Reakcia na: balky #2088:
Nie, mám na mysli bežnú prevádzku. Vodiči na KT-čkách otvárajú dvere napr. na konečných OC Važec, Amfiteáter (R7) alebo na Žel. stanici. Na Žel. stanici je to najlepšie, pretože na "dvojkovej", aj "šestkovej" koľaji sú z oboch strán vyvýšené plochy.
V Tebou uvádzanom prípade sa jednalo o výluku, preto nemôžeme objektívne posudzovať otváranie/zatváranie dverí. V prípade môjho nápadu by sa pevne stanovili pravidlá a k nedorozumeniam by nedochádzalo.
Je pravda, že vodiči L5 neznášajú. Je to len preto, že sú pohodlní a niektorí navyknutí počas celej služby ani len nevyliezť z kabíny. Nájdu sa aj vodiči, ktorých tá práca baví a s prechádzaním medzi kabínami problém nemajú. V Budapešti majú nespočetné množstvo slepo ukončených konečných zastávok a vodiči tu musia chodiť povonku, pretože cez súpravu 2xT5C5, 3xT5C5 alebo súpravu článkových električiek sa prejsť jednoducho nedá. Funguje to tak celé desaťročia a ani jeden z nich nenadáva, aj keď takto musí prejsť na každej konečnej zastávke. S kultúrou pracovného prostredia to nemá nič spoločné.
Vladimír
Re #2081 Peter:
1) študenti: Sm za - ale zo stanice k intrákom musí byť zabezpečený iný spoj s intervalom kratším ako 60 min.
2) Optima: No prepáč... ale kvôli komerčným záležitostiam jedného centra obmedzovať špičkový interval na polovicu na veľmi vyťaženom úseku Mikovíniho - Ferrocentrum sa mi zdá nezmyselné. Optima keď hľadala lokalitu vedela, aké bude mať dopravné spojenie.
Re #2082 balky: Ohľadne reakcie na Sarka - súhlas. Ohľadne návrhu zachádzky busov - nesúhlas. L5 nevnímam len ako Optimácku linku. Je to aj obsluha zastávok Plynárne a Zimný štadión. Spomínané linky smerom na Pereš premávajú v približne roznakých časoch, preto by sa zmysluplný interval nedocielil. A napokon, PREČO by na komerčné ciele nali doplácať cestujúci z MČ Šaca, Poľov, Lorinčík a Pereš?
Re #2086 Esicko: Skutočne som to nemyslel tak, že by som Ťa chcel poučovať. Ak to tak vyznelo, ospravedlňujem sa. Poslednej vete však nerozumiem, na akej opačnej konečnej? Nám. Maratónu mieru? A vyčkávanie? Tam skutočne nie je vhodné umiestniť prestávku pre žiadneho vodiča. Obratisko po takejto stránke nie je nijako vybavené.
Re #2093 Sarko: "Neviem kde vidíš, že by som písal o púšťaní cestujúcich cez ľavé dvere." Žartuješ?