Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Este k tym solo 38 a navrhu, ktory spominas. Ked cakam na SOU Dopravnom na spoj 9.30, predosly isiel o 8.30, a pride plna 6408, tak Ta to moze tak akurat n....t. Tie sola po novom pre mna za mna nech su, ale nemoze byt 60 minutovy interval.
Reakcia na: Vladimír #1298:
Snad uz tam dlho nebudem jazdit. V stredu som sa (z)vracal 56 - stary bordovy Ik, nazval by som ho "hrkalka" podla vecne hrkajucich okien. Este napis, ze ani ta 56-ka tam uz nem bude chodit 🙂
Reakcia na: Esicko #1297:
Tak aj 25-ku si vychutnaj 😉 Podľa spomínaného návrhu by už do Šace nejazdila.
Reakcia na: Vladimír #1296:
Nenachadzam slov. Moja manzelka v 9 mesiaci si to velmi pochvaluje. Dnes som isiel aj 25 a stalo sa nieco nevidane, v autobuse bolo prijemne teplo! Aky kontrast.
Reakcia na: Esicko #1295:
🙂 Na L38 si vychutnávaj klbáky, na svete je návrh, podľa ktorého už čoskoro budú na L38 iba sóla.
Na linku 38 su nasadzovane najvacsie skvosty DP? Predvcerom vrak 6408, ktoremu nefungovala akusticka zlozka vystrazneho znamenia dveri, dnes 6407 s nezaistenym poklopom oproti zadnym dveram. O cestovani ala "haringy" ani nepisem.
Reakcia na: Sarko #1291:
Ja som myslel ze trabusti.
priemerný plat generálneho riaditeľa a štyroch riaditeľov(predtým námestníci)- neprezradia, tvrdia, že menej ako 40 tisíc Sk


priemerný plat vedenia vrátane majstrov, vedúcich odborov, to znamená cca 42 ľudí - okolo 25-30 tisíc Sk

🙂 fakt dobré 😞
Podla neoverenych sprav ti mantaci, IC-cka do Viedne budu v Blave 2x prepriahat. Na hlavnej to chapem (uvrat), ale naco v Petrzalke. Tam bude ten preprah zaujimavy... Zrejme s pomocou nezavislej zalohy.
Reakcia na: BM #1289:

Prehadzovanie rekuperáciou je v KE nepoužiteľné. 😉
24 voltové nabudenie elektromagnetu úplne stačí. Výhybky v KE má starosti vrchná stavba.
Reakcia na: Vladimír #1288:
To je pravda , lae mam taky dojem ze na tych zastavkach mohli stat maximalne pri velkom stasti polahsie zeny z tamojsieho baru na Slovenskej ul. Podla mna 14 by mala po 20:00 koncit priamo na stanici. Ale nehovorim ze nemas pravdu.
Reakcia na: J #1284:
Mal som namysli prehadzovanie rekuperaciou. U nas v Kosiciach mame len elektromagneticky. Preto som podpichol do vrcharov(vrbustov). Lebo poial viem tak trabusti spravuju cele vyhybky . V Blave je to pokial viem tak je vyhybka zalezitost vrbustov
Reakcia na: BM #1283:
A ako inak mám nazvať stav, kedy vodič špekuluje nad tým, či v danom úseku bude alebo nebude cestujúci a svojvoľne opustí trasu linky a zdrhne do vozovne? Silne to pripomína štáty typu Grécko, Bulharsko, Rumusnko, či Ukrajina...
Aha, už mi je to jasné. Je to logické, pokiaľ to nevytvára zdržania...

Aj mina SNP nemáme elektrické prestavovanie pre smer na Obchodnú, bo je stále nastavené jedným smerom. Len pri výlukách to robí paseku.
Reakcia na: Sarko #1285:

Teda ak sa to vezme, je to tiež výhybka do obratiska, ale na druhej strane je na riadne prejazdnej trati ostatnými linkami (zdržiavanie spoja za spojom odbočujúcim do obratiska), čo by mohlo byť jediným protiargumentom. Kvôli pár spojom sa to však fakt neoplatí.
Reakcia na: J #1284:

Na fotke http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&styl=8&u=f4f4f0edf3f0f0f2&no=9&id=27302aeef5f0f01f38
je najmenej používaná, a to konkrétne pre tuším 3 spoje denne pre linku R5 a aj to len v PDš. Takže už len výhybka DT Prostějov je dosť luxusom, ale aspoň niečo. Ani pôvodná výhybka nebola elektricky ovládaná. Všetky ostatné výhybky sú elektricky ovládané (rozumej na všetkých linkách všetky používané smery, okrem obratísk).
U vás nemajú všetky výhybky elektrické prehadzovanie? Usudzujem podľa updatu a popisu pri jednej fotke.
Reakcia na: Vladimír #1282:
Ja som za dojazdove trasy. Ińac preco to nazyvas balkanske praktiky?
Reakcia na: BM #1281:
To, že si sa stal priamym svedkom balkánskych praktík vo svojom rodnom meste neznamená, že je to tak správne a normálne. Neplánuje už konečne DPMK zaviesť do vozidiel palubné počítače?
Reakcia na: Vladimír #1277:
Kolko krat som sa viezol na dojazde, priamo az na vlak do Blavy. Dokonca som isiel aj 14 kou, ktora sa rozhodla ze nebude na posledne kolo zachadzat ku Hati. Tak si to svihol po zeleznicnej nemocnici priamo po narodnej triede az k HM Tesco.

ISIDOR: To je tak ked T3 nemaju protismykovu ochranu.

SARKO: Ploche kola, to je problem neschopnych vodicov.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.