Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Tu je výber z článku na www.disk.sk
Napriek tomu sa na slovenskej sieti nachádzajú mnohé projekty vysokej úrovne, ktoré reálne umožňujú používať sieť ako pracovný nástroj. Veľmi kvalitné sú napríklad internetové služby viacerých bánk, ale aj spravodajské servery niektorých denníkov a týždenníkov. Z "neprofesionálnej" sféry mi nedá nespomenúť záujmový server www.imhd.sk, ktorý ma naozaj prekvapil svojou prepracovanosťou, denným obnovovaním a celkovou kultúrou, ktorá chýba mnohým "profesionálnym" produktom.

Bohužiaľ, slovenské weby sú priam zamorené textami, ktorých autori prejavujú zásadné neznalosti gramatiky slovenského jazyka. Je to síce daň za otvorenosť a možnosť napísať názor bez cenzúry, ale svedčí o alarmujúco nízkej úrovni týchto základných znalostí u novej "elektronickej" generácie.
Reakcia na: Sarko #679:
Tak to je hned ina informacia 🙂 Z #676 som zistil malo a domyslel si viac 🙂
Reakcia na: Vladimír #683:
Ked sa nemylim, este 604...
Dnes som videl autobus s číslom a cieľom: "29 KAVEČANY - ZOO". Nepoužívalo sa predtým pre spoje zachádzajúce k ZOO označenie 29Z? Alebo to bola nezodpovednosť vodiča?

Na stanici ma upútala T6-ka v zeleno-bielom nátere #606. Musí sa priznať, že teraz už ozaj netuším, koľko takých T6-iek je. 612,606... ešte niečo?
Upozornenie. Neodporucam sa pocas jazdy opierat o dvere v suprave 380+381. Dnes rano som mal tu cest s nou cestovat a pri prechadzani cez delice, ako aj cez krizovanie s trolejbus. trolejou sa jej otvarali dvere.
Reakcia na: Nodes #674:
Myslim, ze servisom to nie je. Jednoducho je MODka nadupana elektronikou a na na to nemaju v dielnach vybavenie. Ved tak to bolo aj s tou poruchou. Na otazku vodica, ze co znamena VYSTRAHA 7, co mu zobrazoval displej, dielenski machri len ticho pokrcili ramenami.
Celkovo nesplna poziadavky na pohodlne riadenie. Niektore ovladacie tlacidla su na pulte nezmyselne umiestnene.
Hlavne, ze sa s nou poriadne vyhrali. Vidim to tak, ze po odbehani povinnych kilometrov skonci na odstavnej kolaji.
Reakcia na: Sarko #679:
Neoficiálne som napísal preto, lebo keď som odchádzal, ešte to nebolo na papieri - ako sa hovorí 🙂
Reakcia na: Papyr #678:

Konkurencia bola naozaj tvrda, zucastnili sa vsetky "elektrickove" podniky nielen SR, ale aj CR (okrem Brna). Brniaci neprisli aj napriek tomu, ze DPMK prislubil uhradenie vsetkych nakladov brnenskeho druzstva.

Zvitazilo, samozrejme oficialne, KE druzstvo, na 2. mieste BA druzstvo a 3. mieste PH druzstvo.

Zaujimavostou bola ucast aj nesutazneho KE druzstva (tzv. "B" druzstvo, ), ktore ak by bolo sutazne, obsadilo by 2. miesto. Dopravak myslel asi neoficialne zvitazenie tohto druzstva.
Reakcia na: Dopravák #676:
V sutazi elektriciek, v tvrdej konkurencii (zucastnili sa obidva podniky, ktore elektricky maju) NEOFICIALNE zvitazil Kosican. Mam tomu rozumiet tak, ze oficialne zvitazil Blavak? 🙂
Dnes sme mali v Ke maratón. Bol som v teréne a môžem konštatovať, že DP to opäť nezvládol.
1. na všetkých zrušených zastávkach mal byť oznam, že táto zastávka je zrušená! Bolo komické ako ľudia napr. na NO stoja a pozerajú ,kedy im príde spoj. A čakali a čakali ...
2. chýbal označník (stojan-zastávka) pri kostole na Slovenskej jednoty. Jeden bus zastal tu ,druhý tam a ľudia pobehovali sem a tam. Vodiči sami nevedeli kde majú zastať.
3. vodiči jazdili bez cieľov na tabuliach! Ako by bolo ťažké nahrať špeciálnu verziu pre busy, aby ľudia hneď vedeli kde, alebo pokiaľ ide ten konkrétny bus.
4. naraz obnoviť premávku - a nie ako ,každý rok sa to opakuje,že po Národnej triede ide jeden bus rovno -to znamená, že jeden už ide k Národnému námestiu a ďalej k Mlynskej Bašte - A druhý bus ešte po obchádzkovej trase -t.j. z Nár.triedy zatočí do ľava na Slovenskej jednoty. A človek nevie kde sa má postaviť.

A je toho viac, ale to hádam stačí 🙂

Ale ,na druhej strane, kedy inokedy by som sa veziol Solarisom cez Vodárenskú 🙂

PS: A ešte jedno - nepúšťať za sebou L72 a L18 od zastávky Mlynská Bašta. Pretože L18 premávala úplne prázdna.
Súťaž jazdy zručnosti vodičov električiek už skončila. O 14:54 dojazdila posledná súťažiaca (Blaváčka). Momentálne už prebieha vyhodnocovanie.
Neoficiálne ZVÍŤAZIL KOŠIČAN !! 🙂
Reakcia na: TeBeCe #673:
To si píš!!!! 🙂 Práve sme rozmýšľali, či to bude Solaris alebo Električka! 🙂
Reakcia na: balky #662:
Ta poruchovost T3MOD nahodou nesuvisi so servisom, ktory jej poskytuju?
Reakcia na: Dopravák #670:
tak co kosice, prekonate nas? 🙂 🙂
Ikarus odkazuje, že na svete sú prv= fotky nových Solarisov (autor=Furčan). Zároveň povrdzuje, že nové Solarisy skutočne majú len malé kabínky ako 3501-3510. Údajne tiež majú všetky nádrž na pôvodnom mieste a nie vpredu.
Práve som videl v správach ,ako včera študenti v Blava ,sa pokúsili o rekord. Do Ikarusu 280, L39 sa vtrepalo ,(vodič si myslel že 295) predstavte si 358 študentov. 🙂
Reakcia na: Dopravák #665:
Veď tu ani nikto netvrdí, že ľavé (prednejšie - ad pripomienka od Papyra) krídlo otvárajú.
Reakcia na: Vladimír #664:
Preco namiesto laveho a praveho kridla dveri nepouzivate pojmy prednejsie a zadnejsie kridlo? Ved vzdialenost k celu autobusu je lepsie predstavitelna, nez pojmy pravy a lavy.

Anterior, posterior, superior, inferior, dexter, sinister, lateralis, medialis. Mali by sme obdobnu terminologiu, co sa tyka smerov a rovin, urobit aj na autobus, nielen na cloveka 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.