Napr. v Ciernej nad Tisou som robil 3 a pol roka. Myslis si, ze po 30! rokoch cinnosti zab. zar. neodstranenie PROJEKCNYCH ZAVAD je normalne? Ked som na to spracoval ZN, tak ma prosili aby som ho nedaval... Dodnes sa tam posunove cesty od Se215 a Se216 nedaju postavit (za urcitych podmienok) a je nespravne navestenie navestidiel Sc11 a Sc11b... Ubohe... A tak by som dokazal pisat nedostatky na KAZDU JEDNU STANICU kde som robil. Zdoraznujem slovo KAZDU!
balky
Co sa tyka porovnania zab. zar. na kosickej zst a GORDIKONu, je to ozaj obrovsky rozdiel. Kym kosicke zab. zar. je totalny docasny hybrid vselicoho, GORDIKON predstavuje moderne releove zab. zar. A cudoval by si sa, ale ani dalsie zst nie su na tom o nic lepsie.
Ak je cele zariadenie v poriadku, ludi -vypravcov kontroluje technika. Dokonca to robia tak naslepo, streotypne, ze ked sa nahodou nieco pokazi, dokazu riadne zazmätkovat.Dostavame sumare poruch na zab. zar. a kolkokrat je pisana porucha typu: Porucha stanicneho zab.zar. Po nudzovom vybaveni vymen zab. zar. vykazuje spravnu cinnost.
Mnohi by si teda mali uvedomit, ze v sucasnosti je riadenie dopravy suhra viacerych zloziek a ich ludi na zst a este dlho potrva, kym nieco take, ako modelova trat Presov - Plavec, riadena len dispecerom v Presove bez ucasti vypravcov, bude beznou zalezitostou na hlavnej trati.