Kedze po skrateni L4 sa nemenili CP L2 a L9, tak je v tomto useku mimo spicku uzasny interval 4+16+4+16+4+16. Cestovny poriadok vylukovej linky X nebol zverejneny, takze ste mohli len hadat, kedy pride. Fungovalo to tak, ze 1 KT robilo nahradu za oba spoje (L9 a L2) v jednom smere, 2.KT v opacnom smere, takze vlastne pocas tejto vyluky bol rovnomernejsi interval v tomto useku (brali ludi v oboch smeroch). Vacsina vodicov otacajucich sa na NMM doviezla ludi az pred Cesku poistovnu . L 9 od NMM smer Jazero premavala s meskanim 4 minuty.
Sok som zazil na zastavke Polska, ked som uvidel CP L4. Spicka 30, sedlo 40, okraj 60-minutovy interval. A este by mi mohol niekto vysvetlit , ako sa da jednorazovy listok v dierkovacom oznacovaci oznacit v 4 vozidlach tak, aby sa z neho dali zistit potrebne udaje? Oproti "bezne priamemu spojeniu" Bar-Lok ho takto cestujuci musi oznacit 4x, Jazero-stanica 3x .
Ayreon:
Neviem co mas proti otvorenemu zvrsku, je to to najlepsie, co moze byt. Nastastie, DPMK sa spamatal v poslednej chvili a v tychto dnoch na betonove podvaly osadil kolajnice typu S49, take, ake su na zvysnej casti rekonstruovanej Juznej tr., ci rychlodrahe. Zliabkova kolajnica bude len v kratkom, niekolko-metrovom useku medzi zliabkovou vyhybkou a kolajovou krizovatkou oproti hotelu Strojar.
Nodes:
Trat sa samozrejme este obsype kamenim a podbije. Neboj sa, bude z toho taka ista trat ako je medzi Strojarom a Cintorinom
Musim sa na to ist pozriet aj ja. Keby to naozaj bol len otvoreny zvrsok, bol by to riadne sprosty (ospravedlnujem sa za vyraz, ale uz je cenzurovany) vtip... Mozno to zasa spravia ako s BKV - daju mozno dobru technologiu, ale nieco v ramci uspornych opatreni nebude tak ako by malo byt a bude to na nic.
DIGGI: Ten reko usek na Juznej fakt zacina vyzerat jak otvoreny zvrsok...Kolajnice su zatial krive, ale snad je to len vec podbitia. he...ktovie, co z toho bude.
Ja ze je to stvorprudovka bez ciar triedu som mal z vyhladom na ten usek. Tak opisujem len to co mam potvrdene podla skusenosti. Moze tam byt dvojprudovka ale cesta je siroka ako 4 a vodici tak aj jazdia.
Diggi: zlata stredna cesta
Uzatvarame radsej temu 4 3 2 prudovky
Vladimir: Ani sa ti necudujem. a pritom je to vdialenost na dopluvnutie a pytaju za to majland:(. No ale ked nemoze prist mohamed k hore tak pride hora k mohamedovy. nieco som slubil a na Surdoku som uz dlho nebol.
Vlado príď. Videl si vobec Juznu tento rok?
No ja neviem, ale ten zvrsok vyzera byť otvorený a nie v nejakých super paneloch. Na Prahu sa my nehrabeme.
Sarko, BM : Jeden pruh to nieje, ale ani dva. Teda to niej ani dvojprúdovka ani 4-prúdovka ale 3-prúdovka. BM som Ťa vtedy zle pochopil. 4-prúdovka je napr. na Moldavskej.
Kto Ti prezradil taku velku kacicu, ze trolejbus 1015 je komplet rozobraty? Je to elektrickova prevadzka, kde na opravu vyzbroje nemozu ani sahnut. Dodatocne sa opravuju akurat kridla 2. dveri (klampiarska praca), a to je asi tak vsetko!
BM:
Trvam na svojom (a presvedcil som sa dnes o tom znova), ze uvedeny usek od zastavky "Poliklinika Sever" (od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Strojarenska) je len dvojprudovy, pricom od krizovatky Komenskeho-Bocatiova po krizovatku Komenskeho-Garbiarska tu su pozdlz vozovky parkovacie plochy (statie pozdlz okraja cesty, resp. v pripade niky statie kolmo na okraj cesty). To, ze sirka vozovky by mohla teoreticky zodpovedat stvorprudovke este neznamena, ze to stvorprudovka musi byt. V tomto konkretnom useku vsak predpisu pre zriadenie stvorprudovky nevyhovuje sirka vozovky (aj ked je dajme tomu siroka teoreticky na 1 a 1/2 pruhu ). Napokon, dopravne znacenie (ani zvisle, ani vodorovne) tu nie je, a to je smerodajne.
Sarko stvorprudove znacenie konci asi 70 metrov pred krizovatkou. Ciary nie su nastriekane na tomto useku ale sirka vozovky zodpoveda stvorprudovke. Najdem niekde fotografie ktore svedcia o stvorprudovke
KRIZOVATKA KOMENSKEHO-STROJARENSKA je JEDNOZNACNE DVOJPRUDOVA (v kazdom smere 1 jazdny prud a medzi nim je kolajovy pas). Vozovka tu totiz nie je oznacena dopravnym znacenim umoznujucim jazdu vozidiel vedla seba (znacka D50a: jazdne pruhy, resp. vodorovna dopr. znacka V2a: pozdlzna prerusovana ciara). Po okrajoch elektrickoveho pasu su 2 vodorovne pasy, ktore neumoznuju jazdu v priestore elektrickoveho telesa, pricom len nedavno tu vodorovne dopr. znacenie obnovovali.
1015 je ešte stále v depe na Bardejovskej.Má nový náter,ale elektroinštaláciu má komplet rozobratú.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
KRIZOVATKA KOMENSKEHO-STROJARENSKA je JEDNOZNACNE DVOJPRUDOVA (v kazdom smere 1 jazdny prud a medzi nim je kolajovy pas). Vozovka tu totiz nie je oznacena dopravnym znacenim umoznujucim jazdu vozidiel vedla seba (znacka D50a: jazdne pruhy, resp. vodorovna dopr. znacka V2a: pozdlzna prerusovana ciara). Po okrajoch elektrickoveho pasu su 2 vodorovne pasy, ktore neumoznuju jazdu v priestore elektrickoveho telesa, pricom len nedavno tu vodorovne dopr. znacenie obnovovali.