Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Papyr #2676:
Ak by vodič podľa predpisu vypol riadenie, vynuloval reverz a zneprístupnil kabínu, určite by si len tak neodišiel. A okrem toho - ak vodič ide napr. preložiť zberače (T) alebo prehodiť výhybku (E), tak nemusí podľa predpisov robiť ani tieto úkony. Ak by si mu odišiel v tomto okamihu, čím by to bolo iné?
Ja som za to, aby vodiči nesmeli opúšťať vozidlo s cestujúcimi, ale NAJPRV sa im musia vytvoriť na každej linke aspoň na jednej konečnej - a to na tej, kde sa čerpajú pracovné a bezpečnostné prestávky - podmienky, aby si tam mohli niečo kúpiť, zohriať, uvariť a až potom sa može začať s drakonickým postihovaním.
I.
Reakcia na: Vladimír #2700:
to je už minulosť (tie vraky na L31) dnes už jazdia častejšie nové busy. Je to škoda, lebo previesť sa staručkým Ikarusom 280 bol super zážitok
Reakcia na: eMareq #2702:
a co take 60 az 90 minutove linky ako 22, 28, 29? 😉
Reakcia na: Vladimír #2700:
Keby existovala aj niekdajsia L50, tiez by sa navozil ~50 minut z jednej konecnej na druhu 🙂 😉
Reakcia na: Vladimír #2700:
Problem je hlavne u zeleznic, ktore na cetne vyzvy DP ani len neracili reagovat!!! Sam S. Dutko povedal v Korzari - bude nevyhnutny osobny kontakt. Inak sa to riesit neda.
Reakcia na: Dopravák #2696:
Hehe... L31 je dobrá voľba. 52 minút vo vraku 🙂

Re #2697 Dopravák: Mnohé linky MHD v Košiciach majú šialenú trasu, ale number on v dopravnej úchylnosti je jednoznačne L14. Také mrhanie je ozaj málokde pozorovateľné. Napokon, pekne sa to prejavuje aj v obsadenosti vozidiel - prax krásne ukazuje, že trasa linky je postavená na hlavu a autobusy vozia na 50% trasy vzduch.

Re #2699 eMareq: Ak je s tými závorami skutočne taký problém, zrejme bude zmena nevyhnutná a opätovne sa ustanoví samostatná linka ďo Ťahanoviec a na Aničku. Ale pevne verím, že sa problém podarí vyriešiť.

Pre obsluhu danej oblasti by boli podľa mňa ideálne okruhové trasy - jedna linka v okruhu ...Národná trieda - Anička - Ťahanovce - Hlinkova - Národná trieda... a druhá v smere opačnom.
Reakcia na: Dopravák #2697:
No u mna sa to povedat neda - ja som mal vzdy so zavorami problem, teda nie osobne ja lae vzdy ked som nasadol na nu, vzdy sme tam postavali minimalne 15 - 30 minut 😉 🙂. To co som tu pisal, bol nejaky navrh, ako by sa to dalo obist.
Reakcia na: Dopravák #2696:
Ked chce vidiet garaze, ale nie priamo nech pouzije L22 a ani prestupovat nemusi. Ja by som odporucal previest sa kazdou linkou co existuje, a potom by mohol aj zhodnocovat co sa mu pacilo a co nie 😉 🙂
Reakcia na: eMareq #2684:
Čo furt máš proti L14. ? Je to ? linka. Cestujem ňou dosť často a je dosť využívaná a ani so závorami sme nemali problém.
Reakcia na: Valec #2677:
Určite by si sa mal previesť L31 od konečnej po konečnú (Lingov - Kláštor)

