Reakcia na: veteran #78535:
Solaris ma dosť výkonné kúrenie, ktoré vie interiér dosť solídne vyhriať a okrem iného ma aj motorovú vežu z ktorej tiež sála nejaké teplo. Toto električka nemá a neviem na akej linke si s tým Variom išiel keď bolo vonku 12° a relatívne teplo ale to neznamená, že pred tebou a kľudne aj na jednom spoji pred tebou nebolo to Vario natrieskané ľudmi ktorí ako už bolo spomenuté dýchajú a produkujú vlhkosť. Kto má auto dobre vie, že zarosené okna hlavne bočné zadné sa dosť ťažko "odrosujú" aj keď už všetci pasažieri vystúpili a kúrenie fúka kľudne aj 25° vzduch, jednoducho sa ten teplý vzduch nedostane priamo na okná aby ich vysušil a ta vlhkosť sa na tom okne tým, že je zvonku "ochladzované" drží. V takom prípade treba interiér poriadne vyvetrať jazdou s otvorenými oknami alebo zapnúť klimatizáciu ktorá vzduch vysušuje. To je proste holý fakt. Taktiež ma na to či sa rosia okná vplyv aj to kedy a ako boli umyté, ak poriadne umyješ okná budú sa rosiť podstatne menej ako neumyté, to je tiež holý vyskúšaný fakt. Nestačí ich iba prejsť nejakou "rentou" lebo tu vlhkosť a masnotu len rozotrieš, treba ich umyť poriadne čistiacim prostriedkom a tieto všetky veci súvisia s tým, čo som písal nižšie, že Vario už nie je deravé jak sito - nevetrá sa a ostáva vo voze a na oknách vlhkosť kľudne aj desiatky minút po vystúpení ľudí, čo môže znamenať, že ty ideš z konečnej vo voze sám ale na konečnú ten voz prišiel natrieskaný. Nič viac by som v tom nehľadal.
Tatranka
A debilné nápady s likvidáciou električiek a náhradou trolejbusmi mal hlavne Schuster...?