Pardon, pomýlil som si roky.. Mníchov od 1985 do 1987 špekuloval nad novým vozidlom a vyrobilo sa 100% NP, ktoré jazdilo od 1990... Nič to na veci nemení
Každopádne - Aj Flexity má viac NP časti a hlavne, širšiu uličku a lepšie riešený interiér... Tak či tak, 100% NP (alebo so schodíkom pred kabínou ako v BA) je trend, to nikto nepoprie (rovnako ako klíma..) a preto je namieste tvrdiť, že sme zaostalí a to o 25 rokov
V roku 1985 v Mníchove žiadna električka bez jediného schodu nejazdila, ba ani neexistovala. Neuberaj roky.
A aj keď s tebou vo všeobacnosti súhlasím, nie je pravdou, že "v 21. storočí nie je štandardom prekonávanie schodov". Najpredávanejšou električkou v Európe je Bombardier Flexity Classic, čo je 70% NP vozidlo (Drážďany NGT D12DD, Lipsko NGT-12LEI atď.).
A myslím, že v tom, koľko kto videl západu, by som sa s tebou mohol porovnávať.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
jaalm