Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Aj naďalej ostáva v platnosti cestovný poriadok pre L71 a L72 od 27.11.1999
Ospravedlňujem sa za dezinformáciu!
Reakcia na: Peter #1103:
Mne bolo povedané, že vodičov (trolejbusov) je málo (cca 48) a ktomu musia čerpať dovolenky. To je, čó 😉
Reakcia na: Peter #1103:
Trolejbusov je dost ale vodici nemaju vykony a sem tam je aj neaka vyluka
Preco jazdia namiesto trolejbusu 72 autobusy? Co je malo trolejbusov? Uz asi mesiac.
L71 a L72 oddnes po novom! Nebol som overiť! 🙂
L71 a L72 oddnes po novom! Nebol som overiť!
Vladimír: Tak som to nemyslel. Keby si videl ako sa vyprázdňujú busy keď zacítia revízora. Ako myši s potápajúcej sa lode. V Bratislave je to s revízormi a čiernym cestovaním zlé. Bolo by ich treba viac a so systémom, že raz za mesiac budú na všetkých poradiach jednej linky revízori celý deň možno aj dva dni za sebou. To by pomohlo bo by bola vysoká pravdepodobnosť, že toho revízora raz za mesiac stretneš. Ak by sa nezvýšili tržby z cestovného tak by aspoň boli vozy prázdnejšie.
Co sa tyka BKV tak v Prahe sa po BKV jazdi normalne aj 65 km/h
Janosko: Robis linky aj Nad Jazero? Teda hl. 7-ku?
Reakcia na: Sarko #1088:
Ale myslím, že spoločne uznáme, že v Košiciach stačí na vykoľajenie určite oveľa menej ako povedzme v Brne 🙂

Re #1090 Nodes: Tak potom by DPMK prejavil svoju nesmiernu skostnatelosť. Ale možno, že niečo pravdy na tom bude, veď dodnes sa predpisovo nikto nesnažil zahrnúť TR výhybku Elektroline, ktorú výrobca vyrába pre rýchlosť do 50 km/h. Košice sú asi jediné mesto, kde povoľujú na Elektrolinoch max. 15 km/h 🙂
Reakcia na: Sarko #1081:
V názore na BKV sa hodneme tiež...
Aj Maďari, ktorí to vymysleli, od toho ustupujú, v Budapešti sa to pri každej rekonštrukcii dáva preč, ale tuná v Prahe sa to stále obnovuje:-(.
I.
Reakcia na: Sarko #1089:
Balky Ti citoval predpis ohladom vymenovych a odtlacnych zamkov, ja sa to pokusim podat jednoduchsou terminologiou. Vymenova zamka zabezpecuje prave prilahly jazyk k opornici tym, ze jej hak mu nedovoluje sa od opornice vzdialit na nepovolenu vzdialenost od opornice, u nas 4 resp. 6 mm. Odtlacny zamok kontroluje a zabezpecuje spravnu medzeru medzi prave odlahlym jazykom od opornice tak, ze musi byt dodrzana predpisana vzdialenost, u nas 90 mm.
Reakcia na: PvvS #1092:

No skúsim sa opýtať Krnovákov, tí mi hovorili akurát o tom, že na 1737 je tá veľká škatuľa nad NP článkom preto taká veľká, lebo sú tam pôvodné veci spod podlahy. Na 1738 je už skutočne nový a oveľa menší statický menič. Inak čo sa týka vypruženia, tak údajne do všetkých GO v KOS Krnov sa dosadzujú tlmiace silikónové vložky na všetky spoje a spodok vozidla je nastriekaný antivibračným lakom. Na tie podvozky sa však ešte opýtam, ale som presvedčený, že sú pôvodné.
Kedže ako čítam, sa v Košiciach pripravuje prechod na prestupný tarifný systém a taktiež aj nejaký ten predaj nadbytočného inventáru (električiek), chcel by som sa spýtať, či by mi niekto nevedel zohnať (príp. aj za nejakú symbolickú sumu) ten označovací strojček na lístky ako je v dopravných prostriedkoch.
Reakcia na: Sarko #1087:
No podle myho se spis jedna o neco okolo podvozku . Jsou malo slyset i krizeni , vyhybky a podobny nerovnosti . Docela dost to je poznat v NP clanku. Kdyz sem s ni jel poprvy, tak byla solidne narvana , ale pri jizde sem skoro vubec nic neslysel . A to sem sedel primo u zasteyn u podvozku. Dokonce i na sadech sem spis hledal po pameti. tak proto premejslim esli tam neprovedli neco s vypruzenim , nebo zatlumenim . Ventilatory na streche sou tusim jenom vymeneny za novy . Ale jestli mne sluch nespletl (moc bych za to nedal) tak je tam asi novej statak.
Reakcia na: Sarko #1089:
cigancata boli na razii. Mali na cucco 🙂
Reakcia na: Vladimír #1086:
Preco by nemali? Nazdavam sa, ze aj potom sa budu drzat tych svojich instrukicii ci smernic ci ako to volaju, ktore hovoria o povolenych rychostiach. Alebo tieto predpisy existuju len pre panely BKV?
Inak som to tu zabudol napísať, že včera som si všimol na VA USS, že na nových železničných výhybkach, ktoré sa normálne nepoužívajú sú už zabezpečené zámkami. Budú to pravdepodobne výmenové zámky, ale nie som si istý, či som dobre pochopil výklad Balkyho. 🙂 Na výhybke, ktorá sa reže po hrote naopak ubudlo závažie na prestavníku a vyzerá ako všetky ostatné prestavníky na R-dráhe, kde sú závažia pravdepodobne šlohnuté. 😕
Reakcia na: Vladimír #1086:

Iste, ale aj v KE sú vykoľajenia z dôvodu nedodržania predpisov. Posledné vykoľajenie na žel. stanici sa údajne stalo tak, že vodič tu končiaci, vykoľajil v ľavotočivom oblúku preto, že mu vraj spadla stolička (zosunula sa až na podlahu), kvôli čomu neúmyselne našlapol na jazdný pedál až na podlahu a vozidlo v dôsledku veľkej rýchlosti vykoľajilo...

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.