Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Esicko #1986:

To bola linka 31 (tá ma konečnú na Lingove) a len asi vodič zle naprogramoval BUSE, že mu zobrazilo č. 311.
Prave idem po Gemerskej a isiel bus c.311 smer Lingov. Sto eto?
Reakcia na: Isidor #1982:
dik za chyby ale prosim problemy a nedostatky na ke@imhd.sk . DIK

ADD linka 14, je dobre napisana.
Reakcia na: Vladimír #1696:
Taketo srandovné nariadenia asi robili takí ktorí nemajú a robote vodice Busu ani sajn
Reakcia na: Dopravák #1728:
Preco by mali byt vo farbách mesta len trolejbusy
BM> chyby v CP na stranke:
L14 smer pri hati - posl.zast. HM tesco ???
L17 smer zel. stanica - zly smer (lingov)
L23 smer zel.stanica - zly smer (dzungla)
Reakcia na: Papyr #1977:

No až tak dávno to zase nie je. Pražské T6 sú predsa len o generáciu novšie a modernejšie vybavené. Ak by pražský DP nezavrhol dodávku prvých T6 už v roku 1991, tak súčasné bratislavské a košické T6 by dnes premávali práve tam. Tak ako vraví Vlado, aj ja tvrdím, že medzi BA a KE v tomto smere veľké rozdiely nie sú.
Reakcia na: Vladimír #1979:

DPMK určite nič nepodmieňoval a ani by si to nemohol dovoliť. DPMK podľa mojich vedomostí najprv ponúkol električkovú linku, ktorá bola zamietnutá z dôvodu požiadavky prepravy zákazníka až ku vchodu. Až následne DPMK navrhol variantne riešenie výstavbou obratiska. Samozrejme sa dalo čakať, že niečo také nie je reálne. Zákazník nemá problém prejsť pešo o 50 m viac a vzdialenejší vchod využívajú takmer výlučne iba zákazníci vlastnaci automobil.
Reakcia na: Sarko #1967:
Ak ma pamäť neklame, DPMK už v roku 2001 chcel k Optime poslať električku, ale podmieňoval to vybudovaním koľajového obratiska. Optima vtedy vyhlásila, že bude mať svoj Optima bus, pretože zákazník SA MUSÍ dostať až pred vchod OC a nemôže ísť peši zo zastávky električky a že oni o električku nemajú záujem. Až človeka zaráža, ako sa doba mení.

Re #1969 J: Dúfam, že to niekto v BA s tou električkou do Petržalky myslí aj vážne.

Re #1977 Papyr: Praha má síce určite údržbu na vysokej úrovni, ale v porovnaní s Bartislavou si ozaj myslím, že ako cestujúci rozdiel v údržbe električiek medzi KE a BA nevnímam.
Reakcia na: spank #1962:
Viem si to živo predstaviť. V Žiline sa najprv zo všetkých asi 90 vozidiel vymontuje plne funkčný systém R&G Mielec a ako náhrada sa osadí systém BUSE do asi pätnástich vozidiel. Hlásiť zastávky sa prestanú.
Namiesto L4 Solinky - Vlčince sa v rámci unifikácie intervalov namiesto 8 a 12 min. intervalu zavedie interval 15 min. v špičke ráno, 20 min. v špičke popoludní a 30 min. v sedle. Zároveň sa L4 rozdelí na dve linky. L3 sa rozdelí na 3 linky, aby cestujúci zo Soliniek mohli priamo cestovať aj do Mojšovej Lúčky...
Po krátkej dobe sa pokazí software na tvorbu zastávkových CP. Z východu začnú dodávky písacích strojov a pár služobných ciest vykoná personál DPMK tieto stroje obsluhjúci, za účelom školenia o obsluhe písacieho stroja. V ďalšej etape žilinský závod DPMK zakúpi vo väčšom množstve milimetrový papier a ceruzky grafikony sa začnú kresliť ručne.
Prvú verejnú súťaž na dodávku autobusov náhodne vyhrá Solaris.
Na L99 k Tescu sa zavedie v úseku od Tesca po Veľkú Okružnú iba výstup cestujúcich, nástup sa zakáže. V úseku od Veľkej Okružnej po Tesco sa zavedie povinný nástup cez predné dvere s tým, že výstup je na konečnej zastávke HM TESCO.
Miesto 6 štandardných generálok ročne sa urobia len dve, ale dokonalé, s dosadením BUSE, čalúnených sedačiek a pod. takže sa životnosť 15 ročnej Karosy predĺži o ďalších 10 rokov.
V trasách kapacitných trolejbusových liniek na Hájik sa zavedú autobusové expresy, ktoré na celej trase vynechajú tri zastávky.
😃 😃 😃
Asi tak nejak by to bolo...
Sarko, dávno si sa neviezol pražskou T6A5, že si dovolíš napísať, že tie košické nie sú v dezolátnom stave 🙂
Málokto však vie, že pred 20-timi rokmi sa plánoval nákup len 10 ks KT8D5 v roku 1991 a výhľadovo 10 ks RT6N v roku 1995. Typ T6A5 mal byť zastúpený iba počtom 20 ks a aj to s dodávkami po 10 ks v rokoch 1994 a 1995. Z tohto pohľadu je teda veľkým prekvapením, že do KE sa už v rokoch 1989 až 1992 dostalo 40 ks KT8D5 a 30 ks T6A5. Medzičasom sa opäť uvažovalo aj o nákupe 3 ks RT6N1, ale našťastie sa vedenie DP podarilo presvedčiť, že kúpa týchto vozidiel by boli zbytočne vyhodené peniaze. Odstavené vozidlá oi 4 ks v Brne a Prahe to len potvrdili.
Reakcia na: BM #1972:

