Nechapem, preco a ako to vlastne je, ze prispevok #3484 od Karosaka, obsahujuci slovo Daktjem, sa mi zobrazuje na dvoch! stranach. Fest dlhe to slovo Dakujem! Inac dnesny Novy Cas, na foto k teme reko Gorkeho ulice je aj 1018.
Tak potom to bude SU15CNG, aj ked v texte je pisane, ze SU18. Proste jeden bude CNG . Inac fotografie su zo dna 27 - 29.12 2003. Takze zrejme aj ten cely clanok je datovany do tohto obdobia, cize aj zmienka o 5401 bude z tohoto obdobia.
~> Vladimir - ved Rudy Rudi si chcel urobit ocko
Aj text pod fotografiou 408, je oznacena ako 406. Naviac 523 ako L7 - vodic si nepresmaril tabulu. (Fotka ho zachytava na Starej Radnici -> Vazec, on ma stale tabulu: St. Techn. Univerzity :)/
Vladimír: Vieš ono je to tak : 5401 vlastne vôbec negenerálkujú , pretože sa to nedá. Oni zavolajú do Lučenca,
aby im vyrobili nový novoplan a kým dojde do Košíc vyzerá
ako 5401. ?
Nemá niekto z tu diskutujúcich fotografie zrušených električkových tratí v Košiciach (n.MMM-ŽST,Loky-Anička-Ťahanovce, Loky-Čermeľ,prípadne vlečka-Pivovar,Tehelne,Posádková správa,malá stanica...). Ak môžete pošlite mi na 423@pobox.sk. Ďakujem pekne
Hehe... máme tri trolejbusové linky... Ty hovoríš, že vlastne len dve... ja hovorím, že vlastne len jednu
Neviem, či má zmysel opäť sa vracať k už preberanej téme trolejbusov v Košiciach. Ja len zopakujem svoj názor, podľa ktorého je trolejbus perfektný dopravný prostriedok, ktorý si zaslúži rozvoj a propagáciu. Som presvedčený, že je to dopravný prostriedok vhodný pre Košice. No zároveň tvrdím, že výstavba trolejbusov v Košiciach bola nie dopravnou, ale politickou záležitosťou v zmysle asi "mne sa páčia trolejbusy, tak im postavím nejakú trať".
Novoplan 5401 je v SAO Levoča? Zase? Šak minulý rok bol v Levoči, kde ho komplet rozobrali pre potreby výroby autobusov tohto typu v Levoči, potom znova poskladali a zároveň zgenerálkovali. Alebo to teraz píšeš o tom, čo bolo minulý rok?
Pokial budu SU12, tak ich len uvitam. Co sa tyka CNG, mal by prist jeden SU15CNG. SU18 prestavat na CNG? Nepocul som o tom, ale vo VPMK je mozne vsetko.
a Novoplan ev.c. 5401 je v SAO Levoca - chcu ho vyrabat (kedze SAO Lucenec is dead), len neexistovala tech. dokumentacia k nemu, vymenili mu bocnicu. Nove Novoplany by mali byt kompatibilne s Karosami radu 900.
Cital z Vas (okrem na) najnovsi DM 2/2004. Je tam cela jedna dvojstrana venovana MHD v KE. (Dalsia dvojstrana je venovana MHD v BB a ZA).
Moja diskusia sa tyka trolejbusove j dopravy. Vieme, ze dlho stagnuje. Je vobec potrebna pre KE? Mame tu az tri linky (ja ich beriem ako dve - L70 povazujem za podmnozinu L71 a L72), ked sa na to divam z odstupom temer 11-tich rokov, tak prakticky by na ich mieste mohli jazdit dve a-linky (so vsetkym ako stavajuce t-linky). Cele mi to navadza jednu situaciu: "Aj my mame trolejbusy." A dalej nic.
Ozaj vraj sa maju dokupit Solarisy (2004, tusim aj 2005), tak aby celkovy pocet bol 40 (nejake SU12, SU15 a jeden SU18 - ten by sa mal prerobit na CNGovu verziu)
Diggi: Mohol si už dať do toho nového updatu aj 600+601 s tou odlišnou reklamou na LIVE. Alebo nás budeš úmyselne naťahovať až do ďalšieho updatu...? ?
Súhlasím s 1018, že to, že ho nepoužívajú nie je dôvod na to, aby ho zlikvidovali.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Neviem, či má zmysel opäť sa vracať k už preberanej téme trolejbusov v Košiciach. Ja len zopakujem svoj názor, podľa ktorého je trolejbus perfektný dopravný prostriedok, ktorý si zaslúži rozvoj a propagáciu. Som presvedčený, že je to dopravný prostriedok vhodný pre Košice. No zároveň tvrdím, že výstavba trolejbusov v Košiciach bola nie dopravnou, ale politickou záležitosťou v zmysle asi "mne sa páčia trolejbusy, tak im postavím nejakú trať".
Novoplan 5401 je v SAO Levoča? Zase? Šak minulý rok bol v Levoči, kde ho komplet rozobrali pre potreby výroby autobusov tohto typu v Levoči, potom znova poskladali a zároveň zgenerálkovali. Alebo to teraz píšeš o tom, čo bolo minulý rok?