"Generálny riaditeľ DPMK Ing. Igor Reiprich, CSc., je zrelý na zápis do Guinnessovej knihy rekordov (16.04.2004)
Zrelý na zápis do Guinnessovej knihy rekordov by bol iste generálny riaditeľ Dopravného podniku mesta Košice /DPMK/ Ing. Igor Reiprich, CSc. Včerajškom sa začal neuveriteľný tridsiaty rok, odkedy sedí na tejto šéfovskej stoličke."
Aha, ak som dobre rozumel, Ty máš na mysli kríženie ukotveného troleja, teda presnejšie tej časti troleja, na ktorej ostal na mieste prekríženia s priebežným trolejom kríž, ktorý tam ostal preto, že vedie popod uvedený priebežný trolej... Uff, hádam som sa do predošlej slovnej definície nezamotal. ?
Sarko:Nejde ani tak o to,ci lava alebo prava vyhybka,to vyriesia dva kusy trubky.Ale pri podvesnom systeme ma to vedenie odbocujucej stopy krizovat priebeznu stopu bud nad alebo pod nou,zatial co v KE sa podarilo jeden drot tahat nad a jeden pod.To som nevidel dokonca ani v BA:-).Ono stacilo pri demontazi tej vyhybky to odbocujuce vedenie zvesit zo stlpa,kde je vykotvene a zavesit ho nad priebeznu stopu,ale co by sa pani vrchari namahali...A ze mam postreh-nie je divu,ked uz roky rokuce mam uchylku na vedenie a to najma trolejbusove:-).
svojho casu bol takyto aj CP R5, zacinal len od SOU Dopravneho (3x rano, raz poobede) dovoz ziaden. Na prelome rokov 2001/2002.
Videli ste spravy TV Markizy, konkretne toho mladeho rusa, ktory tahal T3jku na svojich vlasoch? Nebolo by dobre zriadit nieco podobne aj u nas pri prilezitosti DOD v DPMK?
Rano som videl spot opat na markize, na Lamparen. Vraj je v KE nejaka turisticka atrakcia - rozpraval P. Herman v jednom z kosickych ikarusov. Kto chce, dnes o 22.05 na Markize, Lamparen
Ta vyhybka bola pri otvoreni trate funkčna.Tak po polroku ju odpoily.Napryklad vyhybka pri TESCU (smer zo zastavky tescobusu do mesta) je tiež kablovo odpojena tak že sa neda pehodiť.
?
Skôr by som sa priklonil k tej možnosti zahustiť interval na L6 a 9 + zaviesť zastavovanie L7 na oboch stanovištiach Stará radnica.
L8 nie je zlá ako linka na papieri, ale obávam sa, že svojou podstatou trasy už vopred vylučuje možnosť jej dopravnej koordinácie s čímkoľvek (i keď ja viem, že preklady v Košiciach nie sú veľmi pestované).
-------
All: Keď tu niekto prednedávnom spomínal Patrika Hermana v košickom buse na Furči, tak DNES to už máme možnosť vidieť večer v Lampárni.
S499.1023: No ja som na tej "zašitej" konečnej nebol hádam vyše dvoch rokov, tak je celkom možné, že tá demontovaná vyhýbka je tam aj viac ako 1 rok. Máš dobrý postreh, odbočenie do vyhýbky mohlo byť do opačného smeru a s oveľa jednoduchšou montážou, ale asi sa kúpila vyhýbka do uvedeného smeru a tak sa aj namontovala...
Sarko:Tu polodemontovanu vyhybku sme obdivovali s Jenkim a Vladimirom uz vlani na 1.maja,takze to uz bude minimalne rok stara zalezitost.A dovod je prosty-pri montazi vedenia nejaky VRCHARSKY IDIOT prekrizil trolej inak v mieste vymeny a inak v mieste krizenia a sudruhom dratenikom sa to pri demontazi nechcelo odvesit zo stlpa a prehodit.
Akákoľvek nová linka bude nielen zbytočná, ale navyše bude mať za následok aj zhoršenie intervalov. Tie sa budú musieť niekde ubrať. Teda pokiaľ si mesto neobjedná viac výkonov a adekvátne ich aj zaplatí, a to je málo pravdepodobné.
Čo sa týka "graffiti", ja to volám "šedý závoj". Ten sa síce zlepšením náterov síce úplne neodstránil, ale je to oveľa lepšie ako v minulosti.
Všimol som si , že pri obnove tlačidiel pre otv.dverí sa tam dávajú skutočne malé nedostatočné piktogramy. Mali by byť vo výraznej farbe a vačšie . Napríklad tlačítko v žltom kruhu priemeru cca 15cm. Dobre to majú v Prahe na T3P.
Áno zhustenie intervalov a zavedenie novej linky by sa prejavilo:
-vačším využívaním mhd. A vačšími tržbami.
50min čakanie može nastať napr. pri L12 a následnom prestupe na spoj s "normálnym" intervalom 20min.
Tak som cez tento víkend zase stretol pri stanici dva veselo červeno blikajúce automatíky na 24h a 7d lístky. Čo dodať...
Pokial túto stránku navštevuje aj nejaký kompetentný zamestnanec dp , mal by odvahu reagovať ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
Áno zhustenie intervalov a zavedenie novej linky by sa prejavilo:
-vačším využívaním mhd. A vačšími tržbami.
50min čakanie može nastať napr. pri L12 a následnom prestupe na spoj s "normálnym" intervalom 20min.