Zaujímalo by ma ako vlastne a podla čoho pracujú v KE stavebné firmy. Pokial porovnávam projekty z posledných rokov už či projekty pre mhd alebo budovy, tak výsledná realita je vždy iná. Napríklad vizualizácia nového predstaničného priestoru už vobec nepočíta s električkou.... Ved stavební technici musia mat nejaký papier - projekt podla ktorého to zamerajú, nie? Alebo to dostanú na poslednú chvílu zmeny "na pytliku vod mouky" a "tak dajak to zrobce" ?
Ešte k pracovnej aktivite na nových tratiach. Niekde bolo spomenuté, že sa bude pracovat na tri zmeny. V ktorej krčme trávi robotnícka trieda tie dalšie dve zmeny ??? Lebo po štvrtej je tam akorát niekde SBS-kár ,ktorý im stráži báger.
Ešte k pracovnej aktivite na nových tratiach. Niekde bolo spomenuté, že sa bude pracovat na tri zmeny. V ktorej krčme trávi robotnícka trieda tie dalšie dve zmeny ??? Lebo po štvrtej je tam akorát niekde SBS-kár ,ktorý im stráži báger.
747
http://kosice.korzar.sme.sk/c/7775449/rasi-ani-mne-sa-nezda-ze-sa-rekonstrukcia-trati-stihne.html
Čiže karta sa obrátila a po 31.7.2015 sa Raši verejne ospravedlní všetkým občanom tohto mesta za to, že klamal a zavádzal?