry v pozadí spriahnutej s dodávateľmi (Dúha - rekonštrukcie, SOR - dopravné prostriedky) už nemôžeme očakávať prispôsobovanie dopravy potrebám verejnosti a doby (kombinácia požiadaviek účelu, atraktvity, modernosti, ekológie...).
mínus Reagovať | 194 Karol Labaš
17.12.2015 12:00 | Oznám správcovi | Odkaz

Reakcia na: myslavcan #78622:
Aha tak... Beriem späť.
Asi preto to vyjadrenie výhovorkyne o tom, že sa nemenila trasa trolejbusovej stopy. Čiže skúšobná jazda asi potrebná nebola. Potom je otázkou to, prečo ten trolejbus potom do ulíc šiel.
Reakcia na: Bjorn #78620:
Vôbec nechápem prečo sa to pýtaš. Kolaudačné rozhodnutie na MEU a teda aj na toto kríženie bolo vydané pred týždňom, 5 dní pred skúškou trolejbusu. Vtedy žiadna skúška nebola a teda sa ani nemusel vracať do garáže...
Reakcia na: Iv #78618:
Zaujímavé, keď sa dotazuje Korzár, čakajú na odpoveď takmer týždeň. Tu to skoro vyzerá, akoby hovorkyňa volala do reklamného letáku, že majú podpísané rozhodnutie...
Reakcia na: myslavcan #78619:
A ako sa z KVP dostal späť do garáže?
Reakcia na: tbus #78617:
Áno, kríženia sú nové. Ja sa len snažím rozmýšľať, prečo netrvali na skúške trolejbusu na tomto krížení. Proste, oni tvrdia, že trolejbusové troleje ostali pôvodné v pôvodnom stave a polohe, to je pravda. Či je to aj dostatočný argument na to, aby nebola potrebná skúšobná jazda, to neviem posúdiť.
Reakcia na: myslavcan #78616:
mozno tam boli pocas reko natiahnute droty, ale krizenia s elektrickovym trolejom su tam urcite nove, minimalne preto ze v smere z juznej triedy su po novom dve troleje vedla seba
Reakcia na: Bjorn #78613:
Ja hovorím o jedinom "krížení" trolejbusovej trate a MEU... Neviem, prečo sem ťaháš Kuzmányho a Havlíčkovú. http://lh3.googleusercontent.com/--UGJrdK8tbY/VdjF8TEwkmI/AAAAAAABtIs/xfpHreIKUEQ/s640/IMG_0016.JPG
Reakcia na: myslavcan #78610:
Kde čo ostalo to isté? to akože vrchňaci sa cez leto nudili a prebrusovali trolej aby sa potom leskla a spájali to čo postrihali? Ani prevesné laná, ani prevesy dokonca ani kríženie čo dali dole pri súde nieje to iste čo tam je teraz, tak isto sa menil polomer oblukov hlavne pri plavárni, uhol kríženia a aj uloženie troleja ponad stredový pruh, vykapali aj napínacie závažia, tak že určite tam nieje to čo bolo a ani na svojom pôvodnom mieste.

A reakciu na #78611 od MattKE: môžte zmazať zle som klikol.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.