Zaujímalo by ma ako vlastne a podla čoho pracujú v KE stavebné firmy. Pokial porovnávam projekty z posledných rokov už či projekty pre mhd alebo budovy, tak výsledná realita je vždy iná. Napríklad vizualizácia nového predstaničného priestoru už vobec nepočíta s električkou.... Ved stavební technici musia mat nejaký papier - projekt podla ktorého to zamerajú, nie? Alebo to dostanú na poslednú chvílu zmeny "na pytliku vod mouky" a "tak dajak to zrobce" ?
Ešte k pracovnej aktivite na nových tratiach. Niekde bolo spomenuté, že sa bude pracovat na tri zmeny. V ktorej krčme trávi robotnícka trieda tie dalšie dve zmeny ??? Lebo po štvrtej je tam akorát niekde SBS-kár ,ktorý im stráži báger.
Ešte k pracovnej aktivite na nových tratiach. Niekde bolo spomenuté, že sa bude pracovat na tri zmeny. V ktorej krčme trávi robotnícka trieda tie dalšie dve zmeny ??? Lebo po štvrtej je tam akorát niekde SBS-kár ,ktorý im stráži báger.
veteran
„Výprava nebola v dané dni zabezpečená v plnom rozsahu vzhľadom k vysokej práceneschopnosti,“ vysvetľuje hovorkyňa DPMK Michaela Karaffová.
„Cestujúcej verejnosti sa za nezabezpečenú výpravu v plnom rozsahu ospravedlňujeme. Hľadáme a prijímame také riešenia, aby sme službu zabezpečovali bez negatívnych dopadov a v plnom rozsahu. Nevieme ale predvídať presný počet ospravedlnenej absencie u zamestnancov.“
---
AKO TO??? Veď prednedávnom som čítal, že je všetko v poriadku, absolútny, najmodernejší dostatok všetkého...
Zaujímalo by na, z akého dôvodu sa na niektoré linky posielajú kapacitne neadekvátne vozidlá. Tiež kvôli PNkám? Napríklad aj to, že na základe akej bulharskej konštanty sa v jeden a ten istý deň do sl. 1232 pošle #3324 a do sl. 3602 #3503. A tak ďalej, dalo by sa tu toho vymenovať do ošalenia.
Ja viem, že prostému košickému ľudu stačí ledacos, ale napríklad sólo voz na včerajšej 36ke celodenke je už naozaj silné kafé...