Takže za europeniaze sa rekonštruuje trolejové vedenie. To automaticky znamená, že minimálne ďalších 5 rokov sa musí prevádzkovať, inak únia pošle faktúru na preplatenie celého rozdielu, ak rovno nie za celú rekonštrukciu (keďže trolejové vedenie je jej súčasťou). Alebo sa pletiem? Ako súdruhovia vyšpekulujú toto?
Pozor, s tou klímou opatrne. Tu sa najnovšie vedie názorová línia, že nápad s klímou bol zlý a že to vlastne ani nie je treba. Najlepšie sú veľké vetracie klapky a posuvné okná. Lebo to bolo dobré aj pred 40 rokmi ?
Príkazy zhora sú jasné:
1. Trolejbusy nechať dožiť.
2. O infraštruktúru sa nestarať.
3. Postupne nahradiť chýbajúce vozidlá v tabuľkách ekologickými voňavučkými nedorobkami z JZD.
4. Drzo zneužiť katastrofálne zmanažovanú výluku a donútiť ľudí na trolejbusovú trakciu zabudnúť (pod rúškom komfortu, hoci výsledkom bol istý čas nedostatok vozidiel adekvátnej kapacity)
5. Trolejbusy už potom nesprevádzkovať.
6. Postupne likvidovať infraštruktúru.
7. Zbaviť sa TD na Hornádskej.
...a to všetko za ochotnej asistencie miestnych prisluhovačov. Ono, výhovorka, prečo TD zrušiť/neobnoviť, sa dá vymyslieť akákoľvek. Od primitívnych typu "nie je to až tak ekologické, ako by sa zdalo" až po tie naoko sofistikovanejšie (no aj tak mizerné a slabé ako čajíček o piatej): "trolejbusy limitujú LV, ak by neboli, dali by sa spraviť priamejšie linky". Čísla a štatistiky sa tomu prispôsobiť dajú, to nie je problém. Verím len štatistikám, ktoré osobne sfalšujem...
Späť k tým siedmim bodom. Ak by som vzal do ruky precedovu vlastnohlavnú červenú fixku, tak fajočku dám k bodom 1, 2, 3, 4.
Najväčšia sranda je, že na Štúrovej sa z €uropeňazí rekonštruuje aj trolejbusové vedenie. Akýže to paradox. Niekto niekomu asi zabudol povedať, že tu sa už veľmi s trolejbusmi neráta. A niekto (ten, čo to z 85% financuje) by asi nebol nadšený, ak by sa o tom dozvedel, však? ?
Na jednej strane máš pravdu, trolejové vedenie obmedzuje, na druhej strane, vedenie je už raz vybudované a takýmto zmýšľaním by sme mohli rovno zrušiť aj električky na B. Nemcovej alebo do Barce.
Berme to reálne, nie z pohľadu šotouša.
Ak ešte niekedy vyjdu trolejbusy do ulíc Košíc, bude to zázrak. To, že sa bez trolejbusov, ktoré sú rokmi zanedbávané, dá urobiť atraktívnejšie linkové vedenie je ale fakt. Nikto nedá peniaze na rozšírenie trolejbusovej siete. Preto po ukončení rekonštrukcií (IKD a MEU) snáď príde k aspoň čiastočnej reorganizácií LV a ak sa nebude s trolejbusmi ďalej rátať, tak linky 71 a 72 by ako prvé mali prejsť zmenou.
No a nie je to skôr dôvod na to, aby sa sieť radšej rozšírila, než rušila? Furči by nesmierne pomohla a verejnú dopravu zatraktívnila linka v trase centrum - Palackého - Sečovská - Darg. Hrdinov - Ludvíka Svobodu - TESCO - Mier - centrum. Samozrejme s rozumným pokračovaním (napojením na KVP) a napríklad aj doplnením niektorého z úsekov Watsonova - Popradská - Trieda KVP / Hviezdoslavova - ČSA - Popradská - Trieda KVP / Hviezdoslavova - Moyzesova - Ondavská - Popradská - Trieda KVP. Chápem ale, že jednoduchšie je trolejbusy zarezať, lebo autobusy sú nové, rýchle, majú klímu a žiadne schody. No, že také isté môžu byť aj trolejbusy a nie sú také len pre dlhoročné zanedbávanie, už nikomu nedochádza.
Vám chýbajú trolejbusy? Mne absolútne nie. Linka 71 v súčasnej trase z KVP je pre mňa absolútne vyhovujúci spoj. Ak by zrušenie trolejbusov len umožnilo preložiť 71 z Mieru cez Prešovskú, tak by som to bral všetkými desiatimi. Neviem ako vám, ale mne tá cesta dookola cez centrum absolútne nechýba.
To sú trolejbusy!!! A to najnovšej generácie s hyperindukčným bezdrôtovým prenosom energie z troleje a okolitých vedení, hlavne politických. Je to supertajný vývoj SORu, prototypy sú skúšané ako prvé v Košiciach, čo je zásluhou veľmi tesnej politicko - oligarchistickej spolupráce miestneho vysmiateho vedenia a istej zájmovej skupiny. Naftový motor je výhradne maskovacia finta, v skutočnosti totiž nedodáva vozidlu žiadny výkon, len vytvára zvukovú kulisu. ? ? ?
Hej, otvára sa a linky 71 a 72 sa vracajú do pôvodných trás. A keďže sa linka 17 nemení, Furča nebude mať spojenie cez Prešovskú už vôbec. Komu môžem zatlieskať?
skor by som povedal ze sa zatvara prejazd pri auparku
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
veteran
1. Trolejbusy nechať dožiť.
2. O infraštruktúru sa nestarať.
3. Postupne nahradiť chýbajúce vozidlá v tabuľkách ekologickými voňavučkými nedorobkami z JZD.
4. Drzo zneužiť katastrofálne zmanažovanú výluku a donútiť ľudí na trolejbusovú trakciu zabudnúť (pod rúškom komfortu, hoci výsledkom bol istý čas nedostatok vozidiel adekvátnej kapacity)
5. Trolejbusy už potom nesprevádzkovať.
6. Postupne likvidovať infraštruktúru.
7. Zbaviť sa TD na Hornádskej.
...a to všetko za ochotnej asistencie miestnych prisluhovačov. Ono, výhovorka, prečo TD zrušiť/neobnoviť, sa dá vymyslieť akákoľvek. Od primitívnych typu "nie je to až tak ekologické, ako by sa zdalo" až po tie naoko sofistikovanejšie (no aj tak mizerné a slabé ako čajíček o piatej): "trolejbusy limitujú LV, ak by neboli, dali by sa spraviť priamejšie linky". Čísla a štatistiky sa tomu prispôsobiť dajú, to nie je problém. Verím len štatistikám, ktoré osobne sfalšujem...
Späť k tým siedmim bodom. Ak by som vzal do ruky precedovu vlastnohlavnú červenú fixku, tak fajočku dám k bodom 1, 2, 3, 4.
Najväčšia sranda je, že na Štúrovej sa z €uropeňazí rekonštruuje aj trolejbusové vedenie. Akýže to paradox. Niekto niekomu asi zabudol povedať, že tu sa už veľmi s trolejbusmi neráta. A niekto (ten, čo to z 85% financuje) by asi nebol nadšený, ak by sa o tom dozvedel, však? ?