Taký zaujímavý článoček z Košického Večera, ale na hlavnú stránku som ho nedával, pretože nesúvisí priamo s MHD:
Keď im nepostavia bariéru, zablokujú Prešovskú cestu
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=15067
Keď im nepostavia bariéru, zablokujú Prešovskú cestu
http://www.kosickyvecer.sk/index.php?command=viewarticle&id=15067
Sarko
Ano, pozeram, ze aj v tejto knihe je to T3SU. Ako jediny dovod, preco sa oznacuju ako SU je uvedene:
"...okrem vozňov T3SU z roku 1982, ktoré mali usporiadanie 2+1 ako vozne T2."
Tento jediny argument povazujem za nedostatocny. Exportne serie T3 SU a neskor T3 SUCS boli predsa dodavane so zasuvkami pre prenos 600V na streche (vpredu i vzadu), s pridavnymi zasuvkami pomocnych obvodov do riadeneho vozidla (vedla zasuvky mnohoclenneho riadenia alebo vedla vyklopneho krytu od zasuvky mnohoclenneho riadenia), madla vo vsetkych troch dverach (kvoli usporiadaniu 2+1 a trojsedadlu sa nepocitalo s prevozom kocika) a napokon rozdiely v elektrickej vyzbroji. Toto vsetko su protiargumenty a dodavky do Ceskoslovenska taketo prevedenie predsa nikdy nemali.