Naše T6 nie sú v práve najlepšom stave, ale určite nie dezolátnom. Po postupnom prevedení VP na T3 a sprevádzkovaní "B"-čiek, príde rad aj na T6-ky.
Reakcia na: BM #1971:
chybicka 7080 / 7119/ 7058 /7018/
Reakcia na: J #1969:

500, 501 (z vývojovej série z r. 1986), 502-511 (1. séria z r. 1989), 512-535 (2. séria z r. 1990), 536-539 (3. séria z r. 1991), spolu 40 ks. Od roku 2003 eviduje DPMK v stave už len 19 ks.

502- BiH/Sarajevo #303
503- D/Straussberg #22 (výmena celého "A" článku po DN)
504- CZ/Brno #1738
505- D/Straussberg #23
506- BiH/Sarajevo #302
507- H/Miškolc #207
510- BiH/Sarajevo #301
511- BiH/Sarajevo #304 (výmena "C" článku po DN)
514- H/Miškolc #209
515- CZ/Ostrava (tuším #1502, použitý len "B" a "C" článok, "A" zošrotovaný po DN)
516- H/Miškolc #208
518- CZ/Brno #1736 (GO na KT8D5R)
519- CZ/Brno #1737 (GO na KT8D5RN2)
520- H/Miškolc #206
522- H/Miškolc #204
524- H/Miškolc #203
526- H/Miškolc #205
527- D/Straussberg #21
532- H/Miškolc #202
533- H/Miškolc #201
539- H/Miškolc #200 (nestihol už dôjsť do KE, po predaji bol odvezený priamo do Miškolca)
Reakcia na: Sarko #1968:
Len tie nase T6tky su v dezolatnom stave a este dost nevepeckovynych tetrojok je na hanbu.
Reakcia na: J #1970:
Musim ta poopravit

DPB ma K2-jok len 17 kusov, s to´ho je 7080 na rekonsktrukcii v parse /buduca 7118/

Co sa tyka K2S-ok tych je presne 16 a caka sa na prichod 7117 (ex. 7053)

Kosicke KT8 maju 500, 501 /1986/
zbytok 1989 /Sarko bude vediet lepsie, lebo mne sa nechce hladat papiere/
HE DPB je slepá matka a čaká na komplikovanú operáciu očných nervov a výmenu očných bulv 🙂 Kedy však príde operácia nevie ani najvyšší.
Klasických K2 je 35 a z toho je jedno pracovné vozidlo, autoškola, historičák. Denne je vonku asi 25 K2 (neviem presne bo teraz keď je 12min. interval sa to určite zmenilo) a viac je stretávať K2S. A keď prídu aj tie posledné, tak to bude ešte lepšie.
No Ke spravili najväčšiu chybu, že predávalo KTčka.

Ano je to tak 50:50. Ale dúfam, že dlho nie. Teraz to neberte v zlom, ale na novú trať do Petržalky majú byť kúpené nové vozy, takže preto.
A staré T3 nebudete rekovať/modernizovať?
Koľko rokov vlastne majú vaše KTčka?
Reakcia na: J #1966:

OK, súhlas, DPB je zaslepená matka a DPMK neposlušná dcéra...

Aj keď máš rád K2S, klasických K2 je ešte stále veľa a tie má rád asi každý najmenej. Naše KT8 tiež postupne prejdú reko na KT8RN a aj keď nedostanú Progresy, TV3 nie je na zahodenie. Dôležitejšie je, že sú s NP článkom, veľkokapacitné a obojsmerné. Po tom, čo im DPMK venuje viac starostlivosti, nestojí odstavená ani jedna. 30 ks T6 tiež nie je zanedbateľný počet (o málo viac ako polovica z BA) a 73 ks T3 z rokov '82, '83, '85, '87 a '89, čo predstavuje presne 50% z vozidlového parku toho istého typu v BA. Otázne je, či v blízkej budúcnosti nedôjde k vyraďovaniu alebo menej pravdepodobnému odpredávaniu. Do stavu vozidiel som nepočítal 10 ks T3, ktoré sú vyradené, resp. odstavené na km (vyradenie/odpredaj).

Takže s BA sme si teoreticky vlastne fifty-fifty. '-)

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.