Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Bjorn #77924:
Určite to robí viacero ľudí. Neviem si predstaviť, že jeden človek kreslí rozvody elektriny a zároveň navrhuje, kde bude a kde nebude CSSka.
Reakcia na: veteran #77923:
Takže to robili dve osoby nezávisle na sebe? Jeden človek nakreslí tvar a rozmiestnenie nástupišť a ďalší rozhodne kde budú nakreslené zebry a postavené semafory?
Reakcia na: Bjorn #77922:
Dopravné riešenie a riešenie nástupíšť sú dve veci. Na tom obrázku je ale jasne vidieť, koho rukopis dopravné riešenie IKD nesie...
Reakcia na: S499.1023 #77917:
Asi toho istého, ktorému napadlo nakresliť do projektu toto
http://imhd.sk/transport/media/gn/00145912/Z-Kuzmanyho-na-Bacikovu-esickom.jpg
Reakcia na: hmozdinka #77916:
Problém nie je v sklách a v tomto prípade ani v Remetovi, ale v d3mentných ľuďoch.

BTW, nemal byť súčasťou rekonštrukcie aj kamerový systém?
Reakcia na: hmozdinka #77916:
chyba nie je az tak v tom skle, ale skor v tom, ze ten prechod nepokracuje na druhu stranu ulice... toto jedno sklo by som radsej nechal vybrat preventivne natrvalo, aby sa tam dalo v pripade potreby prechadzat ?
Reakcia na: hmozdinka #77916:
Ja si nepametam zeby remeta tie skla obhajoval.

Mna skor maximalne nasiera ze povacsina komentarov od ludi je typu "Naco sklenene skla mali tam dat tie stare zelezne zabriadlia" a podobne. potom sa ale nemozme cudovat ze tato rekonstrukcia dopadla tak ako dopadla a ze Met dopadne este horsia z hladiska "modernosti".
Reakcia na: S499.1023 #77917:
Všetko musí byť riadené. Aj výrobcovia semaforov potrebujú istoty.
Reakcia na: hmozdinka #77916:
Mňa tam zaujala iná vec - ktorého dementa napadlo spraviť cez koľajnice riadený prechod a ešte tam aj namaľovať zebru?
no prosim "slavne" remetove skla ako ich obhajovali ..a hopla! https://www.facebook.com/kosice.estranky/posts/971857842873107 ?
Reakcia na: veteran #77913:
Bizovňe! Znaš keľo namahy tu už vynaložiľi na utrimaňe dopravneho skanzenu v šercu evropy? A kedz už ta ibaj zos zlatymi padakmi...?
Reakcia na: 110mat110 #77911:
...pre SOR... ?
Reakcia na: 110mat110 #77911:
Nádejné by to bolo, keby dotyčná trojčlenná junta, ktorá podnik za pomoci ďalších análnych turistov riadi a k****í, išla kade ľahšie ?
Reakcia na: 110mat110 #77911:
Myslím, že výrobcov, ktorí dodávajú vozy aj s viacerými motormi, bude viac. A také veci, ako rýchlonabíjanie, indukčné bezdrôtové nabíjanie, či nabíjanie z trolejovej siete ani nespomínam. Načo by sa niekto snažil o ekonomické, ekologické a moderné riešenie, keď to stačí zabetónovať zastaranou technológiou, ktorú dodáva kamarátska firma.

BTW, koľko ich už asi SOR nalakoval do žlto-modra? ?
Reakcia na: Bjorn #77909:
Solaris ponuka 160kw motor alebo 2x60kW. Zatial to je nadejne
Reakcia na: Bjorn #77909:
Nemôže sa prihlásiť len jeden, to by tu na Slovensku nebol trh na elektrobusy ?
Zaujalo ma:
- Je priatelný modernejší a ekonomickejší elektromotor v pohone autobusu?
- Predmetom tohto verejného obstarávania je obstarávanie nízkopodlažných elektrobusov a nie autobusov. Verejný obstarávateľ požaduje jeden elektrický asynchrónny motor s výkonom minimálne 120 kW. Elektrický pohon nízkopodlažného elektrobusu musí spĺňať požiadavky uvedené v bode 2. Prílohy č. 4 súťažných podkladov.

Prečo jeden? Prečo nie dva alebo štyri? Aby sa neprihlásil niekto iný? Celkový výkon sa pri elektromotoroch vyráta sčítaním výkonu všetkých motorov. Nie je pohodlnejšie mať motory priamo na nápravách? Jednak z priestorových dôvodov, jednak pre rozloženie výkonu.

BTW, tá prvá veta odpovede... Hložný z kamarátskej firmy ProTender sa nevie naučiť žiadnu inú frázu, že to používa ako odpoveď na všetko?
Reakcia na: veteran #77906:
Jasnéééé... Všetko zahrať do autu, zhrábnuť lóve a zmiznúť. To známe soudruzi...?
Reakcia na: 5 #77902:
Okružným vedením linky po sídlisku by si znemožnol prestávkovanie na sídlisku, kde je na rozdiel od NO aspoň aký taký priestor na odstavenie autobusu. Všetky prestávky a vyrovnávacie prestoje by sa museli realizovať na NO, kde na to veľa priestoru nie je (prestávkujúce busy tam zavadzajú). Toto i príde ak najväčšie negatívum. Pozitívne stránky tvojho návrhu však nepopieram.
Reakcia na: Tatranka #77904:
Aj toto:
http://kosice.korzar.sme.sk/c/8048890/remeta-obnovu-trati-chvali-pri-nedostatkoch-odkazuje-na-projekt.html

Aby si vedel, tie rôzne šírky a krivo narezaná guma okolo dilatácií, to tak má byť ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.