Reakcia na: KVKV #3765:
Je naozaj zvláštne, ak sa ku koncu prevádzky liniek 3 a 7 prevádzkovali aj vleky, tie sa už koncom 60-tych rokov myslím nevyskytovali. Mala ich vozovňa Kirovova niekde v zálohe alebo dochádzalo aj k odstrojovaniu motorákov na vleky? Počul som, že minimálne jedno takéto vozidlo existovalo. Keď tu už máme také presné dátumy, vie sa, kedy presne v roku 1968 skončila a demolovala sa vozovňa Kirovova?
Koľajnice na Hlavnej sú síce v dosť zlom stave, ale naoko to vôbec nie je vidieť. Ja by som nenamietak ani proti rýchlosti 10 km/h a trebárs pre istotu aj so zníženým nápätím v troleji.
KVKV
Tej košickej jednotke asi najlepšie bude v Brne nasledujúcich 20rokov.
Tie hrdé prehlásenia dpmk sú o ničom a nepodložené. A do Brna ju nepredali. Nebyť Brňákov, tak nikto z Košíc by o ňu nikdy neprejavil záujem!
Rekonštrukcia do povodného stavu by bola nesmierne náročná, to by nikto nezaplatil-miliony!, ak by sa do toho chceli pustiť v Košiciach, to je hrozná predstava -o výsledku. Veď nemajú žiadne podklady, výkresy, skúsenosti. O renovácii hist. vozov majú košickí nadšenci a "pamiatkári" velmi svojrázne predstavy, výsledky sú vidieť.