Ak chceš vidieť "Bronks"?použi L11 a ak chceš prísť rovno pred garáže DP použi L14
Ad "rampy" v Tahanovciach. Je pravda, ze priecestne zabezpecovacie zariadenie so zavorami (PZZ) na zastavke Tahanovce v poslednej dobe hapruje. Kontrolne prvky od neho mame v dopravnej kancelarii v Kosiciach. Jeho neumerne dlhe uzavretie, resp. uzavretie, aj ked ziadny vlak nejde, je sposobene diletantstvom projektanta tohto PZZ. Niekto to skratka takto navrhol a druhy kxkxt to takto schvalil... Zase by sme sa dostali k tomu, ze je tu majslabsi clanok o ktorom som tu predcasom pisal. My uz volavame na dispecing DPMK, minule jazdili z tohto titulu 14-ky z oboch stran po zavory a nejaky dispecer tam riadil prestupy cestujucich.
Reakcia na: Vladimír #2693:
Ja som zas za ano za obe veci co spominas. Preco?

Jednoduchsia kontrola kolko sa toho predalo, ale utrpi cas odchodu - i to sa vsak da riesit skorsim prichodom na zastavku (nebude kolizia s L29 - casovy odstup je velmi dobry), co v tomto pripade nieje na zavadu, lebo ides len na Jahodnu (kopec alebo RSS - je to jedno ci tam prides napr. o 5 min neskor - nic Ti neujde). Ak potrebujes ist inam, ides SAD (stoji aj na kopci)
Keby vodic otvaral aj dve zbyle dvere, dopadlo by to tak, ze by si malokto oznacoval listky - nieje kontrola. A strata by sa len zvacsila.

Ak by vodic iba "bral" peniaze a listky nevydaval - skoncil by ako jeho predchodca, ktory to skusal a dopadlo to vyhadzovom.

U beznych liniek taketo nieco nieje pocas dna mozne, aby sa robil nastup len cez predne dvere + kontrola listkov. Len by sa spoje omeskavali.

L40 chapem ako niekdajsiu rekreacnu dopravu, nie ako beznu linku.

Alebo: Ked tak jasne preukazanie sa mesacnikom (na obe pasma) alebo pripadne mesacnikom na 1. pasmo a CL na 3. pasmo.
Reakcia na: Vladimír #2691:
Nie výhradnému predaju u vodiča a v rámci môjho presvedčenia nie aj nástupu prednými dverami.
Reakcia na: Vladimír #2691:
Co konkretne nie? Kontroly ale predaj u vodica?
Reakcia na: eMareq #2688:
Keď už sme pritom, tak ja som tiež očakával 3. tarifné pásmo.

Re #2689 eMareq: Tak to zasa nie. Potom tak môžeš uvažovať o každej linke.
Reakcia na: eMareq #2689:
Sice ak by vodic robil dosledne kontroly oznacenia listkov, tak by k tomu ani nemuselo dojst...
Reakcia na: eMareq #2688:
Najlepsi by bol asi predaj listko priamo u vodica, tak by sa vyhlo este vyssim stratam -> neoznacenie CL. Ale tesim sa, ked sa budu robit prepravne kontroly na tejto linke 😉 🙂
Reakcia na: Vladimír #2685:
Strata by bola urcite mensia keby sa zaviedlo tretie pasmo pre Jahodnu - ak beriem do uvahy pouzitie mesacnikov pre 1. pasmo.
Reakcia na: Vladimír #2686:
Riešenie navrhnem.
Reakcia na: eMareq #2684:


1. Otázka znie ako často k tomuto problému dochádza. Nechcem problém bagatelizovať, ale s L14 som šiel cez inkriminovaný úsek veľakrát a nikdy sme neúmerne dlho nečakali.
2. Nikto sa neozve, pretože k Baumaxu ani nikdy MHD jazdiť nemala. Baumax prišiel k doprave ako slepé kura k zrnu. A aj tak tam nikto necestuje.
3. Uisťujem Ťa, že Kavečanci by Ťa zožrali aj s topánkami, keby si im také niečo navrhol. Takáto zachádzka je neúmerne dlhá.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.