Vazeni diskutujuci, to, co tu preberate o zelezniciach, by ma este prednedavnom nadzdvihlo zo stolicky. Ale dnes uz nad tym len mavnem rukou, pretoze viem, ze u nas vsetkym, ktori su len trochu kompetentni, ide o zlikvidovanie zeleznice ako takej, a zvlast jej osobnej prepravy. U nas je co predpis, to stupidita... a peniaze su na kde co, len nie tam, kde chybaju.... a nikto, ale NIKTO sa nezaobera myslienkou, ako ziskat viac penazi (rozumej: prilakat cestujucich, resp. prilakat zakaznikov do nakladnej dopravy), ale KAZDY nanajvys je schopny bud robit skrty, aby sa menej penazi minulo, alebo, ked uz sa ich snazia ziskat, tak zdrazenim. Ale uz dnes vlak cenovo a casto ani casovo nekonkuruje autobusu/kamionu, a za chvilu pri tomto pristupe prestane konkurovat i lietadlu.
Sarko
Odkiaľ máš informáciu o odpredaji 79 ks vozidiel T3?!? Čo sa zatiaľ hovorí, je predaj 15 ks T3. Aj tak DPMK nemá koncepciu, ako ich predať, takže si myslím, ak sa aj podarí DP nejaké T3 predať, budú to skôr iba kusovky. Pragoimex ma stále záujem, ale iba o typ KT8. Mať vozidlový park menej ako 20 ks, predstavuje zvýšené náklady na prevádzku daného typu. Zo 40 vozidiel máme už len 19 ks tohto typu, takže...