Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: BM #1052:
No konečne 😃 Bolo na čase, bo nástup prednými dverami s štikanie lístkov nie je pre vynaliezavých východniarov prekážka ako sa neodviesť načierno 🙂 Budete mať dúfam lepšie výnosy = a to by malo znamenať lepšie výkony. Ľudia musia pochpoiť, že MHD je služba a za služby treba platiť.
Tak tomu uverím, až to uvidím! 🙂
Reakcia na: BM #1052:
Tak to som zvedavy...
Reakcia na: Vladimír #1047:
Po rozhovore z riaditelom dopravy, mi bolo povedane , ze v priebehu leta 2004 budu prerobene vsetky prostriedky MHD na elektronicke oznacovace.
Reakcia na: Diggi #1048:

Nodes Ti už síce odpovedal, ale aj tak tu hodím celý Dutkov výrok:
"Predstavenstvo spoločnosti prijalo uznesenie, na základe ktorého sa počíta s tým, že sa výnos z predaja vráti späť do koľajovej dopravy. Tieto peniaze by sme chceli použiť na jej modernizáciu, čo sa týka koľají i vozňov. Dnes ťažko povedať, aký bude celkový výnos, máme znalecké posudky, pričom tie sa pohybujú na úrovni 1,5 milióna na jeden predaný kus."

Čiže DPMK zas nič nepredá...
Reakcia na: Diggi #968:

Pozerám, že som prehliadok tento Tvoj príspevok. Striekané čísla má okrem 1008 ešte 1014, a to po celom vozidle.
DIGGI: V tom clanku v Korzari Dutko hovori, ze maju znalecke posudky, pricom tie sa pohybuju na urovni 1,5 miliona na 1 predany kus.
Dopravák buď kľudný, ja som ho neviedel.
Sarko to máš odkiaľ, že jednu za 1,5 melóna. V Korzári o tom nepíšu nič, ale v New Time bolo, že za 15 ks majú chcú 9,5 melóna, čo je cca 650 000 na kus.
Reakcia na: Dopravák #1038:
Poteším Ťa --> aj ja som ho videl 🙂

Re #1042 BM: Pŕŕŕŕŕŕ´...! Hádam do KONCA roku 2004, keď už! Alebo to fakt chcú stihnúť do januára? 😉
Reakcia na: Nodes #1044:

Tebou menované prípady nie sú až také podstatné ako ekonomický ukazovateľ, zbytočné peážne trasovanie množstva liniek, zbytočné kilometre, zbytočná koncentrácia.
Reakcia na: Sarko #1043:
No esteze ta prestupna tarifa nie je oranzova.:-) Cece.:-)
Reakcia na: BM #1041:
Nemyslel som len moznost havarie v klucovej zastavke, ale napr. aj hromadenie sa vozidiel na zastavke v case spicky a nasledne ich uviaznutie v zapche.
Reakcia na: Nodes #1040:

Nemal by si byť taký pesimista. Na tú prestupnú tarifu budú potrebné dva tri, ale roky. 🙂 DPMK si bude musieť veľmi skoro uvedomiť, že prestupná tarifa, to bude nielen pre cestujúcich krásne modré oči, ale aj na zabránenie už ohromujúcej palety špekulácií, ako cestovať zadarmo. Nepremyslený, čiastkový, lacný a neosvedčený systém nástupu s jednorazovým CL cez predné dvere sa musí čím skôr nahradiť. Budúcnosť je jasná, budúcnosť je prestupná tarifa. '-)
ADD: prestupna tarifa:> Po dnesnom rozhovore s Bc. S. Dutkom, riaditelom .... nebudeme vymenovavat. , doslo aj k jednemu zaveru v , ktorom my bolo povedane ze do roka 2004 ma DP prejst na system prestupnej tarify.
Reakcia na: Nodes #1031:
Nie , klucovou zastavkou nieje len Nam. oslob, ale aj NMMM, Zel. stanica , alebo palackeho. Nesmie sa vsetko tahat cez NO lebo jedna havaria by mohla ochromit celu dopravu v kosiciach
Reakcia na: Sarko #1039:
Jasne, ked nie je prestupna tarifa, nebolo by vhodne zavadzat prestupy pre pouzivatelov jednorazovych CL. Ale na to, aby sa v KE prestupna tarifa zaviedla, je potrebna vymena mozno dvoch troch generacii obyvatelov.
Reakcia na: Nodes #1031:

Návrh linkového vedenia teoreticky kopíruje súčasný stav s neprestupnou tarifou a zabezpečením čo najmenšieho počtu prestupov. Niektoré linky sú len vzájomne presmerované na iné konečné zastávky tak, aby prejazdy medzi linkami/spojmi boli čo najekonomickejšie a zodpovedali aj jednotlivým nárokom danej mestskej časti.
BM: Ako čítam tak už skoro všetci videli to Tvoje navrhované Linkové vedenie, iba ja nie. 🙂
Uvažujú o zavedení zberného systému (24.11.2003)

Poznámka

Dopravný podnik mesta Košice podľa jeho predstaviteľov robí všetko pre to, aby sa do konca roka cestovné nezvýšilo. Dopravný riaditeľ Štefan Dutko netají, že aby túto situáciu udržali, i keď to možno nie je najsprávnejšie riešenie, musia predlžovať intervaly a škrtiť spoje, kde len môžu.

Na rokovaniach vedenia DPMK, keďže cestujúci sa ku každej novinke stavajú nedôverčivo a majú pocit, že za 12 korún cestovného dostávajú toho dosť málo, padol už i návrh, že doprava by sa mohla upraviť a zmeniť na akúsi zbernú. Znamenalo by to, že spoje by nechodili z jedného sídliska na druhé, ale skôr by z okrajových častí zvážali ľudí do centra a odtiaľ by ďalšími spojmi cestovali potom za prácou, povinnosťami, zábavou. Prepojenie napríklad Sídliska KVP so Sídliskom Ťahanovce, alebo Sídliskom dargovských hrdinov, či Sídliska nad jazerom s Ťahanovcami, odčerpáva veľa energie a neplní účel tak, ako by malo.

Keď boli nedávno v Košiciach na návšteve predstavitelia Dopravného podniku Bratislava, okrem iného vyslovili aj myšlienku, že doprava ako taká je síce pre občanov potrebná, ale ekonomicky stratová. V krajinách Európskej únie už teraz platí približne taký pomer, že cestovný lístok v prostriedkoch MHD sa rovná hodnote jedného litra nafty. A to naše 12-korunové lístky ešte nedosahujú. Aby ani v blízkej budúcnosti nedosiahli, DPMK bude musieť zrejme zmeniť filozofiu prepravy.

Alžbeta LINHARDOVÁ - Košický večer
Ten návrh som mal česť vidieť už aj ja, aj keď som ho nepreštudoval... 😉
Nezdalo sa mi to ako system odvsadial vsade..., aj keď, ako som spomenul, iba som si ho zbezne pozrel.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.